Ogłoszenie!

Hej ludki! Przybywają wieści… niestety nie ucieszycie się z nich, ale cóż, musimy na pół roku (czas jeszcze do uzgodnienia) zamknąć stronę z racji nagłych problemów osobistych. Wiemy, że to niespodziewane i mamy nadzieję, że będziecie za nami tęsknić, ale nic nie możemy na to poradzić…

Okej, a tak na serio to był żarcik i znikniemy tylko na kilka dni XD W sobotę Shiv do mnie wpada i będziemy albo całkiem odłączone od Internetu, albo miały go w ograniczonych ilościach, dlatego z góry przepraszamy za brak kontaktu – zarówno jeśli chodzi o komentarze, jak i odpowiedzi na maila czy ewentualne wiadomości na facebooku. Rozdziały oczywiście normalnie będą wychodzić, bo wordpress automatycznie je wrzuci, ale nasze odpowiedzi będą z opóźnieniem.

No, to chyba tyle na teraz :) Pozdrawiamy serdecznie, ludki i ściskamy gorąco! :)

20 thoughts on “Ogłoszenie!

  1. Katka pisze:

    Sharon, nie jestem pewna, czy mamy ogarnięte życia, ale nad stroną staramy się panować. I bardzo nam miło, kiedy ktoś to docenia :D

    Bebok, hehe, podoba nam się bycie częścią Waszego życia XD To nadaje sens naszemu życiu! *patos* Hehe, serio, to miłe, że się tak wystraszyliście, jakkolwiek źle to nie brzmi XD

  2. Bebok pisze:

    Dziewczyny a wy wiecie że Prima aprilis jest w kwierniu? ;D Marny żart! ;P a tak poważnie to już zaczynałam mieć dola a tu czytam jedno zdanie niżej i kamień spadł mi z serca ;D Patrzcie jakie dla nas ważne jesteście! To nieodłączna część naszego życia… nagłe odcięcie nas od waszych tworów to jak zabranie dziecku ulubionych cukierków… byłby płacz… prawie żałoba ;P Udanego weekendu (choć trochę późno)

  3. Sharon d'Arc pisze:

    Ja bardzo doceniam regularność rozdziałów! Jak pierwszy raz weszłam na bloga i to ogarnęłam to było tylko takie ” O.O One to mają ogarnięte życie…” A mój organizm już się przyzwyczaił, że średnio co trzy dni zarywa nockę XD Ale serio, ja jestem jakaś taka… spokojna jak wiem, co i kiedy wyjdzie, i nie muszę sprawdzać codziennie bloga i się zastanawiać czy opo nie zostało porzucone…

  4. Fanuviel pisze:

    I to był właśnie ten moment w mym życiu, gdy serce podeszło mi do gardła a żołądek ścisnął spazm bólu…
    Nie wytrzymałbym 6 miesięcy bez nowych rozdziałów ATCL.
    Jak dobrze, że to żart, wisicie mi leki na wrzody żołądka .__.

  5. Katka pisze:

    Hehehe, nie zawiesimy bloga póki co, nie zapowiada się ;) Możecie być spokojni, chyba że na serio pojawią się jakieś straszne problemy osobiste. Odpukać ;)

  6. Another69 pisze:

    Bardzo zabawne… Cholera! Czytam, czytam… I nagle głośno powtarzam „PÓŁ ROKU?!”. A tu taki wredny żarcik… Heh, dobrze, że rozdziały będą normalnie, szczególnie, że dużo się ostatnio dzieje :D

  7. Tess pisze:

    Oż wy!
    Ja tu wyjątkowo mam trochę wolnego czasu, wchodzę na stronę, a tu takie wieści…
    Okropne jesteście :D

  8. Boy pisze:

    Dopiero co odkryłam bloga (bo w wakacje) i badam staram się przeczytać opowiadania do końca, a tu kolejne autorki prawie mnie zabijają z szoku. Chociaż na szczęście przynajmniej wy nie zawieszacie bloga… To cieszy c: Wracam do FDTS i dziękuję wam za dużo rozrywki. Dumna posiadaczka waszej koszulki c:

  9. Katka pisze:

    Hehehehe, normalnie mam satysfakcję z tego żarciku XD Widzicie, jak to trzeba doceniać, że wychodzą rozdziały tak regularnie! :D

    Przy okazji miłego weekendu, ludki ;* My od jutra dostępne w ograniczonych ilościach ;)

  10. Sharon d'Arc pisze:

    Ja pier… dostanę przez was zawału normalnie. Aż żem zobaczyła czarną dziurę przed oczami… półroczny brak nowych rozdziałów jest gorszy niż apokalipsa zombie! Ja to bym depresji normalnie dostała…

  11. saki2709 pisze:

    Okropne jesteście XD Jak tak można ludzi straszyć? Już zaczęłam snuć scenariusze, co ja zrobię przez pół roku bez Waszych opowiadań i prawie się załamałam. Kamień z serca, że to tylko żart :)

  12. Seiridis pisze:

    Doceniam kunszt. xD Prawie zmarłam, ale doceniam. xD
    Na zasadzie
    „Tato, jestem w ciąży, ale nie martw się, jestem z ojcem. Pamiętasz Darka, tego w tatuażach i z kolczykami i czczącego szatana? Bardzo mnie kocha. Nie martw się o nas, pieniędzy starczy, zabrałam z twojej skrytki, mam nadzieję, że się nie gniewasz.

    A tak na serio to nocuję u koleżanki, kocham Cię!” xD

  13. TigramIngrow pisze:

    Ożesz w dupę. Normalnie śmierć w oczach, obawa czy Shiv się coś stało, groźny wypadek, śmierć obojga rodziców każdej z Was, śmiertelna choroba, rak, kurwa nie wiadomo co jeszcze. Serce normalnie ominęło jedno uderzenie.

  14. Illita pisze:

    Rany boskie, ale troll XD autentycznie miałam zawał jak to przeczytałam XD Jesteście okropne, tak ludzi o zawał przyprawiać XD

Skomentuj

