Zgłoszenia do konkursu (1)

Już dwie osoby zgłosiły do konkursu swoje prace! Uwaga, uwaga, przedstawiamy poniżej twory O. oraz Beboka! :D

Zgłoszenie nr 1 (autor: O.)

5aŹródło: http://www.felix.pl/wpis_568,pl.htm

Zgłoszenie nr 2 (autor: O.)

kot-czarny-wylegiwanieŹródło: www.zdjecia.biz.pl 

Zgłoszenie nr 3 (autor: O.)

kotek-rybka

Źródło: http://www.zdjecia.biz.pl 

Zgłoszenie nr 4 (autor: O.)

kot-jezyk-1

Źródło: http://www.zdjecia.biz.pl 

Zgłoszenie nr 5 (autor: Bebok)

walterland

  Źródło: http://www.dreamstime.com/stock-photo-cartoon-mouse-rat-04-image3353720, http://kitchenkawaii.blogspot.com/2012/04/wonderland-in-helsinki-new-bunny-bento.html

6 thoughts on “Zgłoszenia do konkursu (1)

  1. Shivunia pisze:

    Śmiechłam XD Rynna jest doskonałym przykładem tego, że po pewnym czasie może ci się już wszystko kojarzyć ;)
    Kotki sa też słodkie, ale genialna Shiv od razu nie załapała o co chodzi ze słotą rybką XD Zdolnym być.
    Czarny kotek ma genialne spojrzenie. A jedyne do czego mogę się doczepić, że niektóre napisy ciężko było odczytać.
    Waltolandia XD Śmiechłam. No ja się dziwie że Walt Mason Pictures jeszcze nie zrobił serio takiego filmu :D
    W ogóle, super inwencja :D Macie duuużo pomysłów ;D

  2. arashaya pisze:

    Hyhy, trzeba pohejtować XD

    Pierwszy, z początku nieco zbił mnie z tropu, bo nie wiedziałam o co chodzi. Zobaczyłam źródło… Rynna… Olśniło mnie. Zajebisty pomysł XD

    W drugim, nie bardzo wiem o co chodzi z psem… I chyba nie zrozumiem xD Ale równie ciekawe podejście do sprawy.

    W trzecim dałabym lepszy kadr, ale tekst genialny :D

    Czwarty nie trafił w mój gust.

    A co do pracy z Jamie in Walterland. Brak słów. Świetne! xD Super to wyszło i naprawdę dobry pomysł na zrobienie dobrej pracy :)

  3. rehab-e pisze:

    pierwszy jest świetny, ale mem Bebok pobił wszystko <3
    Jamie w WalterLandzie to zajebiaszczy pomysł! Gratuluję inwencji ;)

  4. Katka pisze:

    OMG XD Jestem w szoku i pełna podziwu Waszej inwencji! XD Nie mogę przestać się podbrechtywać XD

    O., skąd wiedziałam, że uderzysz w Rynnę? XD Hahahaha, pierwszy mega, takie „tylko czytelnicy zrozumieją: XD Drugie słoooodziaśne, takie mrał, trzecie – bieeeeedny Jay XD On chciał panterkę, a sługa dostał, co to za sprawiedliwość?! No i ostatnie – taka mina idealnie Lenniakowa. Toż on jak patrzy na Ryana to tylko jak kocur szykujący się do polowania. Aż się Ryan w mojej głowie zaczerwienił XD MEGA!

    Bebok, gratuluję pomysłu! Jimmy jako myszka – cudo! I to „Walterland”, hahaha, serio zrobiłaś coś, na co nawet nie wpadłam! Te słodkości w tle, wszystko jest takie SO WALT! :D Dzięki, mam mega wyszczerz! :D

    Och, och, lepszego początku konkursu wymarzyć sobie nie mogłam! :D

Skomentuj

