Zmiany, zmiany!

Hej, ludki!

Jak się Wam podobają zmiany na stronie? :) Oczywiście głównym celem była zmiana adresu na taki, jaki powinien być już dawno. Dlatego od dziś będziecie do nas mogli trafić właśnie na shikattales.wordpress.com. W końcu opowiadań jest już cała masa, a nie tylko „Fire Dragon Tattoo Studio”, więc strona powinna mieć bardziej uniwersalną nazwę. Przy okazji, jak widzicie, dokonałyśmy kilku zmian wizualnych, ale ogólnie, żeby Was za bardzo nie konfundować, rozkład wszystkich rzeczy jest mniej więcej taki sam. Powinniście więc intuicyjnie trafić tam, gdzie chcecie. Dajcie znać, czy się Wam podoba! Jesteśmy ciekawe :)

Przy okazji chciałyśmy zaznaczyć, że zbiórka lutowa dobiega końca. Do poniedziałku włącznie zbieramy darowiznę i jeśli uda się uzyskać 500 zł (zostało więc 38 zł), to powstanie dla Was duży bonus! Duuuży :D No i już chyba możemy zdradzić, że wyniki (podiumowe) ankiety lutowej to:

  • Alex & Jason – 32%
  • Lenny & Ryan – 21%
  • Mason & Josh – 16%

Wychodzi więc na to, że miałybyśmy do napisania bonus z Alexem i Jasonem :)
Jeśli chodzi o marcowy challenge, rozpocznie się oczywiście o północy 1 marca, zaś ankieta dotycząca par, które będziecie mogli wybrać, jakoś 2 czy 3 marca :)

A ta cała zmiana nastała w ogóle z racji na naszą stronową rocznicę :) Prowadzimy stronę już 6 lat! Dokładnie tyle stuknie nam 1 marca :) Uznałyśmy, że jest to fajny moment na taką drobną zmianę.

To tyle na teraz. Jesteśmy bardzo ciekawe, czy Wam się podoba, więc prosimy, byście wyrazili opinie :D Pozdrawiamy cieplutko :)

29 thoughts on “Zmiany, zmiany!

  1. Shivunia pisze:

    Sora >> To pewnie działo się tak, bo strona próbowała wczytać to co było wcześniej. Takie cuda dzieją się jak są własnie stałe zakładki. Niby ma to skrócić czas ładowania czy coś. Ale nie znam się, więc udawać że wiem o czym mówię nie będę. Współczuje jeszcze raz, pamiętam sama jak nam kiedyś jedną stronę zamknęli. Niestety na długo :( Ale wiem dzięki temu, z doświadczenia, że wtedy nie mówi się „neh, zamknięte, trudno” tylko szuka czy możeeeee jednak gdzieś jakoś jest :P
    Poboczne pary nie wiem czemu jakoś często nam … dobrze wychodzą :P nie wiem jak to się dzieje XD

  2. Sora pisze:

    Oj można, można XD
    Jak tylko pojawił mi się komunikat po otwarciu przeglądarki (gdzie mam zawsze otwarte, wcześniej wspomniane, karty) to od razu w google wpisałem poprzedni adres. Dopiero wtedy pokazał mi się komunikat na stronie, gdzie mam Was szukać.
    Długo mnie ten stres trzymał i nawet cudowny rozdział PD (bo ja uwielbiam poboczne pary!) nie ukoił tak szybko moich nerwów XD

  3. Shivunia pisze:

    Sora >> Omg, to jak faktycznie jest taki komunikat to zawał. Ale dziwnie w sumie, bo strona jako tako istnieje O_o Jest tylko pusta i ma jeden post z informacją o przeniesieniu adresu. Pojawiło się to później czy jak znalazłeś nowy adres? Bo sama zaczynam mieć mały zawał, czy ktoś jednak nie dotarł tutaj i myśli, że skasowałyśmy bloga.
    I oczywiście dziękujemy za życzenia :D Oby tak dalej albo jeszcze lepiej, jak to mówią :D

  4. Sora pisze:

    Będziecie miały chorego człowieka na sumieniu, ponieważ wchodzę na stronę, którą mam ZAWSZE w otwartych zakładkach na komórce, a tam: „Ups… Strona nie została znaleziona.” Zawał na miejscu. Dawno się tak nie przestraszyłem XD
    W każdym razie, wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy i kolejnych lat spędzonych na takiej przyjemności jak pisanie ;)

  5. Katka pisze:

    Tazkiel, takie lekkie podniesienie ciśnienia nie jest złe, szczególnie z rana XD Ale ulga mam nadzieję szybko nadeszła :) Dziękujemy za gratulacje i życzenia, hehe :D Jesteśmy dumne, że tak długo udaje nam się z Wami użerać XD Oczywiście żarcik, kochamy to, co robimy :) Oby przyzwyczajenie do nowości nadeszło szybko! :) Pozdrawiamy Cię również i ściskamy mocno!

  6. Tazkiel pisze:

    Rany, o mało zawału nie dostałam! Wchodzę sobie spokojniutko na Waszą stronkę a tu komunikat – adresu strony nie znaleziono. Zanim zobaczyłam, że jest nowy adres, to o mało nie zliczyłam zgonu! Nigdy więcej mnie tak nie straszcie!
    Gratulacje z okazji 6-tej rocznicy! Sto lat i w ogóle. Wielu pomysłów, świetnych opowiadań i wiernych czytelników.
    Trochę potrwa zanim przyzwyczaję się do nowego wyglądu. Lubiłam grafiki na górze opowiadań, trochę mi ich brakuje. Chyba lepiej się czyta czarny druk na białym tle, przynajmniej dla mnie. Ogółem, strona wygląda fajnie, tak … jaśniej :).
    Pozdrawiam, Tazkiel

  7. Katka pisze:

    Kyna, mała różnica w opowiadaniach… hm, trudno powiedzieć, czego to wina/zasługa. Chociaż przyznam, że ja często wracam do starych opowiadań i je poprawiam, wiec to też na pewno to. Ogólnie przykładowo FDTS, które było naszym pierwszym opowiadaniem, w swojej pierwotnej wersji było raczej ubogie. Gdy po jakimś czasie do niego wróciłam i poprawiałam (w zamierzeniu tylko literówki), skończyło się na dopisywaniu wielu opisów, bo było łyse i zbyt przesycone dialogami. Także no te stare opka, które możecie czytać na stronie, są odświeżone trochę. Ale w duchu mam nadzieje, że jednak zmiany na lepsze będzie wciąż widać :) A co do pisania wcześniej – tak, zarówno Shiv już coś pisała z kimś, zanim się zgrałyśmy, a ja z kolei dużo tworzyłam sama. Więc jakiś tam trening miałyśmy :) Ale to tak jak u Ciebie – doszkalałyśmy się w tym pisaniu, więc to nie tak, że od razu zaczęłyśmy pisać tak, jak piszemy :)

    Asus, haha, no, jest całkiem uroczo XD Kolorki i w ogóle oprawa są dość słodkie. Mamy nadzieje, że nie za słodkie, choć każdy ma inny gust, więc może komuś to zgrzytać. Ale super, że Tobie podpasowało. Taaak, mam nadzieje, że dotrwamy do dziesięciolecia i że Ty jeszcze wtedy też z nami będziesz :) A na razie przyzwyczajaj się do nowego adresu i oprawy :D Pozdrowionka!

  8. Asus pisze:

    Jeju, ale się zmieniło! Szczerze powiedziawszy wygląda o wiele bardziej uroczo od poprzedniego wystroju^^ i niby tamten bardziej się podobał, ale to pewnie przez to, że nie lubię zmian i sobie wmawiałam XD. Teraz jak na to patrzę to jest prześlicznie i w ogóle te brzoskwiniowe kolorki w nagłówku mnie urzekły :) Do białego tła tylko muszę się przyzwyczaić i będzie cacy^^ Tak sobie myślę, że jestem tu od niespełna roku, a wy obchodzicie już szóstą rocznicę… naprawdę podziwiam wasz zapał i teraz tylko czekać na dziesięciolecie~

    Kurczaczki, teraz cały czas wpisuję stary adres, a jak wpiszę dobry to mam wrażenie, że źle trafiłam XD przyzwyczajenia

    Pozdrawiam! :D

  9. Kyna pisze:

    Poprzednie kolorki bardziej mi się podobały, jeśli mam być szczera :) Nie lubię ogólnie czytać na białym tle… No ale większość ludzi to woli, więc ostatnio sama zmieniłam wygląd bloga haha
    Sześć lat… Dłuuugi okres czasu. Trochę dziwi mnie to, że widać małą różnicę w waszych opowiadaniach… Albo ze mną jest coś nie tak xD Wcześniejsze po prostu były krótsze i bardziej… okrojone(?) w fabule. Ale sam sposób pisania się nie zmienia. Fascynuje mnie to :d
    Nie potraktujcie tego jako nagany. Jesteście na dobrym poziomie – najbardziej mnie zaskakuje to, że tak jakby od razu na niego wskoczyłyście… Pisałyście coś wcześniej? Jeszcze przed tym blogiem?
    Hm. Niby człowiek ma jakiś określony styl, który mu pasuje. Ale np. ja dużo eksperymentowałam i w miarę pisania… po prostu się nagle przestawiłam. Chodzi o szczegóły, np. zamiast „patrzyłam”, zaczęłam pisać „spoglądam”.

  10. Katka pisze:

    Kruha, spoko, przywiązanie robi swoje XD

    Jelis, oj tak, pisanie sprawia radość. Czasem trzeba cos napisać, by ciągłość fabuły była i niekiedy jest to mniej emocjonujące, ale gdy mamy fazę i dobre pomysły, to pisanie to sama radość. No i wow, 3 lata to fajny okres czasu :D Mam nadzieję, że przyzwyczajenie do nowego motywu nadejdzie szybko, ale jak czytasz głównie na telefonie, to chyba faktycznie nieduży problem :)

    Luana, tak, 6 lat to już czas, kiedy naprawdę trzeba coś zmienić. Mimo wszystko, nawet jak poprzednia kolorystyka była fajna. Też byłyśmy do niej przyzwyczajone i teraz nam też jest dziwnie, ale liczę, że to zmiany na plus :) Dziękujemy bardzo za życzenia! Trzymam kciuki, by się spełniły :)

  11. Luana pisze:

    Jak tu weszłam to przeżyłam taki szok. Przez tyle lat przyzwyczaiłam się do poprzedniego wyglądu strony. Macie jednak rację, że po sześciu latach nadeszła pora, aby coś zmienić. Podoba mi się tutaj, lecz chwilę potrwa zanim się przyzwyczaję do nowego wizerunku. :D Zaraz w linkach pozmieniam adres strony.
    Życzę Wam, no i nam czytelnikom, żebyście pisały kolejne sześć lat i kolejne i…

  12. Jelis pisze:

    Woo już 6 lat! Od ponad 3 jestem z wami i wasze opowiadania były dla mnie odskocznią od życia codziennego w gorszym dla mnie okresie. Cieszę się, że dalej pisanie sprawia wam radość! Do strony pewnie będę musiała się przyzwyczaić bo bardzo lubiłam tło starej i zmieniające się obrazki ale i tak jestem głównie z telefonu więc nie ma problemu ale nie powiem w pierwszej chwili zanim załadował się napis z nowym adresem nieźle się przestraszyłam XD

  13. Katka pisze:

    O., jak zabawnie, aż pomyślałam, że w takim razie nasza strona jest przedszkolakiem XD Ale chyba właśnie w tym wszystkim najfajniejsze jest to, że dojrzewa się wraz z postaciami. I one idą do przodu, i my. Aż mi dziwnie, jak sobie przypomnę, kim byłam te 6 lat temu, gdy zakładałyśmy stronę… :) To ten moment, kiedy człowiek jest w szoku, że przeżył okres dojrzewania i inne nastoletnie problemy i dalej chodzi po tym świecie XD

    Kaczuch_A, rocznicowe spotkanie… to mogłoby być fajne! W ogóle jakieś spotkanie by się przydało, skoro nie udało się fanowskiego zrobić w zeszłym roku… Mamy pewien zamysł ogólnie, ale to jeszcze troszkę, bo trzeba zorganizować życie. Ale kurcze, jak już jesteś z nami od 4 lat, to większość tego czasu, jaki w ogóle istniejemy :D Jak fajnie :D Mega radocha serio jak są takie ludki jak Ty i tak długo tu wytrzymują XD Haha a co do kasy, spoko, studenci mają ciężko, więc rozumiem XD Może na inną zbiórkę się dołożysz, jak Ci się uda ;) A z zakładkami na pewno sobie poradzisz XD Wierzymy w Twoje wielkie informatyczne zdolności!

  14. kaczuch_A pisze:

    Geez, to już 6 lat. Trza wymyślić jakieś rocznicowe spotkanie :D Szczerze mówiąc nie wiem od kiedy Was czytam, ale chyba ze 4 lata będą, komentuje w zasadzie od niedawna (biorąc pod uwagę kiedy zaczęłyście pisać) ale wchodzenie na Waszą stronę to taka miła codzienność, teraz tylko muszę pozmieniać zakładki z adresem strony, no wiecie co tyle roboty mam xD ale firedragon, bez firedragon w adresie to nie będzie firedragon xD

    I tak mnie korci, żeby odhaczyć ten challenge lutowy, ale tylko jeden dzień został, a dopływ gotówki zaplanowany na koniec tygodnia. Nie lubię być biednym studentem~!

  15. O. pisze:

    6 lat! A u każdej z par coś się zmienia – dojrzewają. Człowiek w wieku 6 lat idzie do przedszkola i to też taki mini przełom, jakoś tak mi się pokojarzyło ;)
    Dla mnie od wyglądu ważniejsza jest treść xD choćbym miała czarne tło i musiała zaznaczać tekst też bym to robiła xD
    Całym serduchem życzę weny <3333333333333333333333 kocham Was!! ;*********

  16. Katka pisze:

    Zen, ja widzę pewien plus właśnie w tym, że biały kolor nie przedstawia uczuć. Poprzedni mógł być trochę bardziej sugerujący, aaale żeby nie było, to ja całkowicie rozumiem tę tęsknotę do poprzedniego. Kiedyś bardzo nie lubiłam zmian, w każdym stopniu życia, więc jestem w stanie się wczuć w osóbki, którym zmiana się nie podoba, ale tak jak pisze Damiann, głęboko wierzę, że to tylko chwilowy szok i się przyzwyczaicie, a nawet polubicie ten motyw :) Tutaj w nagłówku też jest chyba opcja takich zmian rysunków i jest fajna, zgadzam się, więc może kiedyś do tego wrócimy, ale chciałybyśmy, żeby była to profesjonalna grafika, więc jak się kiedyś uda, to jak najbardziej. Haha, a co do wytrwałości tyle lat – duża zasługa w tym, że jest nas dwie i że czytelnicy wspierają! :D

    Mati, dzięki! Super, że Ci się podoba :D No i oby było nawet więcej niż kolejne 6 lat :D

    Aleksik, w poprzednim motywie minus był taki, że był baaardzo specyficzny, przez co inne blogi, które go używały, tak jakby… nie wiem, sprawiały, że czułyśmy się mało oryginalne. Ten nie rzuca się tak w oczy. W prostocie siła. Ale tak jak pisałam, rozumiem ból. Mam nadzieję, że polubisz nowy motyw ;) I dzięki za życzenia, hehe.

    Damiann, och spoko, to zerknij kiedyś przynajmniej z ciekawości na wersję na kompie :D

    Vivitcorde, nadmorski klimacik był uroczy, to prawda, ale właśnie niestety nadmorski klimat nie pasuje do wszystkich opek naszych XD A chciałyśmy właśnie coś takiego, co wszystkiemu będzie odpowiadać, bez sugestywnego wskazywania na FDTS. I spoooko, żaden negatywny wydźwięk! Poprosiłyśmy o opinie, wyraziłaś swoją, więc luz! Cieszy nas, że piszesz :D A 3 lata to już szmat czasu :D Super, że z nami jesteś :D

  17. vivitcorde pisze:

    Ja też niestety trochę ponarzekać muszę. :–( Bardzo mi się podobał wcześniejszy wystrój, bo tworzył taki fajny, nadmorski jakby klimat. Taki beach house, nie wiem jak to nazwać XD Teraz jest jak dla mnie trochę łyso, a że mój zmysł estetyczny podobno jest dobry, to zmusza mnie teraz do wypowiedzi na ten temat. Nowy link jak najbardziej na tak- wreszcie pokazuje, że jest tu duuużo więcej do znalezienia niż tylko stare, dobre FDTS! Mam nadzieję, że mój komentarz nie ma negatywnego wydźwięku, bo się starałam żeby wyszło miło.
    No i oczywiście gratulacje z okazji rocznicy! Ja czytam wasze opowiadania już trzy lata, a zapowiada się że będę czytać jeszcze długo, bo są przesympatyczne! Pozdrowionka! :D

  18. damiannluntekurbus17 pisze:

    Ja na temat wystoroju, kolorow sie nie wypowiadam, bo zawsze czytalem przez telefon, wiec mam same biale tlo, takze osobiscie zmian zadnych u mnie nie widac oprocz adresu xD Ale no ludzie, spoko, przyzwyczaicie sie, tak sie wciagniecie w opowiadania, ze ten wystroj nie bedzie chyba w ogole rzucac sie oczy :p

  19. aleksik pisze:

    Zmiana adresu oczywiście na plus ;) A za wygląd to lekki foszek :C Tamten był świetny. Nienarzucający się, ale tworzący przytulny klimacik. Ten niestety troszkę zbyt cukierkowy jak na mój gust. Aaa i oczywiście: gratulację za te 6 lat :D i wieeeelkie pokłony, podziękowania. Oby kolejne 6 były równie płodne :3

  20. Mati pisze:

    Woow, gratuluję urodzin :D I ten nowy wygląd bloga też jest bardzo ciekawy :) Życzę weny na następne 6 lat ;)

  21. Zen pisze:

    Poprzedni wystruj bardziej mi sie podobał ;-; Tamten kolor tak fajnie sie wpasowywał w klimat opowiadań. Sama osobiście nie lubie za bradzo czytać na białym tle bo nie przedstawia ono żadnych uczuć ;-; i tam fajnie sie zmieniały rysunki jak sie przechodziło na coś innego (wsumie pierwszy raz spotkałam coś takiego na waszej stronie a teraz tego nima :c).
    Ale żeby nie było, że nic mie się teraz nie podoba to napisze, że zmiana adresu to akurat dobry pomysł ;)
    I już 6 lat! wow! :D Podziwiam was za tak dlugie pisanie bo większość takich stron zostaje opuszczonych po 2-3 latach.
    Pozdrawiam! :3

  22. Katka pisze:

    Mistrzuchna, no wiiiidzisz, właśnie dla takich ludzi jak Ty zmieniamy adres! XD Nie no, ogólnie tak raczej powinnyśmy być kojarzone, taka jest nasza „nazwa”, więc chyba to była dobra zmiana ;) A co do wpłaty, zawsze możesz przelać 1 zl, to już inni będą mieli mniej do wpłacenia :D

    Bebok, dokładnie, FDTS teraz nawet nie wychodzi, więc tym bardziej dziwnie, że taki adres nam tu widniał. No i super, że nie ma problemów w trafieniu tam, gdzie się chce :D ale wszelkie problemy ze stroną jakby się pojawily, to piszcie, bo mimo wszystko w wordpressie sporo można pozmieniać ;)

    Safira, my się też przyzwyczaiłyśmy, ale ogólnie ta zmiana nie wyszła z nudów, tylko ogólnie no potrzeb, jakie powstały, więc wydaje nam się, że tak będzie lepiej. Mam nadzieje, że się szybko przyzwyczaisz :) Już kiedyś (2-3 lata temu?) próbowałyśmy dokonać zmian wyglądu, ale był duży bunt ze strony czytelników XD Byli zbyt związani z poprzednim motywem, ale teraz mam nadzieję, że serio jakoś to przejdzie, bo tak chyba jest ładniej, czyściej i… no ten nieszczęsny adres XD

    Psyche, yey, dzięki! :D Fajnie, że też tak uważasz :D

    Loli, baaaardzo długo, co nie? :D No to teraz następne 6 XD Haha i śmiesznie się złożyło, że masz podobnie urodziny do strony. Łatwo będzie zapamiętać Twoje urodziny XD Wszystkiego najlepszego więc, jeśli nie będzie okazji 2 marca! Zabrzmię jak emeryt, ale zdrówka, bo to jednak ważne w życiu i duuuuużo miłości!

    Damiann, zmiany powinny być widoczne na telefonie w momencie, kiedy chyba zjedziesz na saaaam dół i wciśniesz „view full site” czy jakoś tak. Wtedy powinny kolorki się pojawić i w ogóle. Przynajmniej ja tak mam. Poszperaj.

  23. loli pisze:

    Podoba się! 6 lat.. To naprawdę długo. Jesteście niesamowite! 2 marca za to ja mam urodziny hah :P

  24. Psyche pisze:

    Jak dla mnie teraz strona wygląda ślicznie! Myślę, że to jest jak najbardziej zmiana na lepsze :3
    Odświeżyło to stronę! <3 Super :*

  25. Safira Luna Blacke pisze:

    Pradę powiedziawszy przyzwyczaiłam się do poprzedniego wystroju. Trzeba będzie się długo przyzwyczajać bo tamten był jak wasza wizytówka prawie logo. Ale ważna jest treść a nie moje widzimisię.

  26. Bebok pisze:

    Jaka niespodzianka :D Jak dla mnie super zmiana, strona jest przejrzysta i faktycznie łatwo trafić tam gdzie się chce bo mało co jest przestawione :) No i adres też jest lepszy, tym bardziej że chwilowo na FDTS musimy poczekać i wychodzą inne opowiadanka :D
    Urodziny się zbliżają! *___* To już 6 lat.. niesamowite jak czas szybko ucieka.
    Pozdrawiam! :)

  27. mistrzuchna pisze:

    Haha, kiedyś po długiej przerwie od wszelakiego czytania, chciałam wejść na Waszą stronę to zaczęłam wpisywać taki adres, przypadek? ;D Wizualnie bardzo przyjemna, uwielbiam takie kolory :)
    Aż mnie korci żeby wpłacić te 38 złotych; na dodatek jak piszecie, że byłby duży bonus z ulubiona parą… w tym miesiącu będę chyba biedna XD

Skomentuj

