Zabawa! – Rola bohaterów

Hej, ludki!

Jako że chwilowo mam trochę więcej czasu (Katka), chciałyśmy Was czymś rozerwać i mamy dla Was króciutką zabawę :) Na pewno nie raz zastanawialiście się, który z bohaterów opowiadań byłby dobrym facetem, z którym fajnie by się gadało i spędzało czas wolny i tak dalej… Zatem dlaczego nie zastanowić się nad tym głębiej i nie sprawdzić, który jest postrzegany w jakiej roli najczęściej?

Mamy więc dla Was quiz zawierający siedem haseł – każde oznacza daną rolę. Poniżej za to do wyboru są bohaterowie, z których musicie wybrać jednego, który według Was nadaje się do tej roli najbardziej. Przykład (zmyślony):

1. Moja pokojówka.

– Jason
– Marvin
– Mihai
– Josh

I wybieracie JEDNĄ osobę. Ale, ale… Uwaga! Jeżeli do jednej roli wybierzecie np. Charliego, do innej NIE możecie go użyć. Inaczej mówiąc, jeden bohater może mieć tylko jedną rolę. W przypadku, gdy ktoś wybierze kilka ról dla jednego bohatera – jego odpowiedzi nie będą brane pod uwagę. Niestety quiz wyświetla na jednej stronie tylko 5 haseł, a by przejść do ostatnich dwóch, trzeba wpierw uzupełnić te 5, a jednak wiemy, że możecie potem zmienić zdanie i musicie się zastanowić, więc poniżej przedstawiamy role, do jakich będziecie musieli dopasować bohaterów:

1. Partner

2. Przyjaciel

3. Współlokator

4. Seks-kumpel/kochanek

5. Brat

6. Nauczyciel/profesor

7. Szef

Wszystko jasne? :) Jeśli nie, to pytajcie w komentarzach. Wyniki quizu ukażemy w następny weekend, w sobotę 14.06 o północy :) Aż jesteśmy ciekawe, który z panów do jakiej roli się nadaje najbardziej! :) Poniżej link do quizu:

QUIZ – ROLA BOHATERÓW

Miłego rozmyślania :)

24 thoughts on “Zabawa! – Rola bohaterów

  1. TigramIngrow pisze:

    Jakby ktoś się zastanawiał w kwestii szefa:
    „— Jestem doskonałym pracodawcą! Nie z każdym można rozmawiać o takich tematach, jak rozmawia ze mną i nie każdy szef zabiera pracowników na zakupy czy pączki w porze lunchu.” ~ Walt, IOI 9

  2. Katka pisze:

    Tigram, ciekawe porównanie, Layne a Ridley, toż są całkiem inni :) Ale słodko, wybiłaś się z wyborem. No i racjonalne podejście jeśli chodzi o szefa. Rusha bym osobiście nawet nie rozważała XD

  3. TigramIngrow pisze:

    Partner: miał być Layne, ale jednak postawiłam na Ridleya. Jest cieplejszy i przystojny.
    Przyjaciel: Jason – palenie wyklucza go jako osobę do łóżka
    Współlokator: Charlie – koniecznie! I by mi poopowiadał i bym popatrzyła. I by pił więc byłby słodki. Om nom nom.
    Seks-kumpel: Ryan – to ciało! I umiejętności łóżkowe. I dużo mówi, więc nie było by niezręcznej ciszy.
    Brat: Lenny. Samo się nasuwa. Niby brata mam, ale marzy mi się taki który by mnie lubił
    Nauczyciel: Albert. Lubię się patrzeć na ładnych facetów.
    Szef: Walter. Zabierałby mnie na lunch za który by zapłacił. Myślałam o Rushu, ale jakby coś byłoby nie tak w pracy to Rush jest mniej profesjonalny niż Walt.

  4. Katka pisze:

    Hoshii, uuu, za szefa Alexa… ambitna jesteś XD A i słodko, że panowie z NE zdobyli chlubne tytuły :D Słodko!

  5. Hoshii. pisze:

    większość odpowiedzi dla mnie samej jest zaskakująca, ale cóż…
    1) Marvin :3 chyba byłam jedyną osobą, która go wybrała, serio XD
    2) Jasper
    3) Mason
    4) Lenny
    5) Shane – mój braciszek ma prawie identyczny charakter
    6) [serio?…] Ridley – NIE WIEM CZEMU. po prostu… książki…
    7) Alex

  6. Seiridis pisze:

    Niech sobie przypomnę… xD
    1) Walter
    2) Jason
    3) Mason
    4) Marvin, ale jak teraz myślę, to chyba wzięłabym Charliego, takie z niego pocieszne stworzonko xD
    5) Ryan
    6) Rush (o dziwo xD)
    7) Ridley

  7. Katka pisze:

    Ibbera, hehehe, no nie jest rozchwytywany, więc więcej jego dla Ciebie, ale ja wciąż uważam, że to niezdrowy wybór XD

  8. ibbera pisze:

    Nie ma to jak partner skurwysyn i toksyczna miłość, Constantinem będę się na szczęście musiała podzielić z nielicznymi:p

  9. rehab-e pisze:

    Bo Jason jest zajebisty, c’nie ^^
    no wuaśnie najpierw rozwiązywałam quiz… ze mną na serio musi być coś nie tak xD gdzieś mi musiał ten Mike siedzieć w tej głowie…albo coś xD

  10. Katka pisze:

    Matko, wszyscy pragną Jasona XD To chyba serio jakiś ideał.

    Rehab-e, ale zaznaczałaś na quizie, czy odpowiadasz na sucho tutaj, jak to widzisz? Bo w quizie niestety biedny Mikey nie był do wybory XD

    O., nooo, coś w tym jest!

  11. O. pisze:

    1. Jason… buahhahaha ale mi nowość xD
    2. Ridley, chyba za to, że nie odpuszcza? I za tarte, kawa i ciastko z przyjacielem zawsze na miejscu xD
    3. Lenny <333333 od kochanka blisko do związku <3333
    4. Jasper, jest bi, jest seksowny, jedno mieszkanie, cóż więcej? xD
    5. Layne, ubierałby mnie to może ciuchy za darmo bym miała xD Hahaha xD
    6. James, lubiłam geografię xD
    7. Walter, przez jego wyrozumiałość xD

    p.s Przypomniał mi się cytat, z XMenów chyba, że kobieta wybiera tych złych facetów na kochanków, a tych dobrych na mężów xD Gdy spojrzałam na swój wybór uznałam, że coś prawdy w tym jest xD

  12. rehab-e pisze:

    yoł, miał być Jasper, a nie Mike…jprdl, jak dobrze jest myśleć o jednym, a pisać zupełnie co innego -.-
    słońce chyba mi nie służy ._______.

  13. rehab-e pisze:

    Jedna osoba tylko raz…kurde, a ja bym dała Jasona do prawie wszystkich xDD
    1. to był łatwy wybór – Jason
    2. tu mogłam wstawić wielu, ale w końcu zdecydowałam się na kogoś, kto jest tu BARDZO pomijany xDD – Mike (no heloł, on jest świetnym i bardzo wyrozumiałym gościem, c’nie)
    3. Ryan za dużo gada, więc… – Lenny
    4. no i tutaj pojawił się problem…najpierw pomyślałam o Marvinie, bo jest BOSKI, ale wkurza mnie strasznie jego podejście do seksu (-.-)…poza tym jak mogłabym zostawić Alexa na lodzie? No ale te jego fobie…dobra, trudno. – Alex
    5. irytujący w swoim gadulstwie – Ryan
    6. no wreszcie mogę tutaj postawić na mojego ulubieńca ^^ – James
    7. taki wyluzowany, lekko zboczony szefuńcio – Walter

    W ogóle to strasznie fajny pomysł, dziołchy ;D

  14. Katka pisze:

    Hahaha, cieszy mnie, że się Wam tak podoba :D I dlaczego nie dziwi mnie, że Jason się tak często pojawia? XD Heheheh, super widzieć te podsumowania i w ogóle miło, że tyle frajdy mieliście, mimo że to w sumie króciutka zabawa. Może warto częściej jakieś takie mniejsze wymyślać :) Problem z samym wymyśleniem, ale liczę, że wyobraźnia nas nie zawiedzie XD

  15. SHIROGACE KAMUI pisze:

    1. Powiem tak: problemów nie miałam żadnych z wyborem partnera *patrzy tęsknie w stronę swojego ołtarzyka Constantina*.
    Gorzej z resztą.
    2. Jason. Trafił tu dlatego, iż pali. Inaczej zostałby współlokatorem, a Ridley beff psiapsiułom forewa :******.
    3. Tu chciałam mieszkać z Jasonem, problem w tym, że nie znoszę zapachu nikotyny i dymu papierosowego. Jason, sorry, Ridley cię przegonił.
    4. DLACZEGO WY MI TO ROBICIE? CZEMU NIE WOLNO ZAZNACZAĆ TYCH SAMYCH POSTACI?! Wpierw wybrałam Alexa, potem oprzytomniałam, iż ja nie dam sobie rady z jego wstrętem do śliskich rzeczy i rzuciłam go dla Marvina.
    5. Layne będzie idealnym bratem. Przypieprzy temu, kto mnie skrzywdzi i nie będzie dużo mówił. Czegoż chcieć więcej?
    6. Co do profesorka… WRESZCIE JAKAŚ KATEGORIA, W KTÓRYM M Ó J JAMIE ROZWALA PRZECIWNIKÓW! W Wyborach Mistera brutalnie został wyrzucony z rozgrywek jeszcze zanim się na dobre zaczęły.
    7. Jak to kto, jak nie Walter. Szef idealny.

  16. Nate pisze:

    Ok, to naprawdę nie było łatwe! Ale zabawne, to fakt! :) starałam się naprawdę szczerze wybierać i wyszło całkiem nieźle :)
    Partner – Jason, no bo te tatuaże i w ogole taki bad boy :P
    Przyjaciel – Walter, bo dobrze mieć kogoś dobrze ustawionego :)
    Współlokator – Ryan… Bo też jestem gadatliwą balaganiarą :D
    Kochanek – tu było najciężej, jako ze nie gustuje w facetach (Partner to co innego ;)) ale zwyciężył Alex :)
    Brat – Shane, za zajebisty gust muzyczny, koncerty i sentymentalizm :)
    Nauczyciel – Mihai, bo czemu i nie :D
    Szef – oczywiście najmilszy wszystkim w całym zestawieniu, Rush :)

    Bardzo przyjemna zabawa, coś na wieczór akurat zaraz przed snem :)

  17. Illita pisze:

    Kurde, zaskakująco dobra zabawa :D Zasiedziałam się przy wypisywaniu pocztówek i to był doskonały przerywnik! Ale to straszne że każda postać mogła być wybrana tylko raz, bo wybrałabym wszędzie tę samą XD

  18. Matsuyuki pisze:

    Ale się uśmiałam przy tym! Zastanawianie się nie zajęło mi dużo czasu….ciekawe czemu :D
    Jason, Shane, Jeff,Lenny, Alex,Ridley i Rush <3

Skomentuj

