3 thoughts on “Dean by Saki

  1. Shivunia pisze:

    Dean to fenomen jak Gremliny :D takie słodkie i puszyste, każdy chciał taką kuleczkę… do momentu kiedy nie zalało się ja wodą :D U Deana to stan „tygryso któliczka” i Deana plus ogień ;) Ja wam mówię to jest ten fenomen XD
    Ale cóż, bardzo mi miło, że Dean ma tylu zwolenników hie hie hie (co za skromność XD)
    A Rysunek cute, widzę motyw pidżamki rządzi :D A ta do tego ma jeszcze stópki. I jaka poza, i jaka klata pokazana ;D Najs :D Dzięki, że się zdecydowałaś :D Arty zawsze ciszą :D

  2. Sachan pisze:

    nie jestem w stanie zrozumieć fenomenu Deana. cholera no, KAŻDY go rysuje XD chociaż, może to ten króliko-tygrys XD

  3. Katka pisze:

    Jest bardzo fajny i bardzo dziękujemy, że zdecydowałaś się go jednak wysłać! :D W ogóle Dean seeeerio jest ostatnio popularny, a piżamka zdobywa fanów XD Mega cute, strasznie podoba mi się w tych ciuszkach :D Do tego ogonek i te łapcie :D Mam wrażenie, że przed nim stoi Harley, a Deanek przybrał taką pozę specjalnie po to, żeby skusić pana managera. Niegrzeczny tygrysko-królik XD Dzięki wielkie za arta! :D

Skomentuj

