5 thoughts on “Książę Jason – by Alexa Rebel

  1. Alexa Rebel pisze:

    Yaoistka^^,dzięki :) Ale raczej już nic nie będę z tym robić. To była chwila, taki wiesz, szybki rysuneczek :P Wiadomo, że jak na Jaya to za mało tatuaży ale rysowałam to w nocy i dość szybko zachciało mi się spać więc na tylu tatuażach się skończyło :)

  2. Yaoistka^^ pisze:

    Nieźle *.* troszuczkę ubogi w tatuaże moim zdaniem ale szaun ^^ Dodasz kolorowego jeszcze? :3

  3. Alexa Rebel pisze:

    Awww Dzięki :3
    Miło słyszeć, że nie jest najgorzej :D
    Na początku był zwykły Jay a po głupich pogawędkach z koleżanką o księciach dorobiłam Smokowi koronę :D
    Wiadomo, śnieżynka musi być :P

  4. Shivunia pisze:

    Uuu naprawdę jesteście ostatnio twórczy. Co mnie osobiście bardzo bardzo cieszy. Mam czym się pocieszyć. Jason jaki wydziarany. Trochę ma tych cudów na ciele. Co osobiście mi się podoba. W ogóle oh, zobaczyć taka kolorowa całą pisanke Jasona. Super sprawa. W ogóle fajna ta korona, taki rozweselajacy element tego badasa XD super, dzikie za arcik

  5. Katka pisze:

    Jasoooon, badaaaass XD Taka poza trochę „podziwiajcie mnie” XD Sexy :D Fajnie, że wena Cię naszła na rysowanie naszej postaci! W ogóle mega twórczy jesteście ostatnio, bardzo nas to cieszy :D Fajną mu tę pozę zrobiłaś i nawet jest śnieżynka, hehe. I słodko, że z koroną – wreszcie królowa ma swojego księcia XD Mega fajowy, dzięki! :D

Skomentuj

