FDTS 6 i 2 już u nas!

Ludki!

Przyszły do nas książeczki, więc pokazujemy ich piękną sesję zdjęciową :D Dodruk 2 tomu to oczywiście wydanie II poprawione. Postarałyśmy się usprawnić to i tamto. A tom 6, jak wiecie, z okładką Jasonową.

Chcecie wiedzieć, kto będzie zdobił okładkę 7 tomu? Oooootóż, wreszcie nadeszła kolej księcia Rusha :D Ale na to musimy poczekać, bo jeszcze prace nad 7 tomem nie ruszyły. Na razie walczymy z jedną książką, którą w międzyczasie postaramy się wypuścić :)

Przypominamy, że książki można kupić tutaj – BOOK-SELF.PL. A jakby ktoś był zainteresowany takimi gadżetami jak przypinki, zakładki czy piękny notesik z Jasonem na okładce, to również tam możecie je znaleźć :D Jeśli wolicie e-booki od książek drukowanych to też można je już kupić :D
Krótkie info do osób, które zamówiły preordery włącznie z książką „Wszystko jest niebieskie” autorstwa Ingi na book-self. W tym tygodniu książki pójdą do drukarni, więc mamy nadzieję, że wszystko sprawnie pójdzie, ale musicie poczekać jeszcze kilka dni na wysyłkę.

Mamy nadzieję, że podobają Wam się książki! :) I cieszy nas, że je kupujecie, bo dzięki temu możemy całą serię wydać w takiej formie :D

5 thoughts on “FDTS 6 i 2 już u nas!

  1. Katka pisze:

    Luana, biedne zakładki! XD Ale spoko, takie rzeczy się łatwo gubią. Też swoją zgubiłam ostatnio i odnalazłam ją potem w jakimś dziwnym miejscu. A co do zamówienia, to mamy nadzieję, że szybko do nas przyjdzie! :)

  2. Luana pisze:

    Super! Zamawiałam preorder wraz z książką „Wszystko jest niebieskie”, sobie troszkę dłużej na tomik poczekam, ale to nic nie szkodzi. :)
    W końcu w przyszłości muszę zamówić zakładki. Kupowałam je jeszcze u Was prywatnie, ale gdzieś je zapodziałam. Jak to ja. :/

  3. Katka pisze:

    Damiann, mhmmm, same nie możemy się doczekać :D

    Kaczuch_A, haha, jest to całkiem przyjemna motywacja do pójścia do pracy XD

  4. kaczuch_A pisze:

    Kur*a mam nadzieję, że jak obronię sobie magistra (jasneee) i pójdę do roboty (jasneee, bardziej nierealne) to kupię wszystkie tomy od razu i będzie mnie na nie stać~! Są śliczne~! <3

Skomentuj

