Quiz – Czy mogę być Mikołajem?

Hej, ludki :)

Mamy nadzieję, że Święta minęły Wam przyjemnie, ale z atrakcjami u nas to jeszcze nie koniec! :) Przedłużmy odrobinkę te święta. Tym razem mam dla Was jeszcze jeden quiz, trochę krótszy niż ten na Wigilię, niemniej chyba również zabawny :) Tym razem dostaniecie 22 pytania, w których na każde musicie obdarować jednego bohatera wymarzonym prezentem. Pytania mają następujący schemat:

Dla Katki:

a) zestaw do makijażu
b) czekolada kokosowa
c) sukienka
d) kokosowa aromatyzowana kawa mielona
e) roczny zapas benzyny

I teraz kminicie, co by Katka chciała. a)? Nieee, Katka się nie maluje. b) o tak, chce czekoladę! c) nie przepada za sukienkami, więc nie bardzo. d) o tak! <3 e) nie ma samochodu, nie chce benzyny. Więc zaznaczacie a) albo d) ale wybieracie to, które wydaje się Wam najbardziej odpowiednie! Bo są prezenty, które mają zero punktów, bo postać by takiego nie chciała. Są jednak takie, które byłyby okej, więc można jakieś tam punkty zrobić, ale nie najwięcej. I oczywiście wśród tych pięciu są też takie, które są punktowane najwyżej, czyli na 10 punktów.

Zadziałajcie intuicją i spróbujcie się wykazać :D I oczywiście nie krępujcie się i pochwalcie się swoim wynikiem! Zobaczymy, kto by najładniej ekhem zaspokoił naszych chłopców :D

Hasło: fdts. Dobrej zabawy życzymy :)

QUIZ – CZY MOGĘ BYĆ MIKOŁAJEM?

19 thoughts on “Quiz – Czy mogę być Mikołajem?

  1. Illita pisze:

    Woho, jestem … 74 XD co za radość XD Ale zabawa przednia, przy kilku się musiałam dłużej zastanowić :D

  2. Tess pisze:

    Yeah! 28 miejsce :D I tak jestem mega dumna, bo nie wszystkich znałam – Marvina, Deana, Jaspera … Chyba tak im było :D

  3. rehab-e pisze:

    184… ale tak to jest jak się szczela przy postaciach, o których się nie ma pojęcia, bo się wszystkich opowiadań nie czytało xD

  4. Katka pisze:

    Gratuluję świetnych wyników tak dużej liczbie osób! :D Domyślam się, że mogło być trudno dla tych, którzy nie czytali wszystkich opowiadań. Niewątpliwa wada tej zabawy. Ale widzę, że i tak mieliście frajdę, więc bardzo, bardzo się cieszę :D

  5. Ash Alex Sugar pisze:

    Yay! Miejsce 30-ste, 172 pkt, jestem z siebie dumna, biorąc pod uwagę, że nie znam wszystkich bohaterów xD Ale tym, których znam wybierałam chyba najtrafniejsze xD
    Oesu, ktoś to rozwiązał na maksa o.O
    Pogratulować!
    I bardzo zabawny quiz, poprzedni też był świetny! xD

  6. Another69 pisze:

    U, czyli mam 10 miejsce na prawie 100 xD Jej!
    A tak w ogóle, to bardzo się ucieszę, jak jeszcze kiedyś dodacie tu jakiś bonusik z Assasina ;) Dobrze się czytało :P

  7. Another69 pisze:

    193 :D Nie no, myślałam, że będzie lepiej xD Chciałam 200 chociaż! Heh xD Oczywiście cała ekipa Fire Dragon dobrze :D Calutka :D IOI też dobrze całe, ATCL też xD I NBTS i SV też, czyli wszystkie moje ulubione opowiadania miałam bezbłędnie xD
    No Exit jakos mi nie poszło, szkoda xD
    Mihai najlepszy, oczywiście dałam wszystko, bo jak inaczej xD

  8. SilencedUnknown pisze:

    Buuu.. 122 pkty. ^^ Marniutko ^^ Choć powiem, że przy niektórych strzelałam, bo nie znam postaci, albo pozapominałam, to takie złe z mojej strony… ^^
    Ale przyznam, że to kolejny ciekawy pomysł! ;)

  9. Neko-chan pisze:

    Bardzo fajny quiz :D 162 punkty, nie jest źle~! Nie czytałam No Exit, więc jak było pytanie np. o Jaspera to strzelałam xD
    Co do Mihaia – jak najbardziej trawne odpowiedzi xD Wahałam się nad „morzem krwi” i ostatnią odpowiedzią. Dobrze, że zaznaczyłam jednak tę ostatnią :D
    Uwielbiam takie zabawy ^^

  10. porebula pisze:

    buuuu nie czytałam wszystkiego, ale co tam… Pare rozdziałów wystarczy! 173! jej! Buahahaha 6 rozdziałów ATCL starczy żeby wiedzieć co im kupić :D NM 1 rozział jakoś nie starczył jednak, ale przez IOI brne i może nawet to skończe… Ale nie jest źle!

  11. Katka pisze:

    Uuuu, nawet maks punktów było! W ogóle dużo wysokich notowań :D Ciekawe, czy jeszcze się takie uzbierają w ciągu dnia, hehehe. Cieszę się, że zabawa się Wam podoba :D

  12. Desire pisze:

    Wow… 220 jestem meeegaaa zaskoczona, bo przy niektórych postaciach się mocno wachałam
    Bardzo fajny ten quiz^^

  13. Bebok pisze:

    Fajny kłiz xd Póki co jestem na prowadzeniu wśród mikołajów xd ciekawe przy kim nie trafiłam, zaraz przejrzę sobie odpowiedzi ^^

Skomentuj

