4 thoughts on “Zgłoszenie nr 6 – Charliego punkt widzenia by Asus

  1. Asus pisze:

    Dziękuję bardzo ^^ lubię jak coś się dzieje, takie szczególiki dają mi czasami więcej radochy niż cała praca.
    Shiv -> to jak najbardziej jest kanapka :) powstała po przeczytaniu komentarzy pod rozdziałem „Wiedźma”, a błyszczy się ponieważ stała się niemałą gwiazdą, gdy spadła na spodnie CharliegoXD a Katy trzyma reklamówkę

    Dzięki wam mam motywację, żeby dokończyć inne arty~ za niedługo Wielkanoc więc może coś się świątecznego szkryfnie^^

  2. Niv pisze:

    Boze, boze, boze, chcialabym zobaczyc bardziej rozpracowanego tego arta z Jasonem i Alexem! Cudenko po prostu!

  3. Katka pisze:

    Znowu art na którym mnóstwo się dzieje! I również można się na niego nieźle napatrzyc. Mi się najbardziej i tak podoba ognisty smok na ścianie studia. Jest zajebisty! W ogóle cały art jest taki ognisty I ciepły. Punkt widzenia Charliego spoko, w ogóle chętnie bym się z nim miejscem zamieniła XD w ogóle Jasona też super zrobiłaś. Fajnie że tatuaży mu nie pożalowalas :D super art, dzięki :D smutne tylko ze biedny Charlie nam sie zaraz spali ale przybedzie ksiaze i wskrzesi go z popiołów XD

  4. Shivunia pisze:

    OMG, ile się tu dzieje! Nie wiem wręcz na co patrzeć XD
    Ale i tak ERROR’y chyba najbardziej mnie rozwalają. Nawet zadbałaś aby dobry plik się Charliemu popsuł XD. I Katy jest nawet! Tylko nie wiem co niesie. Zakładam, że to torebka, chociaż wygląda jak kłódka XD
    Nie wiem też co Charlie ma na kolanie. Może to złe co powiem, ale skojarzyło mi się z Bogiem Kanapką… Tak jak Latający Potwór Spaghetti. Tylko jego młodszy kuzyn.
    Ok, zdecydowanie też mi się głowa przegrzała jak Charliemu.
    I Jason, jakie spojrzenie. Alex zostanie zjedzony czy tego chce czy nie. Nawet przy świadkach. Biedny Charlie XD ( w ogóle jest słodki z ta fryzurką :D podobuje mnie się)
    Super praca, tatuaże, pojazdy naszego smoka i królowej, smok na ścianie, jest co oglądać :D Dziękować :D

Skomentuj

