Promocja „Love Interest” – ciąg dalszy :)

Hej, ludki! Przedstawimy ostatnie kluczowe informacje na temat Love Interest.

Zatem… uwaga, uwaga! Love Interest będzie stanowiło side story do opowiadania… Savage Virus! :) A jako że głównymi bohaterami będą ci, których już znacie (nie, nie Mason i Josh), postanowiłyśmy przerobić niegdysiejszy bonus pt. „Gorąco mi, proszę pana” na prolog właśnie nowego opowiadania, bo uważamy, że dobrze do tego pasuje. Dlatego bonus zostaje przemianowany i dla tych, którzy chcą go sobie odświeżyć, podajemy link:

PROLOG – GORĄCO MI, PROSZĘ PANA

Oraz zapraszamy na podstronę nowego opowiadania, na której można zobaczyć krótki opis oraz pełen spis treści! Może będziecie mieć jakieś domysły, co się może dziać? :) Jesteśmy bardzo ciekawe i oczywiście mamy nadzieje, że opowiadanie się Wam spodoba :) Poniżej przedstawiamy link do podstrony, a i zapraszamy do podążenia z odnośniku (już na podstronie Love Interest) do podstrony Postacie :)

PODSTRONA LOVE INTERES

Ściskamy Was mocno! :)

23 thoughts on “Promocja „Love Interest” – ciąg dalszy :)

  1. Sachan pisze:

    kochamkochamkocham. toż to przebiło nawet No Exit w moim osobistym rankingu, a przebić NE jest ciężko, więc… jest heavy breathing, zapewniam :D

  2. Katka pisze:

    Bebok, mam nadzieję, ze jakoś Cię do siebie przekonają, ale jeśli nie, nie ma co płakać, są inne opowiadania ;) I nowe kolejne też się zbliżają, zapewniam. A co do Ridleya i Alberta – spokojnie, będziecie mogli jeszcze o nich poczytać XD

  3. Bebok pisze:

    Nie pałam do tego zbyt dużym entuzjazmem choć jestem w 90% pewna że szybko zmienię zdanie xd Jakoś nie przepadam za tą parą choć śmiem przypuszczać że jestem w stanie ich polubić bo pewnie ich historia będzie ciekawa i emocjonująca ;P
    Może kiedyś pomyślicie o side story do IOI?? Ridley i Albercik zawsze mile widziani xd No nic, nie pozostaje nic innego jak czekać na pierwszy rozdział. A potem na całą resztę ;D

  4. Kot pisze:

    Wiem, że epizodycznie ale nawet to mnie cieszy xD Fajnie będzie wiedzieć co u nich nawet jak jakaś drugaplanowa postać tylko coś o nich przebąknie. Od SV zaczełam czytanie waszego bloga więc ciesze się, że będzie też opko w tym samym uniwersum

  5. Katka pisze:

    Kot, wiadomo, że to będzie bardziej epizodyczne, wszak Mason i Josh nie są tu głównymi bohaterami, ale coś niecoś na pewno się pojawi ;) Cobyście o nich nie zapomnieli XD

  6. Kot pisze:

    ” Josh i Mason się przewiną, na to możesz liczyć :) ”
    jdssjdkg!!!oneone *zgon ze szczęścia*

  7. Katka pisze:

    Liv, niby jego orientacja jest malutkim zgrzytem, ale z drugiej strony, gdyby nie ona, to pewnie by nie było w tym opowiadaniu nic ciekawego, bo bądźmy szczerzy, jest maaaasa opowiadań, w których następuje romans dziwki i starszego faceta. A my chcemy dodać do tego trochę smaczku, coby zjadliwe było XD Josh i Mason się przewiną, na to możesz liczyć :) Hehehe i tez mam nadzieję, że będziesz czekac na LI intensywnie :)

    Porebula, podejrzewam, że zależnie, jakiego ma klienta/klientkę. Bo Percy, jako heteryk, robi za „dziwkę” dla kobiet, więc na pewno sam wsadza, a jakby taki Charlie był dziwką… No cóż, podejrzewam, że pewnie sam by brał XD

  8. porebula pisze:

    Katka, no ale czemu nie? ^^ Shane był, żabcia była… Jak wbiją Alex i Jason też będzie ok :D Tylko na dziwke to bardziej mi jakoś Charlie bardziej pasuje… Czemu? Bo taka męska dziwka to częściej na dole czy na górze jest…?

  9. Liv pisze:

    Och, mmm…
    Jak już skończyłam delektować się powrotem do wyśnionego, bajkowego świata SV, mogę napisać, że strasznie się cieszę ^^. Bonus jest faajny, gorący i muszę przyznać, że bardzo polubiłabym Percy’ego, gdyby nie to, co odwalił Joshowi. Jest przeuroczy po prostu, zwłaszcza ubrany w takie wyuzdane ciuszki. Malutki zgrzyt stanowi jedynie jego orientacja, ale wierzę, że pan John coś poradzi. A jak nie, to przynajmniej będzie smutne zakończenie, też dobrze ^^
    Jestem ciekawa, czy w tej side story spotkamy chociaż na chwilkę Masona, bo przecież cos tak się z Johnem znają. Może nawet Josh się przewinie? Jeśli nawet „można liczyć”, to będę w internetowym niebie. ;)
    Ech, wracając… Sam John bardzo mi się podoba. Widać, że jest dojrzalszy, nawet od Masona. Wiekrobi swoje, ale jest też dostojny i faktycznie ma autorytet. A jak jeszcze stara się dbać o swoje dziwki, to w ogóle cud, miód i orzeszki. :3
    No i ten… no to czekamy!! :)
    Coś czuję, że na LI będę czekać szczególnie intensywnie xd ^^

  10. Katka pisze:

    Rehab-e, oj tam mało, w sumie to przyznam Ci, że cieszymy się, że udało się zamknąć w takiej ilości. Tęsknimy do umiejętności pisania krótkich opowiadań XD Bo de facto to jest bardziej ilość faktycznie książkowa, bo twory już powyżej 30-40 rozdziałów to takie rozbijane na kilka tomów, gdyby objętościowo przełożyć na książki w księgarniach. Przeczytanie bonusu jeszcze raz polecam, wprowadzi na pewno do akcji w 1 rozdziale, niemniej jeśli dobrze pamiętasz, co się tam działo, to powinnaś dać radę bez tego ;) Jak tam wolisz :) I byłybyśmy bardzo rade z Twoich komentarzy! :)

  11. rehab-e pisze:

    o mamo, ale mnie zaskoczyłyście!
    tylko coś mało tych rozdziałów ;c xDD
    kurczę, strasznie fajnie, że coś z SV, bo kocham to opko. Tylko jak burdel i jeszcze Percy hetero to od razu kojarzy mi się z jakimiś zdradami i ehh… chyba już dość tego myślenia xDD
    Nie no, nie mogę się już doczekać pierwszego rozdziału, bo z tego co pamiętam to bonusik był gorący <3
    I chyba sobie do niego wrócę…
    W ogóle wypadałoby coś tutaj częściej komentować, hmm…

  12. Katka pisze:

    Yumi-chan, hehe, czyli intuicja dobrze Ci podpowiadała, skoro SV przyszło Ci na myśl przy oglądaniu plakatu ;)

    Ar., cieszy nas to :D

    Another, no widzisz, niby ten bonus to były takie zamierzchłe czasy i można by było pomyśleć, że już tej pary mimo próśb nie ugryziemy… a tu niespodzianka :) I oczywiście, że kara musi być, ehehehehe XD

    Neko-chan, w sumie przyznam Ci, że dziwi nas, że nikt się nie spodziewał XD Mimo wszystko „słowa” klucze na plakacie wydawały nam się jednoznaczne, ale bynajmniej nie narzekam, że tak wyszło, bo macie większą niespodziankę :D Na wzmiankę o Masonie i Joshu można liczyć, w końcu to ten sam świat i to samo miasto ;) Dziękujemy za pozdrowienia i też je ślemy! :)

    Porebula, hehehe, proroczy sen zatem XD A może w burdelu Johna pojawi się ktoś z FDTS, na przykład allfons Alex ze swoją najlepszą, męską dziwką Jasonem?! … Nie, to niestety nie przejdzie XD

    Illita, hehehe, dzięki za pozytywne podejście co do opowiadania i liczymy, że rzeczywiście się tak spodoba :D Zapewniam, że będzie dużo napięcia między głównymi bohaterami, hehe. I w ogóle dziwi nas, że imię Percy tak się podoba, haha, bo wydaje nam się raczej głupawe, ale może właśnie dlatego jest równocześnie fajne XD

    Kaczuch_A, chemia musi być! Pytanie, jak szybko się pojawi i czy będzie… zdrowa, z racji przeciwności losu, nazwijmy to XD Ale, ale, będzie gorąco na pewno! :)

    Agata, haha, a ile płacisz? Chętnie podamy numer konta XD A tak serio, to juuuż niedługo, jeszcze tylko 9 dni! ;)

    SilencedUnknown, niedobry i już posłuszny Kapran, oj tak :D John to wytresował (chociaż tyć innymi sposobami niż Mason Josha XD). Fajowo, że się niecierpliwisz, my na Wasze opinie też :D

  13. SilencedUnknown pisze:

    Haha, jak przeczytałam, że opowiadanie będzie o postaciach z Savage, które już znamy, wiedziałam, że to będzie ten niedobry i JUŻ posłuszny Kapran. ^^
    Teraz to jestem niesamowicie ciekawa całości, tym bardziej po takim prologu :D

  14. kaczuch_A pisze:

    Woah~! Normalnie, ale niespodzianka. Ale, ale bardzo lubię ideę i chcę już pierwszy rozdział. Chcę zobaczyć tą tworzącą się chemię między nimi, bo innej opcji nie widzę. Super~!

  15. Illita pisze:

    Wooow! Tego się nie spodziewałam za nic! Ale to super niespodzianka :D Bonus uwielbiałam i jestem strasznie ciekawa jak dalej się potoczą ich losy… Zapowiada się po prostu mega opowiadanie :D! I też bardzo mi się podoba imię Percy, aaargh, nie mogę się już doczekać <3

  16. porebula pisze:

    Proroczy sen… Jezu… śniło mi sie że to czyam, a tam połączenie SV i FDTS… może FDTS nie będzie, ale zaczynam sie bać…

  17. Neko-chan pisze:

    Tego się tak szczerze mówiąc, nie spodziewalam :D Myślałam, że będzie to jakieś nowe, zupełnie nowe z nienaznymi nam postaciami opowiadanie, a tutaj taka niespodzianka! Cieszę się, bo bardzo lubię SV, mam do tego ogromny sentyment. Percy… podoba mi się to imię, on sam zresztą też, chociaż to co pisał do Josha już za miłe nie było ;-;
    Nie powiem, liczyłam na coś w stylu „za dnia biznesmeni, nocą krwiożercze bestie/pogromcy/łowcy jakiś potworów”, ale i tak się cieszę :D
    Percy jednak jest hetero… hm, John będzie musiał go jakoś „nawrócić” xD I mam nadzieję, że jakaś wzmianka o Masonie i Joshu będzie.
    Już nie tak daleko do 24, jakoś powstrzymam moją ciekawość~!
    Pozdriawiam~

  18. Another69 pisze:

    Ha! Ja przecież nawet kiedyś was prosiłam o jakiś ciąg dalszy tej „pary” xd i jest, cieszy mnie to xd dobrze będzie się czytało rozdziały z apokalipsy, szczególnie w zimę xd plus, imię Percy jest super, on sam też jest seksowny bardzo… Chociaż to co pisał Joshowi było okropne. Ale kara musi być xd

  19. Yumi chan pisze:

    Jeeeej *-* Już przy plakacie myślałam „Fajnie by było jakby to było coś połączonego z SV. Byłoby bardzo bardzo fajnie” a tu taki zaciesz :)
    Już się nie mogę doczekać tego opowiadania i tego co się będzie w nim działo :D

Skomentuj

