7 thoughts on “Fanarty by Linellin – Percy i Josh

  1. Katka pisze:

    Linellin, yey, nie mogę się doczekać Frania i Jamesa! :D To dwa słodziaki, hehe. A kreska że inna, to żaden problem, urocze wychodzą za każdym razem ;)

  2. Linellin pisze:

    Starałam się :3 teraz pracuję nad Francisco i maybe zrobię Jamesa ;* Za każdym razem, jak się zabieram do fanarta, to do każdego opo wychodzi mi inną kreską xD nie wiem czemu.

  3. Shivunia pisze:

    Peeeeercy jest mega creeeeeepy. Do tego te róże i w ogóle. Strach się bać. W ogóle dzicy wydają się teraz znacznie bardziej straszni. Chociaż oni ogólnie są straszni. John na pewno nie chciałby widzieć takiego Persiątka ;p A Josh, taaaki szczeniaczek :D Jest uroczy. Ma słodki uśmieszek zachęcający do niegrzecznych zabaw :D Uroczy jest :D
    W ogóle ciekawa kreska, do tego długopis ;) Fajnie to wygląda. Dzięki bardzo za arty :D polecamy sie miłej pamięci ;p

  4. Desire pisze:

    John jest cudny! Taki przystojny i uroczy przez ten rumieniec^^
    A Percy mega creepy i taki niepodobny do swojego opanowanego ‚ja’ xD bardzo mi się podoba taka odsłona chłopaków ;)

  5. Katka pisze:

    Słodycz! :DDD Fajnie, że narysowałaś inne postacie! :D Dziki Percy jest creepy XD John bardzo nie chce, żeby dotarł do takiego stanu… oj nie… I do tego ta krew… Buu, woli go jako swojego opanowanego, przystojnego podopiecznego, którego nie chce widzieć skrzywdzonego. A Joshek jest słodki. Ten zadziorny uśmieszek i do tego słodki rumieniec, hehehe :D Schrupać ich! :D

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s