2 thoughts on “Zgłoszenie nr 7 – Alex po pracy by Fumishi

  1. Shivunia pisze:

    POŃCZOCHY! Boshe, ale serio, najpierw otworzyłam stronę i takie… ok, spoko Alex leży… a potem skrolluje i takie OMG, ale tak po całości. Mojego wewnętrznego Alexa normalnie zmroziło. Genialne, naprawdę. Jak pisała Katka, naprawdę dobre inne oblicze. Jestem bowiem jednocześnie pod wrażeniem i przerażona. Bo No… jednak Alex gdzieś tam we mnie siedzi. Super praca, w ogóle Alex wygląda… od pasa w górę sexy XD
    Dziękujemy :*

  2. Katka pisze:

    Boże, skojarzyło mi się z tym, co ostatnio w bonusie było, jak Alex groził Jasonowi, że jakby chciał zobaczyć go w pończochach, to on je ubierze, czy coś takiego XD A tutaj Alex XD Coś mi mówi, że nasza królowa własnie mentalnie Cię zabija XD Zdecydowanie oryginalny pomysł na inne oblicze! Takiego oblicza Alexa to nawet Jason nie zna, hahaha XD Świetny pomysł! :D Dzięki wielkie!

Skomentuj

