Wynik quizu świątecznego

Uznałyśmy, że nadszedł czas, aby opisać, jak według Was wyglądałby i jaki by był idealny facet! Na podstawie wyników świątecznego quizu oczywiście. Sami uznajcie, czy taki miks faktycznie jest idealny. Według nas jest… specyficzny XD Smacznego, spróbujcie sobie go wyobrazić w oparciu o poniższe dane.

Zatem, idealny facet miałby…

– oczy Lenny’ego

– kolor włosów Masona, ale fryzurę Alexa (hot)

– kolor skóry Alexa

– 24-27 lat

– budowa ciała Marvina (mrrr…)

– penis Masona

– wzrost Jasona (serio…? większość Was poważnie chciała, by był taki wielki!)

– na tyłku i klacie brak owłosienia, ale przedramiona, krocze, nogi i pachy średnie

– tatuaże Jasona, krzyżyk Ryana i tunele Jasona

– gust ciuchowy Alexa (mrrr, garniaczki plus tunele? :D)

– samochód Walta

– dom Jasona i Alexa (niby taki bogaty ma być, a mieszkanko takie małe? nie popisaliście się XD)

– portfel Alexa

– biznesmen

– lubi stary i alternatywny rock

– w łóżku pierwsza piątka: dominujący jak Lenny, romantyczny jak Rush, libido jak Will, uniwersalny jak Shane i brutalny jak Mason (romantyczny jak Rush i brutalny jak Mason? hm…)

– hobby: czytanie

– czas wolny przy kawie i książkach :)

– sangwinik

– zalety: opiekuńczy jak Jay, pewny siebie jak Lenny i inteligentny jak Ridley

– wady: złośliwy jak Jay, bezpośredni jak Ridley, dumny jak Ryan

– i najczęściej powtarzające się imię to Gabriel

Czyli nasz Gabriel jest dość ciekawą osobowością. Wydaje mi się, że byłby dużym egocentrykiem, który w łóżku ma rozdwojenie osobowości i chyba w ogóle ma kilka swoich wewnętrznych „ja” XD Co o nim myślicie? :) I oczywiście mamy nadzieję, że mieliście ubaw przy tworzeniu swoich typów! :D

14 thoughts on “Wynik quizu świątecznego

  1. Illita pisze:

    Hmmm, muszę przyznać że byłaby to bardzo ciekawa osobistość :D Okrutnie przystojna i zaskakująca. Zdziwiło mnie trochę imię, nie sądziłam że jest tak popularne. Naoglądałam się Supernatural i Gabriel jest dla mnie tylko jeden :D Ale chętnie spotkałabym pana który wyszedł z tej mieszanki <3 A tworzenie go było świetną zabawą :D!

  2. O. pisze:

    No co romantyzm Rusha- kwiaty, wino, świece, w tle jakaś muzyczka, a my pod Gabrysiem zakneblowane, pieprzone od serca <3
    Czy ktoś go narysuje? <3

  3. Neko-chan pisze:

    Haha, cudowny byłby facet z tego Gabriela xD Z rozdwojeniem osobowości i jeszcze ciekawy z wyglądu xD Bardzo ciekawy miks. Byłby taki wyróźniający się, hah, uśmiałam się, zwłaszcza z tego w nawiasach.
    Z chęcią poznałabym takiego Gabriela, chociaż chyba trochę bym się go bała xD

  4. SilencedUnknown pisze:

    Hahahaha… padłam :P
    Ale co do waszej uwagi na koniec… cóż, muszę przyznać, ludzie tacy bywają. W łóżku na przykład… czasem romantyczny, czasem brutalny. Wszystkiego z umiarem. ^^
    Co prawda nie jestem fanką tuneli, ale niewielkie czarne czy też jakieś kolorowe nawet do garniaka.. mrrr.. to dopiero ekstrawagancja ^^
    Facet byłby naprawdę wyjątkowym człowiekiem i mega interesującym! :D
    Normalnie gdyby nie to, że zapewne przez jego pewność siebie, bałabym się zostać zmiażdżona (bo Jay, czasem potrafi przytkać człowieka swoimi tekstami :P ) to bym go z chęcią poznała ^^
    Hm.. do tego interesująca mnie osobowość mnoga. Nic tylko przeprowadzać na nim eksperymenty niczym Will ^^
    Ale sorka Gabryś.. egocentryzm? Coś by trzeba było z tym zrobić. :P Jakby faceta interesował tylko on sam, to bym chyba popadła w depresję. Czasem mam olbrzymią ochotę komuś się wygadać i widzieć, że druga osoba mnie słucha i jakoś się tym przejmuje.
    Coś czuję, że nasz specyficzny, wysoki przystojniak z problemami natury osobowościowo-psychicznej, nie byłby zbyt rozchwytywany, chociaż zapewne szczycił, by się niejednym pociągłym spojrzeniem wygłodniałych samic. :P

  5. Sachan pisze:

    porebula, u mnie ta różnica wynosiłaby 38 cm, więc nie masz tak źle XD trzeba po prostu nosić ze sobą taki mały taborecik ;D

  6. porebula pisze:

    Rozwojem ie jaźni… co to za chory człowiek powstał XD GabrGabrielku sorry, garniturów nie lubię, więc… kysz kysz. Gabrysia byłby dziwnym człowiekiem :D tylko czemu takie to wysokie…
    no sorry ale te 26 cm różnicy to trochę jednak jest -,- Chyba nie lubię Gabrysia

  7. Tess pisze:

    Nie wyobrażam sobie tego faceta, serio. Tatuaże, tunele, garniak i jeszcze ten wzrost! Na pewno by się wyróżniał :D
    A osobowość to by miał nieźle popieprzoną… Może rzeczywiście z tym rozdwojeniem osobowości jest coś na rzeczy xD

  8. Yumi chan pisze:

    Okey… Ten miks jest ciekawy xD
    Trzeba przyznać, iż Gabriel byłby naprawdę specyficznym człowiekiem, z dziwną osobowością xD
    I tak jak Sachan wcześniej napisała, też widzę go jako aktora xD

  9. Ash pisze:

    Mega XD Hahahahhaha ja nie mogę Hahahahhaha XD
    Płacze ze śmiechu :D
    Byłby z niego cudowny facet nie ma co ;)

  10. Sachan pisze:

    nienawidzę tuneli, wybacz Gabrielu, nie jesteś idealnym facetem. ale osobowość ma ciekawą, nie powiem… zapewne minął się z powołaniem i powinien być aktorem XD

  11. Drama pisze:

    Trudno mi powiedzieć, czy mi się podoba, ale wzrost, garniaki, tatuaże i tunele jak najbardziej mi odpowiadają XD Idealne połączenie.
    I rzeczywiście wdarło się tu małe „rozdwojenie osobowości”, ale jestem w stanie mu to wybaczyć. Jest całkiem… okej.

Skomentuj

