Książki idą w świat! :)

Hej, ludki! Przybywamy z radosną przedświąteczną wieścią, że książki do nas dotarły i są w świetnym stanie! :D Bałyśmy się druku, ale wyszło pozytywnie, nie ma na co narzekać, więc sądzimy, że utrzymamy z drukarnią kontakt i będziemy tworzyć następne części :) Pokazujemy zdjęcia, ale wybaczcie za kiepską jakość. Mamy dzisiaj istny chaos z tym wszystkim i wszystko dzieje się w ruchu.

Książki dzisiaj wędrują na pocztę, więc Ci, którzy zamówili, dostarczyli kaskę i podali adres, mogą się spodziewać przesyłki lada dzień (no, miejmy nadzieję, że poczta nie spieprzy XD). Dla tych, którzy zamówili dodatkowo kalendarz, oczywiście jest on do środka włożony :) Z osóbkami od odbioru osobistego skontaktowałyśmy się mailowo, więc prosimy Was o zerknięcie do swoich skrzynek, co by dopilnować całości.

Osóbki z zamówionymi książkami i odłożonymi na lepsze czasy dla portfela niech się nie martwią, książki na Was czekają i tylko prosimy o skontaktowanie się, gdy portfel już będzie radośnie wypełniony.

Hm, co jeszcze…? Co do przesyłek z kubeczkami, czekamy do końca licytacji. I będziemy już mailowo się kontaktować ze zwycięzcami i tak informować.

Jeśli macie jakieś pytanie, walcie śmiało. Mamy kilka egzemplarzy w zanadrzu, jeśli chodzi o książki, więc póki widać je w Mini Sklepiku, to można kupować.

(jakby co, odsyłamy do szczegółów przy zamawianiu – LINK)

2014-12-22 (1) 2014-12-22

20 thoughts on “Książki idą w świat! :)

  1. rehab-e pisze:

    Tomik i kalendarz wreszcie do mnie dotarły! Cieszę się bardzo :D
    I powiem wam, że ten kalendarz naprawdę robi wrażenie <3
    Tylko muszę zabić swojego listonosza, który był takim idiotą, że zostawił mi paczkę opartą o bramę i koperta była cała mokra (mam małą skrzynkę). Bosz, co za kretyn. Jak kogoś nie ma to się paczkę zawozi do punktu… -.- Na szczęście była folia i nic się nie zamoczyło, ale jak go spotkam…

  2. Katka pisze:

    Bebok, super, że doszła! :D Dzięki za informacje :)

    SilendedUnknown, ooooj, biedna książka sama w skrzynce, taka zmarznięta! Ciekawe, ile czasu tam siedziała XD Ale fajnie, że już masz ją w łapkach, ja wciąż na moją czekam snif. Będziemy się starać nie zwlekać z wydawaniem następnych tomików :)

  3. SilencedUnknown pisze:

    Dzięki Bebok za wskazówkę! ^^ Jak głupia czekałam na listonosza zamiast skrzynkę sprawdzić (mam ją kawałek od domu…o ja leniwa).
    Ale normalnie jak miałam dzień pełen dziwnie irytujących sytuacji, tak teraz nie mogę się powstrzymać przed zacieszem wciskającym mi się na twarz. Czuję się jak dziecko które właśnie dostało swoją gadającą lalkę ^^ :P
    Książka jest śliczna. Co prawda trochę mi wymarzła i się pogniotła w tej skrzynce, ale i tak jest cudowna. Zaraz biorę się za czytanie, aż mi normalnie przykro, że tylko 20 rozdziałów patrząc na ich powstałą i opublikowaną na blogu ilość, ale kto by się tym przejmował? :P Już sobie wyobrażam całką kolekcję u mnie na honorowym miejscu ^^
    Ale koniec z tym chaotycznym, bezsensownym komentarzem.
    Dzięki wielkie dziewczyny i już czekam na kolejne tomiki z niecierpliwością. ;)

  4. Katka pisze:

    Laurel, super, że już dotarła! :D Mam nadzieje, że innym też szybko dojdzie. Nad kolejnymi tomikami będziemy pracować już niebawem :) I dzięki za informację, że już jest :)

  5. Laurel pisze:

    Książka dotarła. Jest super. Wielkie dzięki dziewczyny. Pozostaje od początku zapoznać się z opowiadaniem. Niecierpliwie czekam na kolejne tomiki :-).

  6. Katka pisze:

    Shin, jasne! ;) Tylko napisz nam maila proszę, bo chcemy wszystko mieć w jednym miejscu, by się nie zrobił chaos :)

  7. Yaoistka^^ pisze:

    Prawda, że wszyscy jesteśmy mega zboczeni <3 Chyba że tyczy się to tylko mnie xD

    A babcia… no cóż nie dla niej to. xD

  8. Yaoistka^^ pisze:

    W końcu! !!♡♡♥♡♡♥♥♡♥♥ teraz czekam i miec nadzieje ze babcia nie odpakuje bo powie ze mi zboczeniec przysłał xd

  9. Katka pisze:

    Ash, mmm, dobry przyjaciel :D

    O., <3

    SilencedUnknown, mam nadzieję, że przesyłki dojdą bez żadnych problemów :D

    Fumishi, w poście napisałyśmy "Mamy kilka egzemplarzy w zanadrzu, jeśli chodzi o książki, więc póki widać je w Mini Sklepiku, to można kupować.", więc jeszcze jest kilka egzemplarzy, jeśli chcesz :)

  10. fumishi pisze:

    A ja, sierota, przegapiłam termin zamawiania książek… ;/ Mam nadzieję, że za jakiś czas znowu będzie możliwość zamówienia.
    No i wyglądają cudownie! :) Zazdroszczę bardzo wszystkim przyszłym posiadaczom.

  11. O. pisze:

    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Ash pisze:

    Hura!!!!!! w końcu!! bardzo się cieszę <33
    Mój przyjaciel mi zamówił ja na święta :3
    Już się nie mogę doczekać ;)
    Książka mojego ulubionego opowiadania :)
    już się nie mogę doczekać

Skomentuj

