4 thoughts on “Zgłoszenie konkursowe nr 10 – Akira – Chase dla Courtneya

  1. Katka pisze:

    Akira, inspiracja przy jedzeniu kanapki – cudo XD Spoko, cieszymy się bardzo z walentynki, nawet jak na ostatni moment!

  2. Akira pisze:

    Wysłane dopiero teraz, ponieważ wczoraj jedząc kanapkę z wędliną wymyśliłam tę oto piosenkę i śpiewałam, aż do wieczora i dzisiaj rano. Wcześniej co chwila netu nie miałam więc i tak ciężko byłoby z wysłaniem. Do tego sam pomysł wpadł mi do głowy rano więc wiecie.
    Pozdrawiam i weny życzę
    Akira

  3. Shivunia pisze:

    Hahahaha, omg XD Chase jest tak subtelny jak ten wierszyk XD Naprawdę nieźle śmiechłam mocno jak to przeczytałam. Subtelna to walentynka nie jest i na pewno niestandardowa, ale to się ceni. Oryginalnie jest to na pewno hahaha
    Dzięki za zgłoszenie ;)

  4. Katka pisze:

    Ooooch, znalazło się nawet coś od Chase’a dla Coneya! :D Psy i mięso… XD I w ogóle to porównanie do psów, takie w stylu Chase’a. Courtney pewnie ma mentalnego facepalma, ale co tam. Liczą się chęci XD Dzięki! Mega zaciesz, że na koniec coś jeszcze sie pojawiło :D

Skomentuj

