14 thoughts on “Jason by Zen

  1. SilencedUnknown pisze:

    Jak dla mnie, to jest totalnie cały Jason, którego ja widzę czytając! Idealne wpasowanie, Zen! ;)

    I a propos dyskusji, przyznam,że jeśli rzeczywiście FDTS miałoby się opierać w większości na gołąbkach to… cóż, byłoby mi ciężko, bo nie ukrywam, lubię słodycze, ale co za dużo to niezdrowo :P
    I ja mam pewien problem, bo nie wiem czy bardziej lubię Ryana i Lennego czy Alexa i Jasona, więc jeśli byście stwierdziły, że macie gdzieś to co mówimy w komentarzach, i zachciały pisać FDTS tylko o Ryanie i Lennym, to bym miała problem z głowy i zwyczajnie podjęłybyście za mnie decyzję. Nie miałabym wyjścia, musiałabym uwielbiać i czytać już tylko L&R ^^

    Póki co jednak, nie mam wyjścia tylko sobie jeszcze troszkę poczekam na którąkolwiek z tych par, bo druga część opowiadania nie ukaże się zapewne w najbliższym czasie, prawda? :P

    Standardowo: Pozdrawiam! ;)

  2. Katka pisze:

    MoNoMu, dzięki za włączenie się w dyskusję :) Rzadko się to zdarza, ale jak już się zdarza, to miło jest czytać różne opinie. Alex faktycznie jest trochę przerysowany, ale chyba jak każdy bohater w FDTS. Zawsze powtarzamy, że to taka nasza trochę bardziej realistyczna bajka. Ale w każdym bohaterze tutaj chyba da się znaleźć jakiś przerysowany element. Taki zamysł. No i chyba właśnie dzięki temu, że tu jest tyle bohaterów, każdy powinien znaleźć coś dla siebie, ale jak widać, nie wszystkich da się zadowolić, bo jednak czasem na swoich ulubieńców trzeba dłużej poczekać. Czytanie uczy cierpliwości XD

  3. MoNoMu pisze:

    Łoł, co za gorąca dyskusja tu wynikła… Ja tam chciałam pochwalić art. Papieros jest, zgorzkniały wzrok jest. Cały Jason. I ten lekki zarost… Mmm. A co do treści komentarzy: tak, Alex jest postacią toootalnieee przerysowaną, ale przecież o to chodzi. Fikcja (literacka) ma nam dawać to, czego nie doznajemy w realu. Chociaż szczerze mnie też on miejscami denerwuje i w FDTS moim faworytem jest Rynna xD Sama zajmuję się tłumaczeniem mang yaoi i wciąż się zastanawiam, dlaczego tak wielu autorów próbuje przełożyć na yaoi ten schemat shoujo „niewinna, głupiutka nieudolna, do porzygu słodka księżniczka i jej superman”. No aż ręce z klawiatury opadają. Ale najwyraźniej ludziom się to podoba. Na szczęście dziewczyną przyświeca idea „dla każdego coś miłego” i świetnie im to wychodzi :)
    Jeszcze raz gratulacje dla Zen i pozdrowienia!

  4. Katka pisze:

    Damiann, jeśli tak wolisz ;) Mam nadzieję, że jednak na drugą część się skusisz i mimo wszystko Ci się spodoba :)

  5. Katka pisze:

    Damiann, to w takim razie tutaj wkraczają po prostu Twoje sympatie i antypatie do różnych par w FDTS. Tlumaczyłam ich, bo pisałeś poniekąd, że Alex nie pasuje do Jasona, dlatego tak się rozpisałam na ich temat ;) Ale co do FDTS i rozłożenia tekstu na pary – zauważ, że o Charliem i Rushu było mnóstwo przez pierwsze kilkadziesiąt rozdziałów. Nie było tam ani Jasona i Alexa, ani Ryana i Lenny’ego. Później pojawił się Alex, więc tekst skupił się na drugiej parze. Następnie pojawił się Lenny, więc przeszło na nich. Każda para ma swój czas, a to jest opowiadanie dłuuuugie, więc trzeba skakać pomiędzy wątkami, by się nie nudzić XD Obawiam się, że czytelnicy porzuciliby FDTS, gdyby wszystkie 215 rozdziałów było o gołąbkach XD Muszę też powiedziec, ze to, że tyle jest Jasona i Alexa… jest tak naprawdę wynikiem głosu ludu. Bo gdyby ode mnie z Shiv zależało, to FDTS byłoby skupione na Ryanie i Lennym, bo (czego nigdy nie ukrywamy) to nasza ulubiona tam para. Ale zawsze mnóstwo czytelników powtarzało, jak bardzo Alex i Jason są lubiani, zawsze wychodziło, że są najlepszą parą, to pisałyśmy o nich. Bo jak reszta opowiadań jest raczej ścisła i mamy tam konkretne zamysły, przez co nie możemy brać za bardzo pod uwagę głosu ludu, tak w przypadku FDTS jako zwyczajnie opowiastki o perypetiach pewnej grupki przyjaciół, mamy duże pole manewru i możemy faktycznie czasem więcej napisać o tym, o czym faktycznie ludzie chcą czytać. W każdym razie 1 część FDTS jest zamknięta i tego nie zmienimy, więc może po prostu jak czytasz, omijaj z nimi fragmenty XD W części drugiej będzie Jason i Alex, to od razu uprzedzam, haha, ale mamy też pomysły na wątek dla Charliego i Rusha, a także dla Lenny’ego i Ryana, więc będzie różnorodnie ;) I spoko, dla nas nie ma problemu, by słuchać takie opinie, bo przecież każdy ma swój gust ;) Jeśli ich nie lubisz, to przecież możesz po nich do woli jechać XD Mamy wolność słowa. Tłumaczę tylko jak to wygląda od strony technicznej, że gołąbki wcale mało tekstu nie miały, tylko że o nich było na samym początku FDTS, to tak to wygląda ;)

  6. damiannluntekurbus17 pisze:

    Z tym Yaoi chodzilo mi o to, ze mozliwe, ze wiekszosc osob lubi Alexa za jego wyczyny lozkowe. Jest taki strachliwy, a w yaoikach zazwyczaj tak sa przedstawiani pasywni partnerzy. Takie stereotypowe myslenie. A Rush i Charlie sa tacy normalni. Jakbyscie wziely ich z prawdziwego swiata. Moze dlatego nie lubie tamtej dwojki. Moze nie od Jasona, ale od Alexa wieje troszke… Sztucznoscia. Mam nadzieje, ze sie na mnie nie obrazicie za to, co tu powiem ;p Zazwyczaj piszac takie rzeczy na innych blogach zostaje zlinczowany przez samych autorow xD

  7. damiannluntekurbus17 pisze:

    Nie to, ze nie lubie. Lubie np. takiego Alexa, ktory jest niesmialy i boi sie cos zrobic, ale tez go nie trawie za to, ze tyle lat byl hipokryta, i ciagle wszystkimi pomiata jakby byl panem i wladca swiata, a Rush mu sie daje jak jakas ciota. Czemu sie go boi. Ja bym mu pokazal juz dawno srodkowego palca i olal ta firme i inne biznesowe sprawy. Przeczytalem kiedys w komentarzu, ze to Alex wszystko za nich robi, a Rush ma podane wszystko na tacy. A Alex kiedys sam powiedzial, ze co mu po takim niepozytecznym bracie? ;/ No to jak jest niepozyteczny to czemu jeszcze chcial od niego pomocy? ;/
    Jasona lubilem na poczatku. Wydawal sie byc fajnym i spoko gosciem. Pozniej, zwlaszcza odkad zaczal sie spotykac z Alexem stal sie jeszcze bardziej zlewczy. Moze to dlatego, ze pewnych rzeczy nie mowili Charliemu, a do niego mam akurat straszny sentyment. Mam tez wrazenie, ze za bardzo sie skupilyscie na tej dwojce. Alex, Alex, Alex, Alex, i 4x Jason. Nawet scen seksu z A i J bylo wiecej! Gdzies moj Charlie i Rush sie zgubili, a na podium weszla ta dwojka, ze swoja lzawa historyjka. Jason bez ojca z matka cpunka i Alex – biedny gej, ktory tyle lat musial sie ukrywac ze swoja prawdziwa natura. Postacie z jakas swoja historia bardziej przyciagaja LUB Alex w lozku to ciamajda, moze to dlatego tyle osob go wielbi. Bo w Yaoi pasyw zawsze jest taki nieporadny i biedny. I czytalem ostatnio starsze rozdzialo FDTS i bardzo mnie drazni, ze prawie w kazdym rozdziale po pare razy wystepuje zdanie ,,Alex powiedzial chlodno.” ,,Alex spojrzal chlodno” ,,Alex powiedzial zimno”. Chyba kazdy wie juz jaki jest Alex xD
    Jezu, dzien marudzenia jakis dzisiaj mam, wybaczcie xD

  8. Katka pisze:

    Damiann, to jest bardzo prosta logika. Alexowi się podobają garnitury, więc je ubiera. Podobają mu się na nim samym. Mi się podobają np. białe skórzane torebki, a wcale nie chciałabym, żeby mój facet takie nosił XD Jason i Alex mają bardzo podobne podejście do życia, mimo wszystko, choć może to złe określenie. Ale łączy ich specyficzna cecha, tzn. każdy z nich jest… porządny. Jason na takiego może nie wygląda, ale jest bardzo poukładanym, porządnym facetem, a Alex bardzo docenia taki wewnętrzny ład i spokój. Uzupełniają się charakterem i osobowością, bo to o to chodzi w związku, kocha się za wnętrze, nie za wygląd. Choć Jason bardzo jara się Alexem XD A Alexowi podoba się Jason, ale tak jak mówię, ja mogłabym się spotykać zarówno z garniturowcem, jak i rockmenem i nie ma na to żadnego wpływu mój gust co do ubrań. No ale, ale, jak ich nie lubisz, to Cię do nich nie przekonam XD Aczkolwiek sprostować myślenie chętnie próbuję ;)

  9. damiannluntekurbus17 pisze:

    Alex zawsze porzadnie ubrany z ulozonymi wlosami, razem ze swoja teczuszka przemierza swiat, a Jason z kolorowym irokezem na glowie w swoich rockowych ciuchach idealnie sie do niego wpasowal. Naprawde. (czyzby ironia?) Zawsze mnie ciekawilo, dlaczego ktos, kto lubi garnitury wybiera za swojego chlopaka kogos, kto wyglada i zachowuje sie tak jak J. Bo przeciez Alex moglby byc z kims podobnym do nie wiem… Alberta? Chyba tak mial na imie byly Willa. Ksiadz. No bo lubi elegancje i w ogole. Oni sa jak Yin i Yang. Swiatlo i ciemnosc. Ale Rush juz taki nie jest. Rush z Charliem tworza tylko Yin i Yin. Bo oboje sa zabawni.
    Ta milosc, skomplikowana sprawaXD

  10. Katka pisze:

    Zen, tradycyjne rysunki też bym bardzo chciała zobaczyć! :D Także naprawdę mocno trzymam kciuki za wenę :D Mam nadzieję, że niebawem znów któregoś z bohaterów zobaczymy :D I jak na coś, w czym się nie specjalizujesz, to ten Jason jest naprawdę zajebisty XD

  11. Zen pisze:

    Bardzo sie ciesze że wam się podoba :D zwłaszcza że nie specjalizuje sie w takich rzeczach i wole tradycyjne rysunki, więc tym bardziej jestem zadowolona że sie podoba ^-^ A co do ispiracji Katka to po prawie każdym rozdziale mam jakiś pomysł na rysunek z waszymi bohaterami więc możecie sie spodziewać jeszcze kilku artów :3 ale tym razem tradycyjnie ołówkiem i długopisem :)

  12. Shivunia pisze:

    Jason! Arcik! Tak jak Kat pisała, tak dawno nie było żadnych artów, że niesamowicie się stęskniłam. Dd tego realistyczny Jason. Super wygląda. Najbardziej podoba mi się własnie jakie ma oczy. I fajnie wygląda w słuchawkach ;) Może powinien zacząć nosić, nie słyszał by tych wszystkich ludzi. I może nie odbijało by się to na jego zgryźliwości. TAAAA, jasne. XD
    Super go zrobiłaś :D Popieram gorąco dalszą twórczość :D

  13. Katka pisze:

    Jason naprawdę megaśnie Jasonowi! Ten papieros, ta mina, te zmrużone oczęta… :D Super, bardzo dawno nie miałyśmy żadnych artów, mam wrażenie, więc miło jest widzieć, że kogoś znów nasze teksty zainspirowały :D Seeeexy go zrobiłaś :D Mogę mieć takiego XD Dziękujemy!

Skomentuj

