Wesołych Świąt!

chritmas-card-photo-Favim.com-2307580

Hej, ludki!
Życzymy Was wesołych, radosnych i rodzinnych świąt! Dobrego żarełka, fajnych prezentów, wesołej atmosfery i dużo homo-dobroci :) I przy okazji chciałyśmy Wam podziękować, że jesteście z nami, że już kolejny rok możemy życzyć Wam tych wesołych świąt, bo gdyby nie Wasz odzew, wszystkie komentarze i motywacja, jaką nam dajecie do pisania, to ta strona już dawno umarłaby w odmętach Internetu XD Mamy nadzieję, że przez kolejne lata również tu będziecie :) Strasznie nam miło, że tyle to trwa, że nawet jak czasem odchodzicie, to wracacie i że chce się Wam czytać nasze twory. I największy podziw dla tych, którzy są z nami od samego początku – bo wiemy, że tacy są :D Bardzo Wam dziękujemy!

Okej, sentymenty już odłóżmy na bok. Teraz chciałyśmy Wam zaproponować małą zabawę :) Poniżej przedstawiamy Wam link do ankiety, w której jest dość sporo pytań odnośnie tego, jak widzicie… idealnego faceta! Tak, tak, można by było go określić słowem „Jason”, ale… Dobra, żarcik XD Tak na serio, to pytania starałyśmy się zbudować tak, by odnieść się do naszych postaci, zatem cechy, które będziecie podawać, będą się odnosiły do konkretnych bohaterów, bo wydaje nam się, że daje to większą frajdę :) Niektóre pytania mają kilka odpowiedzi, inne jedną, zważcie po prostu na nawiasy przy poleceniach. Ale! Co ważne! Na koniec, kiedy skończycie ankietę i naciśniecie DALEJ, to  nie jest koniec, mimo że strona podziękuje Wam za wypełnienie. Trzeba jeszcze nacisnąć ZAKOŃCZ, żeby wyniki się zatwierdziły. Wspominam o tym, bo ludzie często to olewają.

Dobra, już nie przedłużam :) Zapraszamy do zabawy! Ach, a co do wyników, sądzę, że damy Wam więcej czasu na wypełnienie, bo wiemy, że wyjeżdżacie często gdzieś na święta, a to czasu nie ma, to żeby każdy mógł się zabawić, ankieta będziecie trwać do końca roku. Więc wyniki (czyli statystycznie najwięcej odpowiedzi na każde zagadnienie) podamy jakoś na samym początku stycznia. Zobaczymy, jakie combo nam z tego wyjdzie i co to za cud chłopak powstanie XD

ANKIETA – IDEALNY FACET

Życzymy dobrej zabawy i jeszcze raz Wesołych Świąt! :)

12 thoughts on “Wesołych Świąt!

  1. Katka pisze:

    Vampirka, będziemy czekać na informacje o TAKIM facecie, tylko uważaj, bo jeszcze przyjedziemy Ci go odbić XD Cieszymy się, że zabawa się podobała :)

  2. vampirka_15 pisze:

    Kurde ankieta jest genialna :p czytając niektóre odpowiedzi gratulowałam wam pomysłowości (spędzania wspólnego czasu – mordowane, why not? :p). Jednak doszłam do wniosku, że jeżeli znajdę TAKIEGO faceta jak z ankiety, to koniecznie dam wam znać :p
    Świetnie spędzone 10 minut :D Dzięki wielkie :P

  3. Katka pisze:

    Neko-chan, hehehe, żarciki nam się tam wkręciły, fajnie, że rozbawiły nie tylko nas XD A i domyślam się, że trudno było czasem wybrać coś naj, bo to zawsze jest trudny wybór. Nie zawsze człowiek ma sprecyzowany gust, ale chodzi o to, by wybrać coś, do czego najbardziej ciągnie, to może jakiś jeden wniosek uda się potem z wszystkich wyników wyciągnąć :) Haha i dzięki za wierszyk, cudowny :D

    Ive, i Tobie też! :D Cieszymy się, że ankieta się podobała :D

    SilencedUnknown, dziękujemy za życzenia! ;) Noo, a co do Jasona to prawda, bardzo wielu czytelników zawsze robiło na niego nacisk jako na taki ideał, więc coś w tym musi być. Sama bym nie pogardziła takim facetem, oj nie.

    Illita, Walterek <3 Dla mnie on się zdecydowanie plasuje w pierwszej trójce facetów idealnych, więc podpisuję się rękami i nogami! Współczuję robienia ciastek, cieszę się, że ankieta zrelaksowała i dziękujemy za życzenia :D

    Bebok, dzięki za życzenia, wena i pomysły jak najbardziej się przydadzą :D Mam nadzieję, że Twoje przygotowania do kolacji nie były mega męczące, bo czasochłonne to już widzę, że tak. Zresztą, pewnie u większości. Taka wada, ale i urok świąt ;)

    Ash Alex Sugar, hehe, no kubeczek Alexowy cudaśny wyszedł, ale spoko, może zrobimy jeszcze jakiś, który Ci się spodoba :) Ooooch i fajowo, że masz No Exit i że Cię pochłania! :D Bardzo, baaaardzo nas to cieszy, w ogóle nawet nie wiesz, jaki to dla nas zaciesz, że takie prezenty ktoś robi komuś na święta. Strasznie to miłe :) A Deanek jest postacią Shiv, to ona stworzyła tego kochanego pojeba XD Mrrr, ale zgadzam się, Jasper to świetna partia. Mieć takiego chłopa to marzenie. Dziękujemy za życzenia ;) pozdrowionka ;)

    Tigram, jak praktycznie podeszłaś do tego „Hobby – basen, żeby miał niezłą sylwetkę i dobrą kondycję” – nawet w sumie o tym tak nie pomyślałam, nie wiem czemu, ale dobre tłumaczenie, tak samo jak z tym samochodem zamiast sexy motoru. Hehehe, jestem mega ciekawa wyniku :D Ale może wyjść nam bardzo ciekawa hybryda… Btw też bym stawiała na kutasa Masona XD

  4. TigramIngrow pisze:

    Oczęta zdecydowanie zielone. Najlepiej ciemno zielone, czyli w pierwszym pytaniu stawiam na Lenny’ego.
    Zielone oczy najlepiej wyglądają u rudzielca, więc w drugim Jason. Ale jaką fryzurę? Lubię długie włosy u facetów, ale jak są za długie to wypadają i trzeba sprzątać. Krótkie są zbyt normalne jak dla mnie. Czyli fryzura Ryana. On ma długie, ale bez przesady. Kolor skóry też jego, bo nie przepadam za bladziochami, a nawet jeśli lubię mulatów to jednak nie przesadzajmy. Wiek 24 – 27. Trochę starszy ode mnie, ale bez przesady. A czyje ciałko? Och, wszystkie cudne, ale chyba najbardziej mnie jara szkic Marvina. Penis… Masona. Z tego co pamiętam jest bardzo apetyczny. Jason miałby zbyt długiego w zależności od grubości, Lenny i Harley za duże, Walter jest obrzezany… Czyli Mason. Wzrost? Pierwsza myśl – Lenny’ego bo uwielbiam niskich chłopaczków, ale jednak dobrze by było wykorzystywać tego potencjalnego idealnego absztyfikanta do przypinania firanek, sięgania po coś do szafek więc stawiam na Alexa. On jest taki w sam raz. 4 cm wyższy od mojego brata, więc akuratny. Co do owłosienia – lekkim nie wzgardzę, ale okolice krocza jednak by mógł golić. A jakie ozdoby? Tatuaże, blizny (chociaż trudno tu mówić o ozdobie) i bródkę Alberta. Ubierać się może jak Mason – w czarności i skórę. Mrrr… Co do pojazdu to ten Johna od razu skojarzył mi się z karawanem. Postawiłabym na motory, Alberta, Jasona czy Marvina, ale jak wozić zakupy? Czyli pada na Waltera. Dom Harleya – duuuuży loft, kominek, przestrzeń, przestrzeń i jeszcze raz przestrzeń. Portfel Alexa, to chyba oczywiste. Co do zawodu…Bogaty bezrobotny brzmi dobrze, ale jednak wolałabym żeby czasem wychodził do pracy. Jednak tak, by nie miał okazji kogoś poznać, więc dziwki, tancerze, trenerzy odpadają. Biznesmen brzmi dobrze i godnie. Co do muzyki nie mam preferencji, może być Shane i Alex. Jeśli chodzi o łóżko to romantyczność Rusha, pod prysznicem jak Alex i w sumie reszta mnie nie kręci w odniesieniu do mnie samej… Hobby – basen, żeby miał niezłą sylwetkę i dobrą kondycję, czytanie i słuchanie muzyki. Tańczenie odpada, ja nie umiem i bym wpadła w kompleksy. Wspólne spędzanie czasu – ksiąąążki! Marzy mi się sangwinik. Zalety – opiekuńczość, romantyzm i inteligencja. Wady – złośliwość, bezpośredniość i … nie mam pojęcia. Niech będzie zaślepienie, ale to też nie jest dobre… A imię? Jeśli polskie to Grzegorz jeśli zagramaniczne – Blake.

  5. Ash Alex Sugar pisze:

    Hej! ;3
    Wybaczcie, że tak zbiorowo o kilku rzeczach po kolei…
    OSTRZEGAM, ŻE KOMENTARZ ZAWIERA SPOJLERY

    Co do sklepiku:
    Łoezu, kubek z Alexem!
    Stworzony dla mnie *o*
    (Właśnie zaczynam czytać Grę o Tron, równorzędnie z oglądaniem wszystkich 4 serii po raz trzeci, bo że kocham Alexa i Jasona, to już wiecie…)
    Strasznie żałuje, że pewnie zostanie wygrany już przez kogoś zanim będę miała kasę xD
    Ale ogólnie gadżety są super, świetne pomysły! <3

    (UWAGA MOŻLIWE SPOJLERY)
    A poza tym już prawie przebrnęłam przez feralny dla mnie rozdział 87. FDTS, na prawdę ruszyłabym dalej… gdyby nie mój prezent gwiazdkowy! :D
    Mam już No Exite, i to mam je od dwóch dni! <33
    (sorry… musiałam się pochwalić…)
    Czytam, czytam, kiedy mam cza, to czytam <3
    Jestem, zdziwiona, że wątek z szantażem już się skończył, sądziłam, że całe opowiadanie, już do końca będzie się o to opierać o.O
    No nic, zobaczymy co dalej.
    HAHAHAHAAH CZYJĄ POSTACIĄ JEST DEAN? xD
    Jest cudowny, to jak usiadł w sypialni… hahahahahahaha! xD
    Szkoda, że już wyjeżdża, jestem ciekawa, co doprowadzi do tego, że będzie z Harleyem na stałe, bo tego, że będzie – jestem niemal pewna xD
    Dean jest rzecz jasna w inny sposób cudowny, bo ja dalej chcę Jaspera ("Tak, tak, można by było go określić słowem „Jason”" – nie byłabym pewna, czy Jason czy Jasper xD)
    No w każdym razie czytam i uwielbiam :D
    (KONIEC SPOJLERÓW

    Wam również życzę wesołych świąt, chociaż życzeń składać ne umiem xD
    Weny, czasu i nawzajem "dużo homo-dobroci" xD

    Hah za chwilę lecę robić ankietę, chyba że będę musiała iść nakryć stół i wgl ostateczne przygotowania – to w najbliższym czasie xD

    Całusy!
    Ash Alex Sugar

  6. Bebok pisze:

    Wesołych Świąt dziołszki ;D Nigdy nie byłam dobra w składaniu życzeń więc poniekąd egoistycznie pożyczę wam dużo weny, pomysłów i zapału! No i dodatkowo dużo zdrówka, miłości, radości i spełnienia marzeń. Buziaki! :*

    Mało czasu bo przygotowania do kolacji dalej trwają xd Więc na szybkciutko tylko napiszę że fajna ankieta ^^ Co prawda nie mam ideału ale jest kilka typów mężczyzn, którzy szczególnie mnie kręcą więc czasami miałam problem z wyborem ale decyzje zostały podjęte i teraz pozostaje czekać na wyniki xd

  7. Illita pisze:

    Woah, to była super zabawa! Wyszczerz miałam niesamowity, aż mnie szczęka boli XD I w sumie wyszło to co zwykle, że uwielbiam Walta ponad wszystko XD Świetny odpoczynek psychiczny po robieniu od 8 ciastek ;D Od siebie również chciałam życzyć i autorkom i wszystkim czytelnikom super świąt, wesołych, przyjemnych, pełnych świetnego jedzenia, wystrzałowego sylwestra i ogólnie wszystkiego co najlepsze! Mnóstwa weny i samych wspaniałych chwil :D !

  8. SilencedUnknown pisze:

    Ja też życzę Wam (już drugi raz ^^) wszystkiego najlepszego, a przede wszystkim czasu spędzonego z najważniejszymi dla Was osobami ;)
    Co do ankiety to niezłe pomysły miałyście na pytania. O niektórych z nich nawet bym nie pomyślała opisując swój „ideał” ^^
    I właściwie, to ten żarcik wyżej, ma się do rzeczywistości. Bo gdyby się tak zastanowić to Jason jest po części ideałem ( a tylko dlatego „po części” bo przeca ideały nie istnieją ^^ ). Jest opiekuńczy, złośliwy (to naprawdę nie zawsze jest wada ^^), potrafi wstawić się za „swoimi”, wbrew pozorom jest cierpliwy, co można wnioskować po tym jak postępuje z Alexem, nawet powiedziałabym, że delikatny, mimo „niegrzecznego” wyglądu, nie boi się wyzwań (choćby tatuaże), potrafi zrozumieć pewne rzeczy (dalej Alex)… i tak by wymieniać. ^^
    Jestem ciekawa co wyjdzie z ankiety ^^
    Wesołych! ;)

  9. Neko-chan pisze:

    Wspólnie spędzany czas – mordowanie oraz to „pojeb” w nie pamiętam już którym pytaniu – to mnie powaliło xD Aż chciałam to zaznaczyć.
    Kurde, to było trudne ;-; tak często się wahałam nad tym… i doszłam do wniosku, że często mi wychodził Jason… za często xD Gust do ubioru – rany, nad tym chyba najdłużej się wahałam. I zawód. To było trudne… nie mogę się doczekać wyników.
    Hm… dobra. Wymyślę jakieś życzenia, chociaż jestem w tym beznadziejna xD Ale święta to święta, życzenia trzeba złożyć:

    dobra. Lepiej wybiorę jakiś wierszyk z interentu, bo zanim coś wymyślę to trochę minie ;___;

    Mikołaja w kominie, prezentów po szyję.
    Dwa metry choinki (Jasona), cukierków trzy skrzynki (Gołąbki)
    Przed domem bałwana, sylwestra do rana (Rynna :D)
    Pysznej wigilijnej kolacji i mnóstwa atrakcji (z gejami)

    Pozdrawiam~! :D

  10. porebula pisze:

    Ale… Jak to bez zdjęć…
    Ale… ja nie wiem jak dom Harleya wygląda :o Wiem tylko że kominek ma XD Gdyby teraz było NE byłby kolacja i domek i DEAN! Ale co tam! Moge sobie poodpowiadać Lenny na dużą ilość pytań wiec jest ok :) A i sie uczepie! ONI MAJĄ WSPÓLNE AUTO A NIE RYANA dziękuje (mówiłam że Lenny jest zajebisty?) Przy hobby to była wojna! Gry komputerowy wygrały… To niech on za nie płaci jak już wygrał. Stać go.
    Mordowanie jako wspólne sędzanie czasu :D Tylko niech on zabija tak już na śmierc. Będzie na niego jakby co :3 I tęperament – pojeb xD piękne! I zajebistość Marvina xD Jak te złe wady to dla mnie zalety to co wtedy?? Jestem hackerem?? UMRE??
    Sto lat sto lat na święta! Nie umiem składać życzeń! Ale co tam! Weny i Rynny! i Deana i Jasona! i Sena! i Jezusa i Thomasa!

  11. Sachan pisze:

    nie było zdjęć penisów… doushite?! ;( odebrałyście całą magię świąt. przy pytaniu o wzrost aż musiałam przestudiować zakładki „postacie”, żeby się potem nie okazało, że do swojego idealnego faceta będę musiała podskakiwać XD gust co do ubioru? yy… a to nie będzie raczej na zasadzie „kochanie, idziemy dzisiaj na obiad do mojej mamy, załóż te ciemne spodnie i tą koszulę, którą Ci ostatnio kupiłam”? XD w każdym razie z Shimizu tak miałam, nvmnd.
    motocykle są fajne… ale KONIK! ;3 ;3 ;3 ;serduszka; i w ogóle coś za często mi wychodzi Rush… khem. w sumie jak czytam znowu od początku FDTS, to gołąbki awansowały na moją ulubioną parkę w tym opowiadaniu. sorry, Rynna, takie życie XD zawód: bogaty bezrobotny – made my day :D w sumie cały dzień w domu, cały dla Ciebie… mmm, nie głupie. lekarz też niezłe, ale nocne dyżury, stres… nope.
    wspólnie spędzany czas – mordowanie… hm, brzmi jak assassin’s creed, lubię to, biorę XD

Skomentuj

