Konkurs V!

Uwaga, uwaga! Nadchodzi kolejny konkurs!

Z racji tego, że wakacje spędziłam w Londynie, krainie Greyów, a pod koniec zwiedzałyśmy go razem z Shiv, uznałyśmy, że fajnie byłoby przywieźć coś angielskiego i zrobić Wam konkurs. I oto on! Konkurs V fanfickowy!

Ale od początku. Przedstawiamy ogólne dane i warunki:

– Konkurs trwa od dziś do 5 listopada (deadline nadsyłania prac to 5.11.2014 r. godzina 23:59)

– Motyw konkursu brzmi „Keep calm and carry on” (interpretacja dowolna)

– W fanficku muszą być postacie z naszych opowiadań (bez ograniczeń, więc możecie robić mix postaci)

– Jedna osoba może nadesłać tylko jeden fanfick

– Prace nadsyłajcie na maila shikattales@gmail.com z tytułem maila „konkurs fanfickowy”, fanfick w dokumencie, a nie w treści maila oraz obowiązkowo tytuł fika i podpis (Wasz nick)

Jeżeli chodzi o nagrodę… nagrody będą dwie! :) Jedna będzie od nas, za najlepszą pracę według nas, z kolei druga będzie od „publiczności”, czyli sami Wy zdecydujecie, który fik Wam się najbardziej spodoba :) Jeżeli chodzi o nagrodę od nas – jest to czapa z flagą brytyjską bardziej „feel like Rush” XD Nagroda od publiczności z kolei jest bardziej „feel like Alex”, bo jest nią torba płócienna z napisem… zresztą, sami zobaczcie nagrody :)

NAGRODA NR 1

SAM_4439 SAM_4440

2014-10-02

NAGRODA NR 2

SAM_4441

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie! A pozostałych bardzo, bardzo gorąco prosimy o komentarze pod fikami! W naszej opinii pod fikami jest ich stanowczo za mało, a chcemy, żeby Wasza twórczość była doceniona i byście Wy, piszący je, też czuli się docenieni. Bo wiemy, że to czasem nie lada wyzwanie, napisać coś z wykreowanymi już postaciami.

To chyba tyle na teraz :) Mamy nadzieję, że nagrody skuszą Was do ruszenia wyobraźnią ;)

16 thoughts on “Konkurs V!

  1. Katka pisze:

    Socialtris, oczywiście, że taka interpretacja jest dozwolona! :) Mam nadzieję, że z racji dopiero października jeszcze taaak Was nie cisną i uda się coś napisać :D

  2. socialtris pisze:

    W ogole, carry on to naprawde znaczy kontynuowac/zachowywac sie? I taka intepretacja jest dopuszczalna?
    Chyba mam pomysl, hyhy. Tylko jeszcze zeby studia daly troche czasu wolnego i sil…

  3. Katka pisze:

    Illita, nooo, torebunia jest słodka. W ogóle miała być tylko czapa, bo już ją kupiłyśmy i w ostatni dzień jakoś tak zawinęłyśmy do sklepu jednego i torba nas zaatakowała – oczywiście pierwsza myśl to „Alex”, więc nie mogłyśmy nie wziąć XD

    Mebahiah, oj tam, my przyjmiemy każdy twór i jestem pewna, że jak się ma pomysł, wena dopisuje, to nie powstanie żaden shit. Będzie dobrze, twórz, a my niecierpliwie czekamy na efekty! :DDD

    Tigram, bo czapa też fajna :D

    Marchew, właśnie!

  4. Illita pisze:

    Jeszu, za tę torbę dałabym się pokroić! W ogóle za cokolwiek z Londynu, fizia mam strasznego na jego punkcie. Oh, gdybym tylko umiała pisać XD

  5. Mebahiah pisze:

    O kamień z serca, że można wprowadzić bohaterów pobocznych bo by mi pomysł popsuło ;D Katka, ja się nie stresuję i tak wiem, że moja twórczość to czysta grafomania ale co tam może się ktoś przynajmniej pośmieje ;p Totalna przegina, no mam nadzieję że aż tak to nie chociaż na ile siebie znam… ;P Miłego pisania życzę pozostałym i piszcie piszcie, będzie co czytać ;D

  6. Katka pisze:

    Mebahiah, witamy :) Jak czytasz nas od wilczków, to strasznie długo! Fajnie, że się ujawniasz :D Co do pytań:
    1. Myślę, że to by przeszło :)
    2. Będziemy wrzucać od razu, w sensie jak przeczytamy maila i będziemy miały możliwość wrzucenia. Ogólnie jesteśmy obie uzależnione od neta, więc długo czekać raczej nie będzie trzeba, aż fik pojawi się na stronie, ale wiadomo, różne rzeczy się zdarzają, więc jak od razu się nie pojawi, to żeby się nie stresować – nie odrzucimy nic, póki nie będzie totalną przeginą, ale jesteśmy tolerancyjne XD

  7. Mebahiah pisze:

    Ooo fajny pomysł na konkurs, ale też żałuję, że nie ma bonusu. W ogóle to jest pierwszy mój komentarz na waszej stronie, aż wstyd się przyznawać, bo czytam was praktycznie od „Wilczków” ;D Mam kilka pytań odnośnie wymagań:
    1.Napisałyście, że w ficku muszą być postacie z waszych opowiadań. Tylko i wyłącznie, czy można wprowadzić jakiegoś bohatera od siebie i połączyć go z postacią od was?
    2. Jak będzie wyglądała publikacja opowiadań? Będziecie publikować na bieżąco, te które już macie czy później wszystkie jednym ciągiem?
    Mam nadzieję, że coś wyskorbię bo nagroda naprawdę fajna- tak też chcę czapę ;D

  8. Katka pisze:

    Tigram, yey :D Trzymamy kciuki :D I jestem mega ciekawa, z kim będzie twór!

    Fanuviel, czapka była dość elastyczna, z tego co pamiętam. Więc jakby co, myślę, że by weszła :) i fajnie, że nagroda zachęca :D Jest faaajna. A i widzisz, możesz być dla innych przykładem, że ścisłowiec też może pisać XD

  9. Fanuviel pisze:

    Muszę wygrać, ja chcę tą czapkę XDDD O ile wejdzie mi ona na mój zdreadziały łeb xD Najwyżej chcę reklamówkę, założe se ją na łeb xd
    A tak w ogóle to jestem typowym ścisłoumysłowcem, który nie umie w prawidłowym szyku sklepać zdania xD Ale spróbuję coś wymyślić, mam już jakieś doświadczenie w pisaniu XD Nie idzie mi to tak gładko jak wam dziewczynki ale ja chcę nagrodę, chcę, chcę!!!!!

  10. TigramIngrow pisze:

    Jak tylko rozkminię motyw i uda mi się dopasować jakąś sytuację do zaplanowanych osób (bo już jestem na 99% pewna o kim będę pisać) i wyrobię się w czasie, jakiś twór powstanie :)

  11. Katka pisze:

    Socialtris, hehehe, skuś się koniecznie! :D Czekamy na fiki :D I mamy nadzieję, że przeczytamy od Ciebie jeszcze jakiś komentarz :)

    Hoshii, oj tam oj tam, trochę procentów, inspirującej muzyki i można pisać XD

    Tigram, padło na taki bonus, bo to hasło było w Londynie dosłownie WSZĘDZIE. Na kubkach, breloczkach, przypinkach, bluzkach, dominowało dosłownie każde pamiątkowe gadżety. Więc jakoś tak nam podeszło, a jak piszemy – interpretacja dowolna ;) Więc to bardzo elastyczne. Liczymy na twór od Ciebie :D

  12. TigramIngrow pisze:

    Nie wiem czy bardziej się cieszę, że jest konkurs w dziedzinie w której czuję się mocna czy płakać, bo nie dość, że motyw jest po angielsku, to jeszcze niezbyt dla mnie w tym momencie zrozumiały.
    Ale jest konkurs, jest dobrze.
    Szkoda tylko, że nie można wygrać bonusu z wybranymi osobami. :p

  13. socialtris pisze:

    No i to jest dobra wiadomość! Chyba aż się pierwszy raz skuszę. Ba, pierwszy raz coś skomentowałam!
    Ale i tak mógłby być post Alexowo-Jasonowy :)

Skomentuj

