4 thoughts on “Zgłoszenie nr 3 – Lenny u fryzjera by MoNoMu

  1. Katka pisze:

    MoNoMu, o, dzięki za spisanie tego, co jest napisane. Chociaż po powiększeniu raczej nie jest mega trudne odczytanie :) Jeszcze raz dzięki za arta w ogóle, jest mega pomysłowy :D

  2. MoNoMu pisze:

    Hmm, wiem, że jest mocno nieczytelne, więc może zapiszę w komentarzu dialogi, jakby ktoś miała jeszcze oglądać:
    Ryan: Nie nazywaj mnie tak! I mimo dużej ilości spożywanego przeze mnie złocistego płynu zwanego potocznie piwem uważam, że zachowałem wystarczająco dużą ilość szarych komórek, aby zapamiętać, że miałeś dziś wrócić wcześniej do domu, biorąc pod uwagę także moją czteroletnią przymusową abstynencję w ośrodku zwanym więzieniem…

    Lenny: Yyy… Wyszedłem do baru z kolegami z pracy…

    Ryan: W takim wypadku… Moją ochotę na loda będę musiał zaspokoić w supermarkecie…

    Napisy na gazetach:
    kobieta: PRAWDA CZY FAŁSZ: CZY CZARNI NAPRAWDĘ MAJĄ WIĘKSZE?
    Lenny: „Cosmopolitan”: Pikantne zabawy z sosem chilli i sznurkiem do prania. Tylko dla ostrych pań domu!!!

  3. Shivunia pisze:

    Super praca. Bardzo zgadzam się z Kat i tym co mówiła o tekstach Ryana. Nie nadają się na teksty do dymków. Ale Lenny genialnie wygląda u fryzjera. I w sumie jestem w stanie sobie wyobrazić go tam. Bo w końcu dredy to nie aż tak proste włosy. Supcio mi się też podobała okładki magazynów. Super pomysł ;-) dzięki za zgłoszenie

  4. Katka pisze:

    Oookej,ciężko było odczytać dymki, ale jest naprawdę zajebiste :D Zdałam sobie sprawę, że Ryan zdecydowanie NIE jest postacią komiksową, bo jego monologi zajmowałyby w komiksach całe kadry i nie byłoby go w ogóle widać XD Plus za koszulkę Lenny’ego z myszką :D No i Lenny… taki męski mężczyzna u fryzjera z… pudlem na kolanach? XD Choć na początku myślałam, ze to owieczka XD Super zgłoszenie, dziękujemy bardzo :D

Skomentuj

