Kolejne wzory przypinkowe!

Uwaga, uwaga! Jak wiecie, do końca niedzieli zbieramy od Was zamówienia na przypinki. Pomyślałyśmy jednak, że może fajnie by było zrobić kilka randomowych, nie-chibikowych wzorów. Więc jeśli ktoś by był zainteresowany którymiś z poniższych wzorów, napiszcie mailowo tak, jak w przypadku reszty :) Jednak tak, jak przy przypinkach postaciowych prosimy w zamówieniu podawać imię postaci, tak w przypadku tych numery, jakie im przypisałyśmy :)

Przypinka Harleyowa – numer 1

12248551_1013167942038472_840229718_o

Przypinka Ryanowa – numer 2

12228000_1013167945371805_192230252_o

Przypinka Williamowa – numer 3

 12242102_1013167915371808_1294643916_n

Przypinka Jasperowo-Marvinowa – numer 4

11984548_1013167938705139_1896218730_o

Przypinka Joshowa – numer 5

12248525_1013167958705137_291554168_o

Zachęcamy do zamawiania :) Podajemy jeszcze link do poprzedniego postu z przypinkami, jakby co – POST.

I oczywiście życzymy udanego weekendu, bo już piątek, a piątek to prawie weekend :D

5 thoughts on “Kolejne wzory przypinkowe!

  1. Katka pisze:

    FunPuppy, hm, hm, jednak macie obie rację. Posprawdzałyśmy i faktycznie powinno być „doesn’t”. Ach ten trudny angielski. Poprawiliśmy na przypinkach, będą więc wydrukowane we właściwy sposób :) Btw zazdroszczę Masonowego znajomego XD No i oczywiście mamy nadzieję, że faktycznie coś tam nam skomentujesz i będziemy mogły zamienić z Tobą w komentarzach kilka słów i poczytać o Twoich opiniach! Liczymy na to, bo jesteśmy zawsze bardzo ciekawe opinii nowych czytelników! :D Haha, ale tak, teraz, jak ktoś nowy się pojawia, to ma nie lada zadanie, żeby być na bieżąco XD Pozostaje nam więc… życzyć powodzenia XD

  2. FunPuppy pisze:

    Świetna joshowa przypinka. Pewnie niedługo się skuszę, zwłaszcza, że mam znajomego, który mógłby robić za blond-wersję Masona i tak mi się ciągle SV przypomina XD
    Niestety na przypince jest błąd, tak jak mówiła Liv. Nie jestem pewna, czy mam na 100% rację, ale po „who” zawsze jest czasownik w trzeciej osobie. A przynajmniej w większości, szczególnie w zdaniach typu „Jestem kimś, kto nie potrzebuje czegośtam”. Powiedzenie „kto nie potrzebuję” byłoby błędem, więc musi być trzecia osoba (doesn’t). Ale przypinka jest tak urocza, że pewnie przy następnej takiej akcji złożę zamówienie. Jeśli doszłyby jeszcze jakieś gadżety z SV, to bym była wniebowzięta :D

    No i przepraszam, że nie komentuję nowych wpisów, ale trafiłam tu dość niedawno i dopiero zabieram się za stare opowiadania. Ciekawe kiedy uda mi się wyrównać z nowymi rozdziałami XD

    Gdy zobaczyłam liczbę rozdziałów FDTS, na usta cisnęło mi się tylko jedno: Helena, mam zawał.

    No cóż, to idę nadrabiać moje braki ;D Do zobaczenia kiedyś tam w kometarzach XD

  3. Katka pisze:

    Liv, a wiesz, początkowa wersja miała „doesn’t” po czym połapałyśmy się, że właśnie ma być „don’t” bo jakby nie patrzeć, jest „I’m”, czyli musi być „I (…) don’t need”. Ale w sumie nawet jeśli jest źle, to jako że to pies i jest głupiutki, to niech mu będzie niepoprawnie XD

  4. Liv pisze:

    Kocham Joshowy wzór. Myślałam tylko, że w tym przypadku powinno byś doesn’t, ale może się mylę i zresztą wszystko jedno, każdy wzór słodki ^^

Skomentuj

