4 thoughts on “Zgłoszenie nr 4 – Jason i Alex by Damiann

  1. O. pisze:

    Alex myje samochód za oknem? xD Najpierw myślałam, że to lustro i miałam: „wtf? mają drzewa w domu?” xD

  2. Shivunia pisze:

    No proszę proszę, ale tu się dzieje. Ale dokładnie jak Kat mówiła, Anus rozwala po całości. Tym bardziej bawi mnie że mam pewien sprzęcik Asusa. Ale ogólnie ciekawa wizja świata. Alex w tym fartuszku też mnie rozwala. Tak biedak zabawnie wygląda męcząc się z porządkami.
    fajna praca ;) dzięki za nią

  3. Katka pisze:

    Okej… ANUS na laptopie rozgniótł system XD No i w ogóle te drobne smaczki jak chociażby wazonik tęczowy są super! Bardzo dużo się dzieje na tym arcie i to jest zajebiste. Bo widać, że musiało Ci to sporo pracy zabrać. Takie dopieszczenie szczegółów, które sprawia, że oglądanie arta nie polega tylko na rzuceniu okiem, ale faktycznym przyglądaniu się mu :D I oczywiście jak najbardziej rysunek wpisuje się w motyw. Co prawda jest to wersja alternatywna, która nie ma racji bytu w FDTS haha, ale nie było powiedziane, że tak nie można, więc jak najbardziej na plus. Super odwróciłeś tu role :D Dzięki wielkie i gratuluję pomysłowości!

Skomentuj

