Wybory Mistera – Etap III – Wyniki

Witajcie serdecznie w dniu 8 marca podczas wyników trzeciego etapu!

Dzisiaj jest dzień szczególny, bo mamy Dzień Kobiet! A jednak będziemy świętować zwycięstwo mężczyzn. Oczywistym więc jest, że przynajmniej kobieta będzie naszym dzisiejszym gościem specjalnym, który towarzyszył nam będzie podczas tego wieczoru. Kim będzie owa kobieta? Mieliśmy zaszczyt posłuchać komentarzy Lucy McWright i Katy Milue. Nie towarzyszyła nam jeszcze nigdy… Betty Colins! Dobry wieczór, Betty!

Betty Colins: Dzień dobry, dzień dobry! Oooch, jak milutko móc uczestniczyć w takim wydarzeniu. Drodzy widzowie, drodzy organizatorzy, nawet nie wiecie, jak jestem z tego powodu szczęśliwa i jak wiele mi zapłacono! Och, a ten cudowny pokój gościnny, który mi przydzielono, te wszystkie śliczne bibeloty na półkach, którym się bardzo dobrze przyjrzałam… Jestem wniebowzięta i straszna szkoda, że już z samego rana muszę szybciutko czmychnąć. Ale, och, rozgadałam się. A przecież dzisiaj mamy okazję ujrzeć wyniki! Miejmy nadzieję, że pewien mężczyzna parający się, ekhm, prawą pracą nie przejdzie jednak dalej. Szkoda by było, gdyby zajął komuś miejsce ktoś tak niegodziwy i złośliwy dla ludzi, że krępuje je jak prosięta.

Dziękujemy, Betty… Masz bardzo ciekawą opinię i chyba domyślamy się skąd ona się bierze… Ale nie przedłużajmy, bo nasi widzowie na pewno nie mogą doczekać się ujawnienia pierwszej dwójki kandydatów, którzy przechodzą dalej! Zastrzegamy, że kolejność podawania nazwisk nie ma odzwierciedlenia w ilości zdobytych przez nich głosach.

Uwaga, uwaga… do finału przechodząąąąą…

Kandydat nr 4 – Alexander Grey

Kandydat nr 14 – Mason Awordz

Tak! To właśnie oni! Nasi pierwsi zwycięzcy tego wieczora, którzy w ostatnim etapie Was olśnili! A co z resztą? Co z pozostałą trójką? Nasi wszyscy uczestnicy są bardzo podekscytowani i nie mogą doczekać się oznajmienia radosnej bądź smutnej wieści. A Wy? Jak się macie? Wytrzymacie chwilkę? No to zapraszamy na przerwę, wracamy niebawem!

… REKLAMA …

Boyne_Spoznionewyznania_500pcx

Od przedwczoraj w księgarniach można znaleźć książkę „Spóźnione wyznania”!

„Autor wielkiego bestselera „Chłopiec w pasiastej piżamie” powraca z nową, poruszającą opowieścią. Historia ryzykownego uczucia, które przydarza się w najmniej odpowiednim momencie i naznacza na zawsze życie kilku osób.

Jest rok 1919, Europa jeszcze długo nie otrząśnie się po koszmarze I wojny światowej. Dwudziestojednoletni Tristan Sadler wsiada do pociągu do Norwich, by dostarczyć paczkę listów siostrze niejakiego Willa Bancrofta, żołnierza, u boku którego walczył we Francji. Poza korespondencją przyjaciela, straconego na froncie za niesubordynację, wiezie ze sobą także mroczny sekret, który nie daje spokoju jego sumieniu. Pełen obaw odwiedza rodzinne miasto towarzysza broni.

Spotkanie z panną Bancroft w zaciszu małej restauracji będzie dla Tristana szansą na wyjawienie tajemnicy, która ciąży na jego duszy od zakończenia wojny.”

„Ani razu w powieści nie pada słowo homoseksualizm ani pojęcia jemu pokrewne np. pederastia. Nie wiem, czy wynika to z tego, że w początkach wieku XX ten termin nie był znany u przeciętnych ludzi, czy raczej z tego, że samo wypowiedzenie go wiązało się z przełamaniem tabu. Jednak można odnieść wrażenie, że to celowy zabieg pisarski. Nie mówienie o tym wprost zmusza czytelnika do snucia domysłów, które z jednej strony mogą budzić niesmak i niechęć, a z drugiej sensacyjne podekscytowanie przemieszane niedowierzaniem. Tym domysłom nie przeszkadza obecność scen wyraźnie opisujących to, co się rozgrywa między postaciami, bo wciąż nie do końca są jasne intencje i pobudki, jakimi oni kierują się. A to wciąż prowadzi do pytania, kim oni naprawdę są? Czy działają zgodnie z naturą czy pod wpływem specyficznej sytuacji, w jakiej się znajdują?”” (źródło)

… REKLAMA …

Witajcie znowu! Dzisiaj nie przedłużamy zbyt długo, jak sami widzicie! To była jedyna przerwa tego wieczoru. Mamy w końcu jeszcze tylko trzy miejsca do obsadzenia, więc trójka panów musi pożegnać się z wyborami. Najpierw przedstawimy Wam kolejną dwójkę. Uwaga, uwaga… kolejną dwójką, która będzie mogła jeszcze powalczyć o tytuł Mistera Strony Shikat Tales oraz kontrakt na scenę we własnej narracji… są…

Kandydat nr 3 – Jason Rebel

Kandydat nr 5 – Ryan Carter

Tak, to właśnie oni! Czy to ci, na których głosowaliście? Czy może jesteście zaskoczeni, że właśnie oni przeszli dalej? Opowiedzcie nam o tym koniecznie! A my poprosimy naszego gościa specjalnego, aby powiedział nam, co o tym myśli.

Betty Colins: Hm…? Och! Ja mam teraz mówić! Hahaha, wybaczcie drodzy widzowie, zapatrzyłam się na tę śliczną broszkę, którą znalazłam w kuferku u mnie w pokoju. Oczywiście tylko ją pożyczyłam, za chwileczkę pójdę odnieść na miejsce. A jakie było pytanie? Ach, tak, co myślę. Tak, tak, ci panowie mogą sobie śmiało przechodzić dalej, chociaż ja nie wiem, co Wy ludzie widzicie w takich chudzielcach i to takich wielkich! W moich czasach to takich wysokich mężczyzn nie było, oj nie.

Widzi pani, pani Colins, czasy się zmieniają, ludzie też. I niech pani rzeczywiście tę broszkę odłoży… Dziękujemy bardzo. A my wracamy do kandydatów. Zostało ostatnie miejsce, a przecież osób mamy więcej! Niestety większość z nich pożegna się dzisiaj z nami.

Nasi drodzy widzowie…

do finału jako ostatni…

przechodzi…

Kandydat nr 15 – Jefferson Black

Betty Colins: A niech to!

I mamy całą piątkę! Niestety żegnamy dzisiaj pozostałą trójkę. Było nam niezmiernie miło poznawać Was, drodzy uczestnicy! Śledźcie koniecznie dalsze losy Waszych rywali. Bo oto już za kilka dni jeden z nich zdobędzie sławę. A z Wami, kochani widzowie, widzimy się już 11 marca o północy. Do zobaczenia!

21 thoughts on “Wybory Mistera – Etap III – Wyniki

  1. Katka pisze:

    Gordon, widzisz, to może faktycznie nie odzywając się, nie zapeszyłeś XD No Jeffko się nadaje, oj nadaje się :) Ma czasami paskudny charakter, ale… no na ogół to prawy człowiek. Zobaczymy, kto zwycięży, walka jest zażarta!

  2. Gordon pisze:

    Ja cicho sledze przebieg wyborow zeby nie zapeszyc i co? I moj faworyt jest w finale mwahahahaaha. Jeff nawet jak nie wygra to daleko zaszedl wiec juz sie czuje zwyciezca ;p Jest przystojny, zbudowany dobrze i dziala na rzecz pokoju w kraju xD Czego chcecie wiecej od mistera? Zajebisty pomysl na to wszystko mialyscie, laski. Jestem pod wrazeniem i teraz mnie ciekawi coscie wymyslily na final. Mam nadzieje ze jak nie Jeff to Ryan to wygra bo oni dwaj sie do tego nadaja najbardziej. Pozdro

  3. Katka pisze:

    Yaoistka, piszemy, piszemy :) Ale niezwiązani wychodzącymi opowiadaniami trochę co innego. Niemniej coś tam tworzymy :) Zatem, dzięki za wenę :)

  4. Yaoistka^^ pisze:

    Hehe!! *.* Alex musi wygrać ^^ Lub Jason xD …Masonem też sie zadowole, i Ryanem też XD Hehe, weny dziewczyny ^^

    ps: Macie teraz troszkę odpoczynku od pisania, co? :P Czy nadrabiacie? :PP

    Weny ^^

  5. Katka pisze:

    Enid, hehe, prawda, nie wiadomo, kiedy nas najdzie, ale mogę zapewnić, że mamy pewien pomysł na scenę z udziałem Masona i Josha i na pewno się napisze :) W każdym razie rozumiem Twój tok myślenia. Rozsądny jest.

    Ooooch i to cierpienie za Lenniaczkiem jest urocze. Czekoladka biedna nam odpadła… no ale trudno, są na szczęście inne ciasteczka w obiegu :)

    O., zabiłaś mnie tymi zdjęciami XD SO LENNY XD

  6. O. pisze:

    Lenny gdzie jesteś? *wynajmuje ekipę poszukiwawczą* Dlaczego? ;o
    „Do ciebie, mój luby,
    Spełniam ten toast zbawienia lub zguby.” *będzie głosować dalej na Ryana*
    Jak Ryan wygra to może Lenniak mu będzie przeszkadzał w monologu xD Ach już widzę to jego dumne a zarazem zaborcze spojrzenie!
    http://img16.tablica.pl/images_tablicapl/101629335_2_644x461_czarny-kot-z-zoltymi-slepiami-do-wziecia-od-zaraz-dodaj-zdjecia.jpg -> tak zapewne na niego w domu będzie czekać ;o
    http://img18.tablica.pl/images_tablicapl/101629335_4_644x461_czarny-kot-z-zoltymi-slepiami-do-wziecia-od-zaraz-zwierzeta.jpg -> trenuje minę zdziwienia, gdy Ryan nie wygra xD
    http://i2.pinger.pl/pgr197/ccd7abb0001d0c3e4c9875b9/czarny_kot_1.jpg -> a tak gdy przyjdzie im świętować xD
    Bosz za dużo mam czasu wolnego bo przeglądam grafikę ;o ;o ;o

    No ale jakby nie patrzeć bardzo duże szanse na wygraną ma Jason.. Jednak z całej piątki to on jest najdłużej pojawiającą się postacią na tym blogu ;o

    Ale Jeff … On to też jest.. taki..No.. Odpowiedni, xD

  7. Enid pisze:

    Do tych co mają zamiar się wahać między Masonem, a kimś z FDTS – pomyślcie też o tym, że FDTS jest kontynuowane i jeszcze pewnie panowie pojawią się nie raz, a SV już dobiegło końca i nie wiadomo kiedy Katka i Shivuś znajdą ochotę i wenę na napisanie bonusa, tym bardziej, że dodają na bieżąco nowe opowiadania i pewnie nowe piszą, więc…No moim zdaniem byłoby najlepiej dać tutaj jednak szansę Masonowi.
    Tym bardziej, że jest zaje…bardzo seksowny. ^^
    Dziwię się tylko, że Lenniak nie przeszedł, ale cieszę się, że Ryanek jest. Nie jest moim faworytem, chociaż kocham go nad życie, ale jeśli nie Mason to tylko on może to wygrać, jak dla mnie. :)

  8. vampirka_15 pisze:

    Jestem zachwycona, że Jason i Ryan przeszli, ale gdzie jest Lenny? :( Domyślam się w następnym etapie będzie można zagłosować na jednego lub ewentualnie dwóch kandydatów.. Hmm.. Uwielbiam Jasona, ale nie wiem czy bym dotrwała do końca rozdziału z nim w roli narratora xd Tak więc jeszcze rozważam Alexa i Masona.. No ale mam czas nad tym pomyśleć do 11 marca. Do zobaczenia :)

  9. Katka pisze:

    Widzę, że tym razem większość z Was jest zadowolona! :D A spodziewałam się, że skoro odpadają kolejni i taka garstka zostaje, to jednak będzie większy smuteczek. Dobrze, że jest odwrotnie :D

    Vaill, witamy Cię i bardzo się cieszymy, że będziesz komentować i że wszystko nadrobiłaś :D I też mnie jakoś nie dziwi, że Alex i Jason dostali się do finału XD

  10. Matsuyuki pisze:

    Jakby zamiast Ryan’a był Shane to było by idealnie :3 Wybór będzie bardzo ciężki w finale. Chyba wypisze sobie imiona na karteczki i będę losować! :D

  11. SHIROGaACE pisze:

    Mason… MASON PRZESZEDŁ! FUCK YEAH! <3
    Jestem przeszczęśliwa. Co prawda, wciąż ostrzę pazury na własnej skórze, gdyż Ryan dalej gości w waszym "programie", acz przeżyję. Mam nadzieję, że nie wygra…
    Mason, Alex i Jason. Już myślałam, że któryś z nich odpadnie! Uff, mój faworyt i dwa wicefaworyty tyłki mają bezpieczne. Nawet Jeffa przeboleję…

  12. Nezumicchi pisze:

    Że co…? Jak mój Shane mógł nie przejść dalej? Co…? Boże, ja chyba śnię… CZEMU LENNY NIE PRZESZEDŁ DALEJ?! WHY?! D8 Dobra… zostało moich 3 faworytów… Ryan, Alex, Jason… któryś z nich musi wygrać. ;-; ~ ♥

  13. vanill pisze:

    Cóż, wreszcie wszystko nadrobiłam, to mogę śmiało komentować :)
    Jak Lenny mógł nie przejść dalej?! No jak?! Toż to sam seks pod każdym względem!
    A Jasper? :< Jaz jest chodzącym ideałem… wysoki, ładnie zbudowany, przystojny… i jaki ciekawy zawód wykonuje! Serio szkoda, że odpadł, ale pewnie wynika to z tego, że jest 'świeżaczkiem' :P
    Na całe szczęście przeszła dalej moja ukochana gaduła i mam nadzieję, że w ostatnim etapie odpowiednio wykorzysta swoją 'wadę' :)
    Cieszę się również, że Mason przeszedł dalej… seksowna z niego bestyjka, choć trochę szorstka.
    Jeśli chodzi o pozostałą 3. to zgadzam się z dzisiejszym gościem co do Jeffa.
    Alex i Jason od początku są pewniakami. Większość czytelniczek ich uwielbia, czemu nie ma co się dziwić, bo są ciekawą parą i, co najważniejsze, nie przesłodzoną jak gołąbki. Prawdopodobnie, to któryś z nich wygra :P
    Z niecierpliwością czekam na finał i to co panowie powiedzą na swój temat!

    Pozdrawiam,
    Wasza nowa (już aktywna) czytelniczka, vanill :)

  14. TigramIngrow pisze:

    Fuck yea! Jason, Mason, Ryan i Alex! Miooooodzio! Z tej czwórki już mi zupełnie obojętne kto wygra, oby nie Jeff. I będę kontentna :)
    Pozwolę sobie zacytować samą siebie, jak pod pierwszym postem odnośnie wyborów napisałam:
    „Ja bym raczej stawiała na… Hmmm…. Alexa, Ryana, Marvina, Masona…. ” Pomyliłam się tylko z Marvinem, reszcie przepowiedziałam finał :D

Skomentuj

