10 thoughts on “Pewien progres… ale odnośnie czego?! O.O

  1. Katka pisze:

    Kyna, szacun za zapamiętanie takiego szczegółu, o którym nie przypominałyśmy :D I zgadzam się, mega zostało to narysowane (znowu piękne dzieło Red). Też tak to sobie wyobrażałam :)

  2. Kyna pisze:

    Czytałam tylko to, co macie na blogu. Ale pamiętam, że podziwiałam Charliego, że umiał wymyślić takie cudo ;D I w sumie wyobraziłam to sobie podobnie jak jest tu narysowane (ogólnie pamiętam rzeczy, które sobie wyobrażam – albo raczej… tylko je pamiętam…). Szczególnie to słońce!!! Identyko. Swoją drogą szacun za fale :D Są piękne!

  3. Katka pisze:

    Kasia, przyznam, że nie było o tym wiele razy wspomniane, haha, ale zdaje się tam, gdzie Charlie przekazał pomalowaną przez siebie deskę Ryanowi w studiu :) Nie zapomnimy o tym wspomnieć jeszcze w drugiej części, żeby bardziej zapadło w pamięć XD

  4. Kasia pisze:

    Kurde gdzie to było o tym wzorku? Nawet teraz nic mi nie świta 😆Podziwiam taką pamięć do szczegółów :)

  5. Katka pisze:

    Kasia, surfowanie – dokładnie tak.

    Kyna, braaaawo! Trafiłaś, Ryan miał na desce właśnie taki wzór! :D

    Zagadka rozwiązana :D

  6. Kyna pisze:

    Na desce Rayana był taki wzór, jeśli dobrze pamiętam. Rayan jest na okładce, to pewnie będzie trzymał deskę, a na desce to cudo z rybkami. :) Hmmm?

  7. Kasia pisze:

    Ryan miał być na następnej okładce :) tylko skąd te rybki? Może to raczej o fale chodzi i surfowanie?

  8. Katka pisze:

    Damiann, nie, to nie tatuaż, który któraś z nas robi :D Można kminić dalej!

    Rehab-e, a też dobra myśl, bo tak, Charlie i Rush mają rybki koi na ciele.

    Mała wskazówka, jak już Damiann ogarnął, że to coś z tomem do FDTS – tak, to jest okładka, a to, co jest w szkicowniku, będzie też na okładce w pewnym miejscu. Teraz kmina, kto to miał być na okładce i co może mieć wspólnego z takim rysunkiem… :>

  9. rehab-e pisze:

    Jeśli chodzi o rybki, to mi się kojarzy z tatuażem Rusha i Charliego, ale ja to nie wiem, nie znam się xD
    A w tle też widać zacny rysunek.
    Ogółem to zazdro talentu i tyle w temacie ;D

Skomentuj

