Ankieta Halloweenowa

Jeszcze do Halloween trochę czasu, ale jako że same na razie nie mamy pomysłu na żaden drobiazg, to do Was będzie pytanie. Otóż, z jakimi postaciami chętnie przeczytalibyście Halloweenowy bonus? Tak, tym razem  możecie sami zdecydować i co wygra, to będzie napisane! :) Prosimy, by głosować do końca września, zatem do 23:59 30.09. Po tym czasie ankieta zostanie wyłączona, ale chyba tyle czasu wystarczy, byście się namyślili :) W ankiecie są postacie jedynie z opowiadań, które obecnie nie wychodzą. A tak, dla różnorodności tekstów na scenie ;)

Do dzieła!

42 thoughts on “Ankieta Halloweenowa

  1. Katka pisze:

    Hiimagata, pewnie wielu by się zgodziło XD Jak tylko doba będzie miała 48 godzin to macie zapewnione po dwa bonusy na każdą okazję XD

    Rajcia, spoko, tych chłopaków na pewno nie porzucimy, fajnie się ich czasem pisze ;)

  2. rajcia pisze:

    Wytrzmam jeszcze troche nieczytania o Masonie i Joshu :( ale mam duuuuza nadzieję ze pojawia się niebawem jako bonus bo jak wspomnialas Katka jest wiele okazji do ich napisania :D *.*

  3. Katka pisze:

    Rajca, chętnie byśmy napisały, gdyby było wystarczająco czasu, ale niestety mamy na głowie jeszcze inne pisadła, które nie mogą czekać (taaa, mowa o zapasie, który czasem nie istnieje XD). Więc niestety :( Ale cóż, okazji do bonusów jest masa, więc na pewno jeszcze się coś pojawi.

    Bebok, praaawda.

  4. Bebok pisze:

    „a następnej ankiety nie będzie.” Uwaaa! Czuję się niemal jak jasnowidz ;D Szkoda bo ankiety są fajne o ile działają uczciwie… ;)

  5. Katka pisze:

    Tigram, ogólnie uznałyśmy, że zwyczajnie napiszemy to, co wygra, bez żadnych zmian, bo mówiąc brzydko, nie będzie na nas. To może źle brzmi, no ale co możemy zrobić? Ciężko jakikolwiek dobry wg nas kompromis tu znaleźć, więc no po prostu bonus będzie wampirkowy, a następnej ankiety nie będzie. Liczymy na walkę fair play, oczekujemy wręcz tego, więc jak jej nie ma, będziemy same decydować.

    Patka, spoko, rozumiemy, że gusta są różne ;) Jedno można kochać, drugie nienawidzić. Niestety tym razem w takim razie Twemu gustowi się nie poszczęściło. Może następny bonus będzie z SV ;)

    Bebok, cóż, wampirki rzeczywiście wszędzie są, ale postaramy się baaaaardzo, żeby się podobało. A dla tych, którzy nie lubią, żeby było przynajmniej znośnie XD Choć wiadomo, czytać nie trzeba ;)

    Fanuviel, a masz konto na wordpressie? Bo chyba tylko wtedy można ustawić avatar, choć głowy nie dam.

  6. Bebok pisze:

    Jednak NM… miałam nadzieję że przynajmniej Mason to wygra no ale niestety… :(
    Bonus pewnie i tak będzie dobry choć cały wampirowy klimat mnie męczy już strasznie ;P

  7. TigramIngrow pisze:

    Ja też nie wierzę, ale z zupełnie innych powodów. Mam podobne odczucia jak patka: „mimo że uwielbiam waszą twórczość to jeśli chodzi o te opowiadanie jestem stanowczo na nie..”
    No ale wola ludu zazwyczaj milczącego wygrała.

  8. Fanuviel pisze:

    Ech, mi to już w sumie jedno kto wygra. Napiszcie bonus Hallowenowy o mnie, niech ma szpetna twarz stanie się hallowenową inspiracją :>
    Ps jak mam awatar tutaj ładny ustawić by było moje foto przy nicku?

  9. Bebok pisze:

    Haha xd „to skoro sytuacja z dwoma pierwszymi miejscami jest niejasna poświęćcie bonus trzeciej parze?” Tigram! Popieram pomysł!

  10. patka pisze:

    Zdecydowanie Josh&Mason. Savage Virus to moje ulubione opowiadanie zaraz po FDTS :) Byle tylko nie NM, mimo że uwielbiam waszą twórczość to jeśli chodzi o te opowiadanie jestem stanowczo na nie..

  11. Katka pisze:

    Boy, cóż, to faktycznie brzmi dość mocno podejrzanie… :/ Skonsultujemy się z Shiv, co z tą sprawą zrobić, choć no niestety nie mamy wpływu na czyjąś uczciwość i walki fair play.

  12. Boy pisze:

    Nie żebym kogoś oskarżała, ale na Savage Virus i Nightly Masquerade jest jakos podejrzanie dużo głosów, a gdy tylko któreś zdobywa prowadzenie, zaraz pojawia sie 2-3 głosy na to drugie. Sama mam wśród nich swoje ulubione, ale nie chcę żeby wygrało oszustwem. Nie wiem, trochę mnie to po prostu smuci.

  13. Katka pisze:

    Fanuviel, o matko, serial na podstawie ATCL… mmmm, to brzmi cudnie. Chociaż z drugiej strony nie wiem, czy nie wolałabym filmu na podstawie ATCL a seriali bardziej na podstawie reszty. Ale to i tak sfera marzeń XD Niemniej bardzo nam miło, że tak to opko uwielbiasz i że piszesz do nas nawet w stanie upojenia XD Choć, haha, powinno się Internet odłączać ludziom jak piją moim zdaniem XD

  14. Fanuviel pisze:

    Ja w sumie uwielbiam każde wasze opowiadanie ale ATCL jest moim nr 1, zawsze czekam na nowy rozdział z niecierpliwością. Ja jeb*e, jakby na podstawie tego opka serial nagrali.. *___* A wracając do tematu.. Cokolwiek wygra to i tak będę czytał *__* Tyle od Kamila J aka Rastusia XDDDDDDDD
    Ps. Jestem pijany ;o

  15. Katka pisze:

    Feliks, toczą zabójczy bój!

    Fanuviel, haha, pomysł całkiem niezły, ale gorzej z wykonaniem w czasie XD Może się skończyć co najwyżej na tym, że tę ankietę potraktujemy jako całościowe życzenia i jak ten bonus Halloweenowy będzie ze zwycięzcami, to dajmy na to następny (jakiś Mikołajowy czy coś) z drugim miejscem itp. Nie wiem, głośno myślę, bo nie mam jak z Shiv skonsultować teraz, ale wiedz, że zawsze staramy się robić tak, żebyście byli zadowoleni ;) Ale nie no, na pewno jesteś lepszy niż Orvel XD Jego to ciężko przebić albo chociaż zbliżyć się do jego poziomu skurwysyństwa.

    Bebok, może nie ostatnia, ale, haha, jesteśmy w szoku, jakie to wzbudza emocje! Kto by pomyślał. W koncu to tylko pytanie, kogo wolicie… Ale na swój sposób to wręcz zabawne i podbudowujące, ze takie to przejęcie wzbudza ;) Jesteśmy strasznie ciekawe, kto wygra!

    Tigram, a mnie się tam wydaje, ze wampirki bardzo wchodzą w klimat, ale nie będziemy się spierać z głosem ludu, hehe. Masona i Josha też się przyjemnie pisze XD

    O., wilczki :D Hehe, słodkie, że takie krótkie i dawne opko wciąż jest chciane ;)

  16. TigramIngrow pisze:

    Ja całym sercem popieram zarówno Ridberta jak i Masona z Joshem. Ale jakoś nie podchodzi mi myśl o halloweenowym dodatku z bohaterami z NM. Dlatego nawet jak już widzę, że o Albercie i Ridleyu nie mam co marzyć, to teraz trzymam kcuki za Savage Virus.

  17. Bebok pisze:

    A zapomniałabym… życzę cierpliwości dziewczyny bo do ostatniego jeszcze tydzień xd wszystko się może zdarzyć a emocje jak widać buzują ;P

  18. Bebok pisze:

    To się zaczyna robić śmieszne…. jeszcze trochę i to będzie ostatnia ankieta na tym blogu xd Ja dalej jestem za Ridleyem i Albertem ale nic na siłę… co będzie to będzie, każde opo jest genialne więc nie ma co marudzić.

  19. Fanuviel pisze:

    Mam pomysł!!! Zróbcie meeeega bonus Halloweenowy i napiszcie trzy opka *_____* Trzy pierwsze miejsca, błagam ;( wtedy każdy, a raczej spora większość będzie zadowolona, w tym ja ;D Już i tak dużo dla nas robicie, ah, te wszystkie cudne opowiadania! Ps nienawidzę tego O…..indianca w No exit, jebany szantazysta, smierdziel -.-
    Piszecie o gejach wiec spelnijcie prośbę waszego wiernego fana geja xDDD Nie jestem wcale lepszy niż indianiec, to też jest mały szantaż ;> albo 3 opka albo strzele focha jak jakiś przegiety ciotex xD Jezu, nie czytajcie tego dziewczyny, właśnie za takiego trolla mam fejm na ask.fm xDDD

  20. Shivunia pisze:

    Maru >> No własnie też mam wrażenie, że bardzo dużo jest „dzikich” czytelników. Stąd zawsze była moja prośba aby jakiś znak po sobie zostawiać, bo tak to przychodzą ankiety albo inne rzeczy tylko do klikania i nagle robią się nam tłumy, a komentarzy nie jesteśmy wstanie się doprosić.
    Co do samej ankiety w ogóle nieźle się zmieniają te prowadzenia jak na razie, więc jeszcze sporo może się wydarzyć.

    Fanuviel >> Niestety tak działają ankiety. Nie będziemy przecież ludzi prosić o pesel aby oddali głos. Zresztą, na razie osób które oddały głos w ankiecie jest ok 250, średnio na stronie osób jest ok 400 (kiedy nie ma rozdziału ok 300)i wczorajsze podliczenie nr IP wcale nie jest znacząco wyższe niż zawsze. Pozostaje więc nadzieja, że jednak ludzie są na tyle leniwi aby być uczciwi i nie resetują nr IP a także rutera. Do tego też wszystkich namawiam, bo zabawa faktycznie jest jak tłum decyduje a nie jeden maniak. Z historii wiadomo, że wtedy dzieją się straszne rzeczy.
    Fajnie, że czytasz NE i że wciąga :) Bardzo jesteśmy z Kat ciekawe opinii :D Tak samo pod SV :P Chciaż to już dużo że nakręca hie hie hie XD
    Także pozdrawiamy cieplutko :*

  21. Fanuviel pisze:

    Wystarczy mieć neta z Netii i co minutę zresetować modem. Zmienne IP. Jak dla mnie ta ankieta już jest bez sensu bo mogę się założyć, że na pewno większość głosów na SV jest od jednej osoby. I po zabawie. A szkoda. Idę czytać No exit, narazie jestem na drugim rozdziale i nie powiem, zajebiscie mnie to wciągneło. Mój chłopak czyta aktualnie SV i się tym podnieca jak diabli xD Pozdrawiam.
    Wierny fan Kamil xDDD

  22. Maru pisze:

    Poza tym nie wiem czemu was dziwi, że pod NM jest mniej komentarzy niż głosów tu, w ankiecie. Przecież nie każdemu się chce komentować, ja np nie komentowałam nigdy a czytałam calutkie i byłam zachwycona *0* Macie dużo takich „dzikich” czytelników xd Plus z dumą mogę się przyznać, że 2 wasze komentujące czytelniczki to moje znajome, którym poleciłam waszego bloga i świnie chcą Masona i Josha, czyli są moją konkurencją teraz bo ja chcę Mihaia i Layne ;(((((((((((((((((((((((((((((((((((

  23. Katka pisze:

    Tigram, omg, to aż tyle czasu temu?! Mam wrażenie, ze ten bonus z myszką w drodze do piekła pisałyśmy bardzo niedawno! O.o

    Marta, zaczynam się wręcz zastanawiać czy jest możliwe, że ktoś przeszedł jakoś blokadę ciasteczkami i adresem IP XD Normalnie bym nie była zaskoczona, ale pod samym NM nie było tak wielu komentarzy nawet, ile tu jest głosów XD A post jest na stronie zaledwie kilka godzin!

  24. TigramIngrow pisze:

    Borze szumiący, strzelam gafę za gafą. Oczywiście że dałyście na Halloween bonus, tyle że nie w halloweenowym klimacie. 1 listopada był Dom Tymczasowy. W ogóle mam chęć się schować do mysiej dziury za te moje bzdury. Jakieś mnie zaćmienie dopadło.

  25. TigramIngrow pisze:

    Kat, w tamtym roku nie było od Was bonusu na Halloween, dwa lata temu za to był z Jamesem i Waltem oraz z Jeffem i Willem :)
    A ilość głosów na NM mnie osobiście nie tyle zaskakuje co wręcz przeraża.

  26. Katka pisze:

    Tigram, hehe, a widzisz. No i skoro takie parcie na Alberta i Rida, to dobrze, że wybór mniejszy. A nuż jeszcze zwyciężą… Choć jestem w wielkim szoku, że tyle głosów ma NM! O.O

    Kaczuch_A, hehe spoko, będą jeszcze Al i Rid na pewno na stronie, bo też nam do nich czasem tęskno. Ale czy w bonusie, to zależy od Was :)

    Illita, och och, słodycz! :D W zeszłym roku chyba też z nimi był halloweenowy dodatek tak mnie się zdaje :)

    Fanuviel, Dante, na razie wampirki wygrywają (co mnie zaskakuje XD), więc są na nich duże szanse…

  27. Illita pisze:

    Aaaa, tyle dobrych postaci tylko jeden głos ;_; Bul rzal :c Ale nie, nie mogę się powstrzymać przed zagłosowaniem na Waltera i Jamesa, to absolutnie moi ulubieńcy :D

  28. kaczuch_A pisze:

    Albert i Ridley VS. Mason i Josh i weź tu wybierz~!
    Ale Albercika dawno nie było i tęskno mi do nich, w ogóle oni mogli mieć więcej swojej historii, bo są zbyt zajebiści :) więc na nich stawiam~!

  29. TigramIngrow pisze:

    „W ankiecie są postacie jedynie z opowiadań, które obecnie nie wychodzą.” no napisane jak wół, ale tak się zemocjonowałam ankietą, że nawet nie doczytałam. Brawo ja. A co do postaci których dawno nie dotykałyście… Aaaaallbert i Riiiiidley! Przyjmę w każdej ilości i konfiguracji, ale najchętniej coby Albert topował.

  30. Katka pisze:

    Tigram, że też tylko brak FDTS zobaczyłaś. Bystre oko wychwyci, że nie ma nikogo z opek, które właśnie wychodzą ;) A wszystko po to, co by była różnorodność postaciowa na stronie :) Dla nas to też większy fun – pisanie o postaciach, których dawno nie „dotykałyśmy”.

  31. TigramIngrow pisze:

    Jak dla mnie to Albert i Ridley, chociaż na początku pomyślałam o Masonie i Joshu, ale z nimi był bonus wielkanocny, a ja cholernie bym chciała poczytać coś więcej o Ridbercie właśnie. To może być szczególnie ciekawe, szczególnie, że Albert nie wygląda na takiego który by halloween obchodził.
    Najdziwniejsze jednak, że nie ma nikogo z FDTS. Przypadek?

Skomentuj

