4 thoughts on “Dean by Luneww Lunn

  1. Katka pisze:

    Czy ja wiem, czy wygląda jak dzieciak… A już na pewno nie jest szkaradny XD Mnie się bardzo podoba i mam nadzieję, że jeszcze dostaniemy jakieś odsłony nie tylko Dean, ale też jakichś innych postaci :D

  2. Luneww pisze:

    Hmm… Cieszę się, że się podoba, choć jak dla mnie jest bardzo… Krzywy, no i wygląda odrobinę za bardzo jak dzieciak xD Kiedyś tu wrócę z mniej szkaradnym i bardziej męskim Deanem!

  3. Shivunia pisze:

    Dean-faza :D Ja tam jestem na tak :D Mam do mojego maleństwa (dużego i chudego, ale wciąż maleństwa) mega słabość (zajechało nieskromnością)
    Taka mega pociągła twarz :D I te ząbki. Taaa, niebezpieczny koleś o czym nieodlącznie przypomina ogieniek za nim. Hłe hłe hłe :D Trochę jak odchodzenie, a za tobą wybuch. Dean odchodzi, a za nim ogień :D Yeeey
    Super dziękujemy bardzo za arcika :D Pełnia szczęścia :D

  4. Katka pisze:

    Och, Deanek jest popularny! :D Haha, dzięki wielkie za arcik, jest słodki :D Ten uśmiech jest taki mega creepy, że masakra, haha i jeszcze ten wzrok XD Nie wiadomo, czy się na niego rzucić i wyściskać, czy zwiać XD I jaka pociągła twarz. Bardzo fajnie zrobiony! :D I oczywiście niezawodne pieguski, och och. Słodziak :D Harley jest na tak XD Dziękuję bardzo! :D

Skomentuj

