5 thoughts on “Mason by Strange Fiction

  1. Shivunia pisze:

    Master – oh tak, definitywnie niezły z niego Master. Josh, jestem pewna, że może przytaknąć ;) Podoba mi się jego wola do striptizu na twoim rysunku ;) Znowu powiem, że Josh by się mógł zgodzić co by maił tak częściej.
    W ogóle bardzo fajnie wygląda w szarościach. Bawiąc się w quasi krytyka sztuki mogła bym powiedzieć, że to niezłe odwzorowanie jego natury. W końcu nie jest ani dobry ani zły. Jest szary XD
    Nice ;D dzięki ;*

  2. s-f pisze:

    O Joshu pomyślę :D w końcu taki słodki z niego chłopaczek :D Dziękuje za słowa uznania Kat ♥
    paula0chan o Joshu pomyślę ^^ *podaje defibrylator* :D

  3. Katka pisze:

    Kolejne oblicze Masona! Och, ten sześciopak, jak ja bym chciała go dotknąć… Pewnie Josh by mnie obwarczał, jakbym tylko spróbowała XD Ale o matko, sam seks :D Piękny jest i mam nadzieję, że jeszcze spoooro Masonów, a może jakiś Joshek powstanie dzięki Tobie! :D

Skomentuj

