Koniec Halloweenowego Challengu! + Challenge Listopad

Hej, ludki!

Jak wiecie, zbieraliśmy kwotę dotąd na challenge październikowy jako Halloween. Bonus miał być z postaciami z FDTS. I właśnie taki powstał! Ostatniego dnia, czyli dzisiaj, było mnóstwo wpłat na koniec! :D To duży zaciesz, choć, haha, szkoda, że czekaliście do ostatniego momentu XD Dużo się uzbierało, jednak niestety nie tyle, żeby pobić wymaganą kwotę. Ale bonus został napisany i zgodnie z tym, co pisałyśmy na facebooku, dostaną go ludki, które wysłały od siebie jakiś wkład w challenge :) W taki sposób chcemy im podziękować za udział w challengu i wspieranie nas :)

Zatem sprawa się ma tak, że o północy wyślemy wszystkim bonus mailowo – na adresy, które podane były w tytułach przelewów. I bardzo prosimy, żeby w razie nieotrzymania bonusu, kiedy wpłaciło się jakąś kwotę, napisać do nas! Bo mogłyśmy przypadkiem jakiś mail pominąć, więc od razu wszystko sprawdzimy i wyślemy :)

Druga sprawa to challenge listopadowy, który otwieramy już o północy! Tym razem wracamy do konwencji 500 zł. Licznik wyzeruje się w nocy i będziemy naliczać od zera. A w razie zebrania całej kwoty, jaki tym razem będzie bonus? To znowu zależy od Was! Dlatego głosujcie w poniższej ankiecie!

Ale uwaga! Tym razem ankieta będzie inna :D Nie wybieracie pary, z jaką chcecie coś poczytać. Lecz… dum, dum, dum… FETYSZ! Tak, żeby trochę urozmaicenia na tę deszczową jesień było. Jak to będzie działać? Wybrany fetysz dostosujemy do pary, którą my z kolei wybierzemy. Ale jaka ona będzie, pozostanie tajemnicą do saaaamego końca :D Taki dreszczyk emocji. Działajcie!
Ach, jeszcze jedno – nie martwcie się, poza seksem w bonusie będzie fabuła XD

19 thoughts on “Koniec Halloweenowego Challengu! + Challenge Listopad

  1. Shivunia pisze:

    Sora >> To myśl myśl, może w końcu jakaś opcja ci się najbardziej spodoba. Może najbardziej w którejś kogoś już widzisz. Tyle możliwości i tylko jedna możliwość odpowiedzi w ankiecie. To trudne, ale do niektórych są już jakieś pomysły a do innych nie. Więc… wszystko się może tu zdarzyć. A miedzy kim a kim się wahasz?

  2. Sora pisze:


    Danie TAKIEJ ankiety, komuś TAKIEMU jak ja to albo duży błąd, albo straszna tortura dla mnie! XD Jestem strasznym fetyszystom, a zmuszanie mnie do wyboru pomiędzy coraz to lepszymi opcjami to najgorsza kara jaka mogła mnie spotkaaaać ;’) Tyle cudnych opcji, a można wybrać tylko jedną… i jeszcze takie rozłożenie na dokładne kategorie… bu buuu~
    Muszę się porządnie zastanowić nad odpowiedzią, haha :D

  3. Katka pisze:

    Kasia, baaardzo się cieszymy, że się bonus podobał! Pozwoliłyśmy sobie troszkę się zabawić XD Szczególna frajda była przy wymyślaniu alter ego XD Dzięki za komentarz! :D

  4. Katka pisze:

    Tigram, czy ja wiem, czy w tej ankiecie jest szansa na jakąkolwiek zachowawczość XD Zobaczymy. Cały miesiąc głosowania, jeszcze nic nie jest przesądzone… :>

  5. Kasia pisze:

    Świetny ten bonus 😀Bardzo mi się podobał :) Rewelacyjny pomysł miałyście. Tak mi to alterego Charliego pasowało do niego, zresztą wszystkie były super :) A Lenny i Ryan na koniec po prostu boscy :) Dziękuję bardzo 😙

  6. TigramIngrow pisze:

    Ja to najbardziej jestem ciekawa pissingu, (tego jeszcze nigdy nie czytalam) fistingu i gang-bangu. No bardzo byłabym ciekawa tych tematów, ale obawiam się, że ludkowie mogą być nieco bardziej zachowawczy. Hmm…

  7. FunPuppy pisze:

    Będzie możliwość kiedyś tak jakby kupić ten bonus? Niestety dopiero pod koniec stycznia będę mogła sobie pozwolić na przelewy, a bardzo mnie ciekawi ten bonus ;)

  8. Katka pisze:

    Tigram, tak, pamiętam, że była podobna ankieta swego czasu i wygrał trójkącik chyba, więc tym razem go nie uwzględniłyśmy :)

    Marta, dzięki za komentarz! Bo nie spodziewałyśmy ich za bardzo, haha, skoro bonus poszedł mailami. Ale mega fajnie, że Ci się podobało :D I my też tęsknimy za chłopakami…

  9. TigramIngrow pisze:

    Zatem pozostaje mi czekać do północy. A fetysz…. pamiętam taką samą ankietę na rocznicę w 2012 roku. Po czterech latach postanowiłam zaszaleć z wyborem. Trochę rozbuchałyście moją wyobraźnię w NB, więc bardzo ciekawa byłabym tego, a czym tam wspomniałyście. If you know what I mean.

Skomentuj

