3 thoughts on “Fanart by Damiann – Charlie

  1. Shivunia pisze:

    Nooo nie ma co. Dzieje się na tym rysunku. Jak Kat pisała, to naprawdę jest do głębokiej analizy co Charlie robi z tym smokiem. Tak czy inaczej bardzo artystycznie ;-) jestem za aby artów (słownik zmienia mi na aktów – te też są spoko XD) było jak najwięcej

  2. Katka pisze:

    Jaki artystyczny Charlie! Jestem pod wrażeniem. Ma całkiem sporą dupcię XD I różowe usteczka. Aż kminię, czy ten smok wychodzi z niego, czy próbuje z nim kopulować XD Ale to zdecydowanie mega symboliczne i ciekawa jestem, co sam Charlie o tym myśli XD Ogólnie fajne ogniste kolorki :D A ja się stęskniłam za artami od Was, więc bardzo się ciesze, że się jakiś pojawił i że to ptaszynka :D

Skomentuj

