3 thoughts on “Zgłoszenie konkursowe nr 4 – by Erwina Smith – Jason do Alexa

  1. Yaoistka^^ pisze:

    Omg XD Haha… tego spola zauważyłam dopiero jak zobaczyłam komentarz Shiv! XD Świetny pomysł ;)

  2. Shivunia pisze:

    Jest zaiste lodowowa walentynka. Z lodowym soplem który rozjebał system. Ale i serduszkiem i seksapilem. Ale jednak sopel jest tu mistrzowski. To ten…. na tronie po prawej?
    Super! Dziękujemy

  3. Katka pisze:

    „Mogę polizać twojego sopla?” hahaha GENIALNE XD Boże, mam wyszczerz! Zajebisty tekst. No i wow, nie spodziewałam się takiego odzewu! Już czwarta walentynka! Tyle miłości wśród chłopaków! Podoba mi się ten niebieski, zimny kolor w całej walentynce. Jest niby taki niewalentynkowy (bo nie róż), ale pasuje to tej parki. Dzięki!!!

Skomentuj

