Aukcje koszulkowe!

Hej, ludki!

Jakiś czas miałyśmy pomysł na zrobienie jakichś koszulek związanych z opowiadaniami, ale dopiero podczas ostatniego naszego wspólnego pobytu udało się coś ogarnąć. Powstało 7 koszulek (ale jedna wymaga dopracowania, więc będzie na razie 6). Koszulki są nowe, pomalowane farbą do tkanin. Tym, którzy zdecydują się na zakup, polecamy pranie ręczne bądź w temperaturze 30-40 stopni.

Koszulki sprzedamy w formie aukcji :) A to dlatego, że jest ich tylko 6, a jednak mogłoby być więcej chętnych. Jeśli się uda, zrobimy ich więcej. Na razie można je zdobyć na aukcjach na portalu kupuje.to – trzeba się tam zarejestrować. Uznałyśmy, że to najlepsza droga, niż robienie aukcji tutaj bądź na fb (gdzie nie każdy zagląda). Aukcje trwają do końca miesiąca :) Zwycięzców w nich poprosimy o kontakt drogą mailową, coby wiedzieć, gdzie je wysłać.

Co do koszulki z Jasonem – prawdopodobnie będzie możliwość zamówienia koszulki w takiej samej konwencji, ale z wybraną przez siebie postacią :) O tym jednak poinformujemy dopiero po zakończeniu tych aukcji i wtedy również ustalimy jej cenę.

Przepraszamy Panów, niestety koszulki są damskie XD Ale jeśli któryś z Was by sobie jakiejś zażyczył, chyba będziemy w stanie coś stworzyć :)

Poniżej podajemy linki do wszystkich koszulek, skąd można przejść do tej, która by Was zainteresowała:

LINK DO KOSZULEK

9 thoughts on “Aukcje koszulkowe!

  1. rehab-e pisze:

    pff, już sb kupiłam. Przyjrzałam się dobrze i już widzę, jak pięknie by na mnie wisiały… ;/
    dlaczego ja nie tyje? ;c

  2. Katka pisze:

    Gordon, hehhee, taaa, niestety płeć nie ta XD Ale fajnie, że Ci się podoba.

    Illita, lubię ten tekst XD Willusiowe koszulki, kic kic kic <3

  3. Illita pisze:

    Te z króliczkami absolutnie podbiły moje serce :D Jak to było? Shut up and take my money!

  4. Gordon pisze:

    Shane on you buahahahahaha, szkoda ze tylko w postaci koszulki ;p Odlotowe pomysly tylko plec nie ta ;p

  5. Katka pisze:

    Madzia, raczej przelewem, chyba że odebrałabyś osobiście w Warszawie :)

    Hoshii, hehehehe, taaa, jednak M wydawało się nam najbardziej uniwersalne, ale właśnie co do uniwersalności, to chyba kilka koszulek miało tak napisane przy zakupie. Te, które potem dokupywałyśmy były właśnie M, Shiv wcześniej zaopatrzyła się w uniwersalne (chociaż nie wiem, jak szeroki zakres jest tej uniwersalności XD).

    Bebok, haha, spoko, będziemy pamiętać XD

  6. Bebok pisze:

    Wzięłabym Jasonową, gdyby była czarna >_< i najlepiej męska xd No nic ;D Fajne koszulki ale noszę trochę inne ciuchy i raczej leżały by w szafie a szkoda ;P Jak zrobicie męską kolekcję to się pewnie skuszę! :)

  7. Hoshii. pisze:

    …pierwszy raz w życiu wkurza mnie fakt, że jestem za chuda;x ten feniks jest cu-do-wny, pamiętam, że chciałam kiedyś kupić podobną – z tyłu była z siatki i miała anielskie skrzydła – ale też nie było mojego rozmiaru. damn…

  8. madzia122 pisze:

    Podoba mi sie!
    Ale jestem na tel i tylko przebieglam wzrokiem po koszulkach, wiec powiedzcie mi, czy można płacić przy odbiorze, czy tylko przelewem?
    rehab-e

Skomentuj

