Bliski koniec challengu kwietniowego!

Hej, ludki!

Przybywamy z informacją odnośnie tego, jak plasują się obecnie wyniki ankiety kwietniowej. Bo jak wiecie, challenge się zbliża do końca – z soboty na niedzielę kończymy. Dlatego przy okazji przestrzegamy, że jeśli ktoś chce dokonać wpłaty przed deadlinem, musi to zrobić wcześniej, bo w weekendy banki nie księgują wpłat. Do zebrania całej kwoty zostało dokładnie 28,60 zł! :) Jakoś w tym miesiącu chyba idzie Wam lepiej, bo szybciej zbliżamy się do końca :)

Okej, teraz pewnie już ciekawi Was, co będziemy musiały dla Was napisać, jeśli uda się Wam zebrać całą kwotę. Zatem, wyniki ankiety plasują się w następujący sposób:

  1. Mason & Josh – 30%
  2. Dean & Harley – 21%
  3. David & Shane – 16%

Czyli padło na chłopaków z Savage Virus :) Tęskniliście za nimi? My trochę tak, więc już dumamy nad pomysłem na tekst :D A Josh już się cieszy, że będzie o nim tekst… XD

3 thoughts on “Bliski koniec challengu kwietniowego!

  1. Katka pisze:

    C., obrazek to wisienka na torcie XD Musiał być XD

    Psyche, a widzisz, a jednak udało się zebrać :D Własnie spojrzałam na konto, pojawiły się kolejne wpłaty, więc jest osiągnięty challenge! :D I super widzieć taki entuzjazm :) Ciesze się, że jestes pozytywnie nastawiona :D

  2. Psyche pisze:

    Boziu, w końcu moje ukochane chłopaki! <3 Chociaż mam bardzo smutne przeczucie, że nie uda się zebrać tych 500 złotych :c Mimo wszystko trzymam kciuki! Szkoda, że nie mam jak na razie kasy, żeby wpłacić :/ Ale już w maju postaram się coś zaoszczędzić specjalnie na tą okazję :3
    Awwww Josh i Mason, serio tęskniłam za nimi~! Szkoda, że już nie wstawiacie z nimi bonusików, chociaż ja tam i tak mam nadzieję na to, że się będą co jakiś czas pojawiać :D
    Ściskam~!

  3. C. pisze:

    Taaaak! teskniliiiismyyyy.
    Mam nadzieje, że uda nam się dozbierac kwote. jestem mega ciekawa tego, co mozecie o nich stworzyc :3
    btw. obrazek mnie rozwalił na łopatki….

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s