5 thoughts on “Cold Alex – By Tigram Ingrow

  1. Illita pisze:

    Ależ piękną muzykę doradziłam <3 A tak na serio, to super wyszło w całości! Muzyka z Frozen genialna, te sceny zamków cudowne, ta pod prysznicem po prostu cudo, tak bardzo to wszystko Alexowe <3

  2. Shivunia pisze:

    Takie „nawet ja nie mam tylu kosmetyków”, no ale cóż, to Alex. I taka galeria jednakowych garniturów jest bardzo Alexowa. W ogóle dużo lodu, bardzo podkreśliłaś jego mroźność :) No cóż, w końcu nie bez powodu to jest królowa lodu. I pewnie też dlatego kawałek z Frozen (?). Super, i ja już za wczas życzę wszystkiego dobrego ;)

  3. Katka pisze:

    Alexowo! Głównie jakoś przypadła mi do gustu scena, w której „Alex” wchodzi do tej garderoby i zewsząd są garniaki. Takie „TAK, na pewno w nowym mieszkanku Alex będzie miał taką garderobę.”. Jason pewnie będzie unikał jej jak ognia, chociaż… aż się prosi, by tam wziąć Alexia XD Muzyczka ta druga bardziej mi się podobała, jest pasująca i w ogóle uroczy rytuał pielęgnacyjny XD So Alex!
    Dzięki :D A z życzeniami poczekam do dnia właściwego XD

Skomentuj

