5 thoughts on “Jason by Kaczuch_A

  1. C. pisze:

    Świetny Jason! Bardzo podoba mi się całokształt jego postaci oraz strój, a szczególnie mimika i te ściągnięte brwi!
    Jedyne co, to musze przyznać że jakoś w moich wizjach miał bardziej wydatne policzki/szczuplejsze. Z drugiej strony mając Alexa, na pewno lepiej się odżywia niż głównie papierosami, no i ćwiczy :D

  2. Safira Luna Blake pisze:

    Przyznam szczerze, że wszystkie rysunki made in Kaczuch_a są genialne. Zwykla jak coś czytam to wyobrażam sobie bohaterów. Wizualizacja zwykle mnie rozczarowuje, ale te są lepsze od wsztkiego co mogłabym sobie wyobrazić. Teraz będą mi towarzyszyć wraz z opowiadaniem. Dzięki.

  3. Katka pisze:

    Boże… Tak bardzo żałuję że dzisiaj cały dzień jestem na telefonie i nie mogę tego zobaczyć na lapie na pełnym ekranie. Właśnie przyjechałam do domu na święta pociągiem więc nawet nie otwieram kompa ale rano obejrzenie Jasona i poprzedniego fanartu będzie pierwsza rzeczą. A już odnosnie Jaya – Alex wiedząc że on tak zajebiscie wygląda wygląda garniakach powinien mu płacić za ubieranie się w nie XD w ogóle szacun za dłonie. Genialnie Ci wyszły. Zresztą cały Jason jest genialny. I ta minka…. chyba przez to ze Jason nie jest klasyczny przystojny, jest taki sexy. Świetny art i naprawdę mam nadzieję ze będziesz nas częściej tak uszczesliwiac :D cudny Jay dla mnie na dobranoc!

  4. Shivunia pisze:

    Garnitury! Koszule! To są rzeczy które tygryski lubią najbardziej. I zimne królowe lodu XD
    Jay dostał ładne ubrana, ale ciężko mi ocenić czy się cieszy czy wręcz przeciwnie hahaha
    Ale wygląda kozacko. Podoba mi się też ze jest tak na boku kartki – że tak powiem ;p Ma też dużo tatuaży, co się chwali. Bo na pewno zajmują czasu aż za dużo. Fajnie fajnie. Miła niespodzianka na dobranoc :D
    Dziękujemy bardzo :D

Skomentuj

