Wybory Mistera – Etap II – Wyniki

Witajcie serdecznie w tym ważnym dniu!

Dziś mamy 28 lutego, a to oznacza… tak, właśnie tak, dzisiaj poznamy 8 kandydatów, którzy przechodzą do etapu III w wyborach Mistera Strony Shikat Tales! Jak Wasze nastroje? Czekacie z utęsknieniem na każdy etap i każde wyniki? My tak, podobnie jak nasi uczestnicy, którzy dzisiaj są już w apogeum podekscytowania. W końcu dzisiaj będzie musiała odpaść czwórka z nich. Kto to będzie? Kto będzie musiał pożegnać się z tytułem Mistera oraz kontraktem na scenę z własną narracją? Dowiemy się już za kilka minut!

Na pewno jesteście ciekawi, kto będzie nam towarzyszył dzisiejszego dnia przy tych pełnych emocji chwilach. Mieliśmy już dwóch panów, a tylko jedną dziewczynę, więc dzisiaj zaprosiliśmy jeszcze jedną. Naszym gościem specjalnym w tej wyjątkowy wieczór będzie… Lucy McWright!

Lucy McWright: Siemka! Fajowsko, że mnie tu zaprosiliście, bo mój kuzyn jest wśród uczestników i mocno mu kibicuję. Trochę dziwnie, że ten wielki debil dostał się dalej, a David nie, no ale co ja tam wiem, nie? Bo mi się nawet faceci nie podobają, ale kruca więcej się na ulicy laleczek ogląda za Davidem a nie za moim durnym kuzynem. Znaczy ten tego, oglądają się za nim ze strachem, bo jak on spojrzy, to albo go palnąć w ten pusty łeb, albo spierniczać w zarośla. A za Davidem tak paczą jak za mięskiem jakim. Ale jak mówiłam, co ja tam wiem…

Cóż, gusta naszych widzów są nieocenione, chociaż wydaje nam się, że w dużej mierze nie zależy to od wyglądu. Całokształt uczestników przemawia za ich przechodzeniem z etapu na etap. Zobaczymy jak będzie dzisiaj, bo przypominamy, że w ostatnim etapie mieliśmy okazję obejrzeć jedynie ciała naszych kandydatów. Co z tego wynikło? Kto z nich najbardziej zauroczył naszych drogich widzów? Na początek podamy dwójkę szczęśliwców! Zwracamy uwagę, że kolejność jest losowa i nie ma nic wspólnego z liczbą otrzymanych głosów.

A zatem… oto i pierwsza dwójka awansujących do następnego etapu panów!

Kandydat nr 5 – Ryan Carter

Kandydat nr 3 – Jason Rebel

Tak, tak! Ci panowie mogą już odetchnąć z ulgą. A Wy? Spodziewaliście się tego? Koniecznie podzielcie się Waszymi wrażeniami!

Zostało nam sześć miejsc do obsadzenia. Kto je zajmie, dowiemy się po krótkiej przerwie reklamowej. Wracamy niedługo!

… REKLAMA …

Premiera już 21 marca!

… KONIEC REKLAM …

Jesteście dalej z nami? Wierzymy, że tak, my nie odchodzimy ani na krok, czekając na to, aby oznajmić Wam, kim będą następni szczęśliwcy, którzy dostaną się do trzeciego etapu! Zapytajmy naszego gościa specjalnego, co uważa o obecnym etapie.

Lucy McWright: Noo, niby mnie męskie ciałka ni cholerki nie interesują, ale jakby to były wybory Miss, to ja bym chętnie popaczyła! Pewno wszyscy widzowie, których jarają faceci, to też doczekać się nie mogli. A ja ogólnie myślę, że facet, to powinien być facet, czyli no wiecie… najlepiej, jak ma mięśnie tu i tam. Tak mi się zdaje, nie? Tak nas uczyli, tak się mężczyźni określali zawsze u nas w okolicy. Ale teraz, jak już mieszkam w mieście, to kruca, trochę inaczej to wygląda, bo są i tacy, co to ciężko powiedzieć, czy ma muszelkę czy jajeczka w spodniach, hehehe. I niektórzy tacy też są spoczko. Ciekawe, kto wygra. Czy jaki mięśniak czy jakiś chuderlaczek.

Dziękujemy bardzo, Lucy. Doskonale słyszeć tak specyficzną opinię. Też jesteśmy ciekawi, jaki typ mężczyzny zwycięży w tym emocjonującym wydarzeniu. Dobrze, może więc czas poznać kolejną… czwórkę? Oto i oni!

Kandydat nr 15 – Jefferson Black

Kandydat nr 7 – Shane Jarvis

Kandydat nr 4 – Alexander Grey

Kandydat nr 14 – Mason Awordz

Dokładnie tak, ci panowie zdobyli mnóstwo Waszych głosów! Przypominamy, że została tylko dwójka zwycięzców, a mamy przecież wciąż szóstkę panów, którzy niecierpliwie śledzą przebieg dzisiejszego wieczoru. Niestety większość z nich pożegna się z naszym konkursem. Kto się będzie cieszył, a kto odchodził z goryczą, dowiemy się po przerwie!

… REKLAMA …

Znowu brakuje Ci wizualnych doznań? Chcesz popatrzeć na kunszt artystyczny, a znudziło Ci się przeglądanie galerii w poszukiwaniu perełek? Zajrzyj do galerii Alex na DeviantArt, kolejnej Polki, która zasila je swoimi dziełami!

___commission____lance_x_jared_by_alexzappa-d62njmd

___commission___xin_x_kyuva_by_alexzappa-d6dj5uw

my_boys__by_alexzappa-d67a0pa

GALERIA ALEX

… KONIEC REKLAM …

Witajcie po przerwie! Została nam tylko dwójka uczestników i pewnie niecierpliwicie się już strasznie, aby ich poznać! I już, już Wam podamy ich nazwiska, ale najpierw… poprośmy Lucy o krótki komentarz.

Lucy McWright: Nooo, nieźle trzymacie w napięciu. Ja już sama, kurczaczki, prawie wszystkie paznokcie obgryzłam, a Wy zamiast podać zwycięzców od razu, to przeciągacie! Szkoda trochę, że nie przejdą wszyscy, bo następny etap wydaje się taki wporzo i chyba o każdym by się było spoczko dowiedzieć czegoś ekstra, nie? A tak, to tylko ósemeka, ale life is brutal, full of zasadzkas, ehehehe. Dajcie czadu panowie, a przegrani niech się w trupa ino nie uchlewają z rozpaczy, bo i tak jesteście zajebiści! A mój zajebisty kuzyn, który kurna nie wiem czemu przeszedł, ale przeszedł, jest najlepszy!

Dziękujemy naszemu gościowi specjalnemu! Bardzo miło usłyszeć te kilka słów na koniec. Ale skoro już przy końcu jesteśmy… Panie i panowie, do etapu trzeciego przechodzą:

Kandydat nr 18 – Jasper Moseley

Kandydat nr 6 – Lenny Tunder

Cudownie, zgromadziliśmy już ósemkę zwycięzców z tego etapu! Zapraszamy Was wszystkich już 2 marca o północy, kiedy to okaże się, na czym będzie polegał etap III. Nie przegapcie!

24 thoughts on “Wybory Mistera – Etap II – Wyniki

  1. Katka pisze:

    Saki, haha, fajnie, że zwróciłaś uwagę na Lucy, sama ją uwielbiam :D Czasami umie palnąć coś równie durnego i równocześnie zabawnego jak Shane, więc są chyba siebie warci. Och, a Twój koszmar bonusowy w wykonaniu Ryana rzeczywiście jest bardzo realny, Ryan dzielnie pnie się dalej. Zobaczymy, czy będziesz musiała cierpieć jak nastanie finał XD

    Floo, ooo, wszyscy Twoi? Proszę, jedna całkowicie kontenta XD Fajnie :D

    Coke, och, och, blada dupcia Willusia taaaaaka doceniona dzisiaj! :D Normalnie aż mu ego podskoczyło o kilka poziomów XD

  2. coke pisze:

    Ah, aż czuję się winna, że w końcu nie włączyłam jak człowiek komputera i nie zagłosowałam, bo teraz w grze nie został już nikt kogo bonusowy rozdział chciałabym przeczytać.
    A z tego co widzę brakło niewiele – Panie Lockerbie i tak uważam, że ta twoja blada, chuda dupa jest najlepsza!

  3. Floo pisze:

    Juhhuuu moi przeszli :D
    Jason kto by pomyślał że przejdziesz taki poubierany, ale tobie to bardzo pasuje :D
    Ciesze się że wszyscy moi kandydaci przeszli…. ale teraz będzie tylko trudniej ;/

  4. saki2709 pisze:

    Piąteczka z mojej szósteczki przeszła dalej. Jestem szczęśliwa i jednocześnie okropnie sfrustrowana. Jak mi przyjdzie wybrać trójkę z nich, czyli odrzucić dwóch (bo spodziewam się, że tak będzie w następnym etapie) to nie wiem, co zrobię, bo to naprawdę ciężki wybór.
    Jak Ryan wygra, to będę niepocieszona. Dobrze wiecie, dlaczego XD No dobra… Jak wygra, to jakoś to przeboleję, może nie będzie tak źle… Kogo ja chcę oszukać? Przecież ten gaduła tak to może zaplątać, że nie będę wiedzieć, o co właściwie mu chodziło… Chyba że… Dobra, nieważne. Trzymam kciuki za moich kandydatów, no i będę musiała przemyśleć, kogo odrzucić. Zobaczymy, co dacie w trzecim etapie, może to mi pomoże zdecydować :) Nie mogę się doczekać następnego etapu.
    No i Lucy jako gość specjalny- mega. Uwielbiam tę laskę XD A jej ostatnie zdanie wymiata. Normalnie padłam XD
    Pozdrawiam :)

  5. Katka pisze:

    Widzę, że teraz więcej niezadowoleń XD Nie dziwię się, bo już się szeregi zawężają i kolejni faworyci będą eliminowani, więc po następnym etapie pewnie zrobi się większa fala rozpaczy XD Ale och, to słodkie, że tylu z Was było za Willem! Dwa głosy więcej i by przeszedł XD Ale są jeszcze inni super panowie, więc na pewno jest co śledzić :D

  6. Sharon d'Arc pisze:

    Hell yeah! Jason i Alex rządzą! Coś tak myślę, że będą z Rynną konkurować o the sexiest couple ever *.* No i Jasper przeszedł :3 Ale ja się pytam gdzie jest mój Ridley i Marvin? T.T

  7. Neko pisze:

    Jest mój Manson i Alex xD Mam nadzieję, że któryś z nich wygra ^ ^ Te całe wybory są bardziej ekscytujące niż bym się spodziewała xDD

  8. Yaoistka^^ pisze:

    Mrrrr Alex przeszedł i z tego się cieszę!! :) Jay też, Mason *.* hehe :) super…. ciekawe kto odpadnie dalej xDD

  9. Another69 pisze:

    Czytam te imiona i patrzę, patrzę… Gdzie Lenny?! Już chciałam Was zabić, ale na szczęście się odnalazł na dole xD Moi faworyci to oczywiście Ryan, Lenny i Jason xD Chociaż Shane… Albo Manson… Jasper… Dobra, nie jestem osobą, która potrafi podejmować decyzje xD
    Dobrze, że wszyscy, na których głosowałam tu są :P Później będzie już ciężej xD
    Fajnie, że wymyśliłyście taką zabawę, przynajmniej nie zieje tu pustką i jest ciekawie :P

  10. SHIROGACE KAMUI pisze:

    Gdzie je Will. Gdzie mój Ridley.
    Idę jednak skoczyć z tego mostu.
    Pochwalę się jeszcze tym przed śmiercią, iż moją pierwszą reakcją po zobaczeniu, że Ryan przeszedł dalej była: „KU**A MAĆ”. Aż kot się spłoszył.

  11. Katka pisze:

    A to może jako ciekawostkę powiem Wam, że William przegrał z uczestnikiem, który wszedł jako ostatni, zaledwie o jeden głos! Ale nie powiem Wam z kim, niemniej był baaaaardzo blisko :) I dla mnie też zaskoczeniem sporym jest, że Jasper wszedł, a Marvin nie XD Ale to już nic niezwykłego, że potraficie nas zaskoczyć, hehe.

  12. Kruha pisze:

    Ja ubolewam, ze Albert i Ridley odpadli bo czekam z niecierpliwoscia na kolejny odcinek z nimi. Trz sie pytam, gdzie jest Will? Jego chudego tyleczka nigdy za wiele. Fakt, faktem przeszlo wiekszosc moich wbrańców…

  13. rehab-e pisze:

    Jason i Alex <3
    jest też Jeff i Jasper ^^
    ale nie ma Josha i Marvina (czy to dziwne, że cholernie podobał mi się w tych szpilkach? xD) nie no, smutno troszku ;c

  14. Hoshii. pisze:

    wyrwana od pakowania, ze smutkiem stwierdzam, że w tym momencie moje głosowanie w wyborach się skończyło. niestety żaden z wymienionej ósemki nie zasługuje już na mój głos^^ niemniej jednak życzę pozostałej siódemce powodzenia. siódemce, bo nie chcę, żeby Ryan wygrał – bonusu z nim nie przeżyję.
    już niedługo będę mieć całe piętnaście godzin ubolewana, że Marvin nie przeszedł, a chętnie poczytałabym coś niecoś na jego temat. wszak jego motto było mottem Jamesa Deana, którego serduszkuję całą duszą.
    no.

    chyba jednak te godziny nastąpią wcześniej XD

  15. TigramIngrow pisze:

    Pierwsza dwójka – Fuck yea
    Jeff i Shane o tak o, ale już Alex i Mason – bardzo dobrze.
    Jasper taaaak! Ale… Lenny? Um? A gdzie Josh? Gdzie Ridey? *zaczyna snifać*
    no i o dziwo nie ma Marvina…
    W sumie, trochę nie po mojej myśli, ale Ryan ciągle w grze. Jest jeszcze jakaś nadzieja dla tego konkursu :D

Skomentuj

