Wybory Mistera – ETAP II

Witajcie ponownie po 3 dniach przerwy w naszych wyborach Mistera Strony Shikat Tales!

Czekaliście z utęsknieniem na następny etap? Zapewniamy Was, że nie bardziej niż kandydaci, którzy przeszli dalej! Ostatnio musieliśmy pożegnać szóstkę uczestników. Przypominamy, kim oni są: Charlie Anderson, Richard Grey, Albert Feist, Walter Mason, James Peterson oraz David Gardner. Nie ma się jednak co smucić, bo przecież dalej udział w wyborach bierze wspaniała dwunastka, która dzisiaj będzie walczyć o swoje dalsze uczestnictwo, a w efekcie o tytuł Mistera. Jesteśmy pewni, że czekaliście na ten etap z dużą niecierpliwością. Na pewno tak jak nasz dzisiejszy gość specjalny, którego na wstępie poprosimy o kilka słów. A kim jest nasz dzisiejszy gość specjalny? Otóż dziś jest nim… kobieta. Pochodzi, jak nasz pierwszy gość specjalny, ze słonecznego Miami, więc liczymy na to, że jej opinia będzie też dla Was ciekawa i może nawet nakierowująca na jakiś wybór. W końcu na co dzień ta dziewczyna ma okazję obserwować wiele skąpo ubranych ciał, nie tylko na upalnych, florydzkich ulicach, ale też w swojej pracy, gdy akurat ma okazję przekłuwać bardziej… intymne miejsca. I tak, na pewno już się domyślacie, kim ona jest. Kate Milue!

Kate Milue: Siemka, siemka! Jestem chyba najszczęśliwszym gościem specjalnym, bo w moim skromnym zdaniu ten etap jest najbardziej sexy. I to ja będę mogła go na bieżąco komentować! Żeby nie było, że to wszystko ustawiane, to ja nie mam pojęcia, ile ciałka każdy z uczestników pokaże, ale mam nadzieję, że nie będą to jakieś wstydzioszki! Walczą o taki tytuł, to przecież muszą się postarać, co nie? Nie mogę się doczekać! Och i pozdrawiam wszyyyystkich widzów! Buziaki!

Dziękujemy, Katy, za tak miłe powitanie! Przypomnijmy teraz, a raczej uściślijmy, na czym polega dzisiejszy etap. Jak sama nazwa wskazuje („Pokaż trochę ciała”) dzisiaj ujrzymy to i owo z fizjonomii naszych uczestników. Wszyscy doskonale wiemy, że na całokształt składa się zarówno osobowość, jak i wygląd uczestnika. Ostatnio poznaliśmy ich bardzo pobieżnie. Czeka nas jeszcze poznanie ich wnętrza, ale dzisiaj skupimy się na zewnętrzu. Urządziliśmy więc panom krótkie sesje zdjęciowe, z których wybraliśmy po dwa zdjęcia dla każdego uczestnika.

Zacznijmy od pierwszej czwórki! Na pierwszy ogień wystawiamy Shane’a Jarvisa, 25-letniego chłopaka z Milwaukee. Oto zdjęcia z jego gorącej sesji…

andres-ramirez-01

f7c51974b34b4ff6abcd6d4

Tak, sesja Shane’a była całkiem odważna, a na szczęście nasz uczestnik nie miał nic przeciwko, żeby pokazać się w taki sposób. Zapytajmy naszego gościa spe… wybaczcie nam, drodzy widzowie, ale nasz gość specjalny niemądrze zapatrzył się na zdjęcia i nie jest w stanie nic nam teraz powiedzieć. Przejdźmy więc do następnego uczestnika. Przed Wami Mason Awordz!

82cf515c6139434146f4a01682b2ee38

tumblr_ljq4rq6UBg1qajhgvo1_500

Co powiecie na ten brzuszek i tors? Tak, właśnie na te rejony ciała Masona postanowiliśmy zwrócić uwagę. Przyjrzyjcie się dokładnie, bo niestety będzie trzeba niektórych panów wyeliminować. Czy to będzie Mason Awordz, czy może jego ciało tak się Wam spodobało, że dacie mu szansę?

Przyjrzeliście się? Doskonale, bo teraz czas na trzeciego kandydata! Przed Wami Alexander Grey!

10

5234a5587a3025efcc2ddb9b13e63290

Alexander miał sesję między innymi na basenie, bo jeśli pamiętacie, jest to jego hobby. Pływa bardzo dużo, więc jego ramiona i ogólnie górna połowa ciała jest bezustannie poddawana rzeźbieniu. I jak się Wam podoba? Chcielibyście go zobaczyć w wodzie? Wierzymy, że tak.

Ostatni kandydat z pierwszej przedstawionej czwórki różni się od poprzedników budową ciała. Jesteśmy pewni, że i tacy mężczyźni mieszczą się w gustach wielu z Was. O kim mowa? O doktorze Lockerbie!

fingers-hand-male-man-Favim.com-1221448

tumblr_mr1e407odu1rue5uco1_500

Zwróciliśmy uwagę na jego ręce, gdyż ma je, jak się okazuje… bardzo sprawne. Wiemy również, że i sam fakt żylastości dłoni wiele osób nakręca. Tenże etap ma wskazać na atrybuty naszych seksownych panów, zatem macie wynik!

Ale dobrze, spróbujmy zapytać o zdanie naszą drogą Katy! Katy, jak Ci się podobały dotychczas pokazane zdjęcia?

Kate Milue: Oooooch, jestem pod wrażeniem! Po pierwsze, gratuluję fotografom, chętnie bym wzięła do nich namiary! Czasem ciężko nam zrobić w studiu dobre zdjęcie tatuażu do portfolio, a tutaj tak cudownie uchwyciliście to mięsko! Pierwszy byczek bardzo umięśniony, nie w moich gustach, ale przecież popatrzeć zawsze miło. Drugi pan, och, nie znam go, ale chciałabym poznać, hehehehehe. Alexandra Greya z kolei, muuuuszę powiedzieć, znam i już sobie zapisałam w notesiku, żeby zorganizować jakiś wypad na basen, taki wspólny, wiecie. Nie tylko Alex i ja, hehe, bez jakichś niegrzecznych skojarzeń mi tu! Ale wszyscy żeby poszli, bo Alex jest oporny zawsze, żeby na plażę się wybrać, a ja głupiutka nawet nie wpadłam na to, że wystarczy go wyciągnąć na zwykły basen, żeby zobaczyć to i owo! A ostatni pan jest… niezły, niezły, bez fajerwerków, ale jak sami mówicie, pewnie ma swoich wielbicieli, nie? No. Nie mogę się doczekać następnych zdjęć! Pokażcie!

Dziękujemy Katy za szczegółową opinię, ale niestety na kolejne zdjęcia musimy chwilę poczekać bo przed nami przerwa rekla…

Kate Milue: Cooo?! Nie no, serio? Zrobicie nam to?!

Tak, Katy, niestety musimy dać widzom odetchnąć, żeby mogli się przygotować na kolejną dawkę seksapilu i testosteronu. Wracamy po przerwie!

… REKLAMA …

swiat jest pelen okladka3

Najbardziej homoseksualna książka roku! Mężowie, synowie, bracia, ojcowie – świat jest pełen homoseksualnych mężczyzn, nawet tam gdzie byśmy się tego w ogóle nie spodziewali!

Dwóch młodych, przystojnych, żonatych facetów, którzy do pełni szczęścia (i miłości) potrzebują nie swoich żon, ale siebie. Starszy pan, mąż i ojciec, całe życie pałający nienawiścią do gejów – jak myślicie, dlaczego? Czy kiedy przed oczami stanie mu jego miłość sprzed lat, da się odzyskać stracony czas? Byczek – ruchacz, który nie przepuści żadnemu zgrabnemu tyłkowi – czy jest dobrym materiałem, żeby przedstawić go mamie i zacząć z nim życie?
Młodzi chłopcy, którzy spełnienia swoich fantazji szukają w parkach. Starsi panowie, którzy przez całe życie tłamsili swoje pożądanie, faceci którzy liczyli że ucieczka w małżeństwo pomoże im pokonać swoje pragnienia bliskości z drugim mężczyzną. Synowie, którzy muszą zmagać się z odrzuceniem przez swoje matki. Wielkie miłości i jeszcze większe upadki, ukrywanie się, które w końcu prowadzi do tragedii. A do tego – dużo męsko-męskiego seksu, który choć przez chwilę pozwala poczuć się sobą.

Chcesz zakupić książkę za jedyne 33,30 zł? Zapraszamy tutaj: LINK

… REKLAMA …

Przedstawiamy Wam piękne, żywe i pełne różnych emocji dzieła kolejnej polskiej artystki działającej czynnie na DeviantArcie. O kim mowa? O Littleulvar. Zobaczcie przykładowe rysunki i zajrzyjcie na jej galerię, aby zobaczyć więcej!

comm__got_used_to_us_by_littleulvar-d757jad

comm__lit_by_littleulvar-d6mt3gg

comm__play_by_littleulvar-d6dar7p

Pozostałe dzieła tej utalentowanej osoby znajdziecie tutaj: Galeria Littheulvar.

… KONIEC REKLAM …

Witajcie z powrotem po tej krótkiej przerwie! Czas wrócić do sesji zdjęciowych naszych kandydatów. Za chwilę przedstawimy Wam kolejną czwórkę, która po ostatnim etapie awansowała dalej. Na kogo macie teraz ochotę? Może znowu zajrzymy do gorącego Miami i zobaczymy, co do zaoferowania ma nam trener na siłowni, 23-letni Ryan Carter? Oto i on!

after_a_shower_by_senigmaticx-d30vfd6

tumblr_n139m5GlpH1qkau2co1_500a

Tak, oczywiście słońce w Miami sprawia, że to apetyczne ciałko jest cudownie opalone. Jak się Wam podoba jego umięśnienie? A pośladki są odpowiednio smakowite? Nawet sami uczestnicy, jak zauważyliśmy, zapatrzyli się na nie. I nie, nie są to jedyne pośladki, jakie dzisiaj ujrzycie. Pokierujmy się na północ i zobaczmy, co nam pokaże Jasper Moseley!

6a00d83451cc7469e201901c1636c1970b-500wi

71b0f95c67476bf6965e6016705b72e0

Jak łatwo zauważyć, Jasper jest osobą, która depiluje swoje ciało. Lubicie takie? A może wolicie, kiedy mężczyzna ma jednak trochę włosów na ciele? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszej opinii!

A teraz może mała zmiana… kolorystyczna? Mamy wśród uczestników jednego Mulata, który może nie jest tak wysoki, jak większość z przedstawionych kandydatów, ale jesteśmy pewni, że ma się czym pochwalić. Zresztą, sami oceńcie, bo oto przed nami Lenny Tunder!

4

abs-body-boy-guy-Favim.com-1400726

Tak jest, kolejne pośladki! Na pewno bardzo wielu z Was lubię tę część ciała. No i brzuszek. Podejrzeliśmy Lenny’ego podczas ćwiczeń w parku i zapewniamy Was, że nie ma się co dziwić takim wynikom. To wyjątkowo wysportowany mężczyzna i do tego bardzo silny.

Jesteście ciekawi, kto będzie ostatnim z tej czwórki przedstawionych kandydatów? Nasz gość specjalny zdecydowanie tak! Nie przedłużamy więc i prezentujemy Wam Texas Rangera, Jeffersona Blacka!

6a00e54ecca8b98833017d4119b23f970c

tumblr_mms1xgdcTU1qc5mcdo1_500

Ten mężczyzna również należy do tych, którym nie obcy jest wysiłek fizyczny. Uznaliśmy również, że czasem ukazanie trochę ciała pod osłoną niedopiętego ciuszka pobudza apetyt bardziej niż całkowita nagość. A Wy? Co o tym myślicie? Dajcie znać, a my póki co zapytamy o zdanie naszego gościa specjalnego.

Kate Milue: Oczywiiiiście, że to bardziej pobudza apetyt! Tylko wtedy zawsze ten łaszek musi mieć klasę, bo mnie by nie podjarał facet ubrany w podziurawione kalesony, hehehe. Ale jak się coś ładnego zarzuci na ciałko, to się myśli tylko o tym, żeby to zdjąć i zobaczyć, co skrywa opakowanie. No i muszę to powiedzieć: wreszcie zobaczyłam dupcie Ryana i Lenny’ego! Mogę umrzeć szczęśliwa!

Prosimy jednak, żebyś nie umierała przed zakończeniem etapu, bo na pewno będziemy mieli do Ciebie jeszcze kilka pytań. A naszym drogim widzom radzimy odetchnąć, zrobić sobie kawę lub herbatę, bo czeka nas chwila przerwa. Ale wracamy niedługo!

… REKLAMA …

Chcesz poćwiczyć swój angielski, ale nie męczyć się z siedzeniem nad słownikiem i pustym zakuwaniem? Możesz to zrobić, równocześnie dobrze się bawiąc! Zapraszamy do Ba Ba Dum, gdzie spędzisz czas na przyjemnej nauce i sprawdzeniu swojej znajomości języka. I to nie tylko angielskiego, ale również 9 innych języków. Zapraszamy!

BA BA DUM

… REKLAMA …

Brakuje Wam czytania homoerotycznych opowiadań? Wydaje się Wam, że już nic ciekawego nie znajduje się w sieci? Zajrzyjcie na blog Cienie Duszy, gdzie Kohaku publikuje opowiadania wraz z innymi autorami! Zapewniamy wiele wrażeń i emocji przy pokonywaniu wraz z bohaterami życiowych problemów, jak i doskonały kunszt pisarski. Chcecie wiedzieć, co możecie tam znaleźć? Przykładowo opowiadanie pt. „Kawa i grafit”.

9

Mikołaj był zwykłym nastolatkiem. Miał dom, rodzinę, przyjaciół. Nikt jednak nie wiedział, jaką tajemnicę skrywa z pozoru szczęśliwy chłopak.
Za sprawą jednej, nieprzemyślanej decyzji, jego życie diametralnie się zmieniło. Upokorzenie, wstyd i poczucie winy stały się codziennością. Świat zdawał się legnąć w gruzach. Gdy zawiodła go własna rodzina, jedyną odskocznią od problemów stało się palenie marihuany i oddawanie się marzeniom o zostaniu artystą. Marzeniom o szczęśliwym życiu bez piętna, które nigdy nie miały się ziścić. I wtedy pojawił się Miłko.
Miłko nie był typem faceta, który bezinteresownie pomaga. Mikołaj miał jednak coś, co skutecznie przyciągało jego uwagę. Coś, co sprawiło, że wyrachowany, zimny mężczyzna gotów był poświęcić wiele. Skarb, budzący obłędną zazdrość i miłość.
Opowieść o roli rodziny, o ojcostwie, o seksie i dojrzewaniu oraz o trudnej, wypaczonej miłości. O wielkich emocjach, które zmieniają ludzi. O świeżości pierwszego pocałunku, który można przeżyć więcej niż jeden raz.

(Przypominamy, że jeśli ktoś chce się zareklamować, czy to swój blog, czy galerię bądź cokolwiek innego, w trakcie trwania wyborów Mistera, zapraszamy do kontaktu mailowego na shikattales@gmail.com)

… KONIEC REKLAM …

Witajcie ponownie po tej krótkiej przerwie. Odetchnęliście przed ostatnią porcją seksownych zdjęć naszych drogich kandydatów do tytułu Mistera Strony Shikat Tales? Tak? Wspaniale! Bo została nam już ostatnia czwórka. Zobaczmy, kogo my tu mamy… No tak, Marvin Milligan nie pokazał nam jeszcze swojego ciała. Oto i on!

33a5540b9a2ea584a53b7d59cf37a7d3

52d9aa45f06bca949b7821890e3ee36e

Tak, ten uczestnik może pochwalić się wyjątkową gracją w nie tylko chodzeniu, ale i tańczeniu w szpilkach. Och, jak wiele z dziewczyn pozazdrościłaby mu tej zdolności! A jak się Wam podoba takie spojrzenie na męskość? Czy w ogóle mężczyzna może być męski w takich butach? Jesteśmy bardzo ciekawi Waszej opinii!

A teraz kolejny osobnik, tym razem ze słonecznego Miami, wyjątkowo utalentowany artysta, którego ciało samo prezentuje sztukę. Przed Wami Jason Rebel!

fb81c5921da24368f8814556194974fc

Jimmy-Q-Tattoos

I jak widzicie, chcieliśmy właśnie tę sztukę pokazać. Wytatuowane ciało i… nieodłączny papieros w dłoni. Cały Jason. Jest to wyjątkowo specyficzny typ, więc zastanówcie się dobrze, czy mieści się on w Waszych gustach i czy zasługuje na miano Mistera. A może właśnie to on najbardziej Was intryguje? Jesteśmy bardzo ciekawi!

Przejdźmy dalej. Została nam dwójka uczestników. Dozorca w budynku redakcji oraz… służba osobista. Kogo chcecie jako pierwsze? Pewnie nie możecie się zdecydować, więc zrobimy to za Was. Oto przed Wami Ridley West!

20

2596-800448895

Jak widzicie, ten mężczyzna może się pochwalić jasnym, ale dość bujnym owłosieniem na przedramionach. Podoba się Wam to? Nam bardzo! Ridley, wbrew swojej profesji, jest bardzo inteligentnym mężczyzną, którego często można ujrzeć z podobnie skupioną miną, jak na powyższym zdjęciu. A Wy lubicie intelektualistów? Zastanówcie się nad tym później, bo teraz czeka nas ujrzenie ostatnich dwóch zdjęć naszego najmłodszego kandydata. Tak, to właśnie Josh McMillan!

75711-800w

Ryan Taylor by Jeremy Kost

Tak, ewidentnie widać, że Josh lubi spacery… Bardzo chętnie przystał na zdjęcie w naturze, chociaż ciężko było namówić na to jego… szefa. Jak podoba się Wam Josh? A może na to pytanie odpowie nam nasz gość specjalny i powie coś o pozostałych kandydatach? Katy?

Kate Milue: Och, och, Josh jest rozkoszny, mogłabym mieć takiego w domu! Juan, mój chłopak, by pewnie nie chciał, ale oj tam, oj tam! A pozostali kandydaci to też ciasteczka. No, Jason jest wielki i śmierdzi fajkami, ale niech mu będzie, ma coś w sobie. Chyba. Z blondynami bym się już nie wiązała, więc Ridley West nie jest dla mnie jakimś wow cudem, ale fajne ma te loczki. A mężczyźni w szpilkach, hm. Czułabym się przy takim mało kobieca, ale pewnie jak ma jakiegoś byczka za faceta, to tworzą uroczą parkę. I pobujałabym się z nim do jakiejś fajnej muzyczki. W ogóle cudaśni są wszyscy i tylko szkoda, że nie zatrudniono mnie do pobudzania ich sutków, co by seksownie wyglądały, hehehe.

Oj tak, Katy, zgadzamy się, że jest to ciekawa i satysfakcjonująca praca. A co nam powiesz na temat swoich faworytów? A może masz jednego wybranego?

Kate Milue: Nooo, z tym to ciężko i w ogóle trochę stronnicza mogłabym być, bo kilku tych chłopaków znaaaam. To może wybiorę kogoś z tych nieznajomych. Hm, hm… Niech będzie Jefferson Black! Ma smakowite ciałko, jest silny i jak pamiętam z ostatniego etapu, para się fajną robotą. To będzie mój faworyt i trzymam za niego moooooocno kciuki! Głosujcie na niego, ludziki!

Dziękujemy za Twoje zdanie i już nie możemy się doczekać, by przekonać się, czy Twój faworyt przejdzie do następnego etapu. A jeśli o przechodzeniu dalej mowa, na pewno chcecie już móc zagłosować. Ale zastanówcie się dobrze! Damy Wam na to chwilę podczas krótkiej przerwy reklamowej.

… REKLAMA …

Lubicie małe i duże Joshe? Chcielibyście pogłaskać takiego, ale nie możecie? Chcielibyście, aby Joshe były szczęśliwe i miały dobre życie? Zajrzyjcie do fundacji pomocy Goldenom i dowiedzcie się, jak pomóc takim psiakom!

Fundacja Pomocy Goldenom AUREA

finley-the-golden-retriever_39141_2009-12-23_w450

Joshe czekają na Twoją pomoc!

… KONIEC REKLAM …

Wreszcie możemy przejść do głosowania! Następny etap, który będzie miał miejsce już 2 marca, nosi tytuł „Coś niecoś na swój temat” i przejdzie do niego zaledwie 8 panów! To oznacza, że po dzisiejszym etapie wyeliminowana zostanie 4. Kim oni będą? Zdecydować możecie właśnie Wy! W dzisiejszym głosowaniu możecie wytypować 6 panów. Zastanówcie się dobrze! Obejrzyjcie zdjęcia jeszcze raz i głosujcie.

Głosowanie trwa do 22:45 27 lutego.

Macie więc na to sporo czasu, ale nie zapomnijcie tego zrobić. Może to właśnie Twój głos zadecyduje o awansie Twojego faworyta.

To wszystko na ten wieczór. Dziękujemy naszemu gościowi specjalnemu, dziękujemy Wam za przybycie i do zobaczenia 28 lutego, kiedy dowiemy się, którzy uczestnicy wyborów przejdą dalej!

28 thoughts on “Wybory Mistera – ETAP II

  1. Katka pisze:

    Neko, to nadrabiaj opowiadania! XD

    Yaoistka, fajnie, że wybrałaś tych, którzy Ci się najbardziej spodobali, przynajmniej jest sprawiedliwie :) I dzięki ogólnie za miłe słowa, że Ci się zabawa podoba, staramy się XD

    DoughterOfWind, spoko, rozumiem, szkoda jednak wydawać kasę na coś, co w pierwszej chwili wcale nie zachęciło. Mam nadzieję, że jednak w trakcie kolejnych rozdziałów trochę bardziej Ci się spodoba :)

  2. DaughterOfWind pisze:

    Przyznaję, że nie zakupiłam. Ale mam taki zwyczaj, że jeśli próbka mnie nie zachwyci to rzadko się zdarza, że daję szansę :( A to są wybitnie nie moje klimaty. Chętnie zakupię natomiast może kolejną Waszą pracę :) Jeśli oczywiście zachwyci :p
    Choć krytykuję, nie znaczy to, że nie czytam, także będę śledzić. Może bez większego zainteresowania, ale dam mu szansę :)

  3. Yaoistka^^ pisze:

    Wybacz mi Jay! *płacze* Wiesz kochany że wiele facetów jest zbudowanych tak jak ty i wgl, ale kochany wybrałam innych! Wybacz mi! *przytula misia* Wybrałam tych, którzy mi się najbardziej spodobali (a było ich dużo! Ach te klaty! *,,*) i wśród nich Alex, Lenny, Ryan ;P Reszty nie wyjawię ponieważ chcę zobaczyć jakie będą wyniki. ^^

    Kate twoje entuzjastyczne wypowiedzi spowodowały, że też zbzikowałam i musiałam się na każde zdjęcie długo napatrzeć!

    PS: Nieźle napisane dziewczyny! :) Mój szacun, musicie więcej takich rzeczy robić, też jest frajda! :)

    WENY i czekam na rozdzialiki :) <3

  4. Neko pisze:

    Reklama o Joshach mnie zabiła xDD Sam Josh na zdjeciu jest bardzo Joshowaty xD

    Ciekawa jestem kto wygra *.* Osobiście miałabym nadzieję, na Mansona, ale znając moje szczescie pewnie bedzie to jakaś postać z opowiadania którego jeszcze nie czytałam xD

  5. Katka pisze:

    Haha och Alexik dał się namówić, bo przecież jest walka o bardzo chlubny tytuł! Dla tego warto się poświęcić! Ale opcja z zakładem mi się podoba, przyznam XD Och, a i widzę, że Jasonek urzeka, ale i widzicie jego wady XD Kaloryferka to on rzeczywiście nie ma, ale oj, ma inne zalety. Każdy ma jakieś. I własnie, nie tylko wygląd się liczy.

  6. Samala “CeS” Black pisze:

    A ja znowu marnuję głosy, wspierając jedynie Jasona. Seks skrywa się w tajemnicy, a on odsłonił tyle, że prawie nic. I bardzo… Hm. No po prostu mnie urzekł. (Ale przyznam, że dochodzę do ankiety, robię „hm, Jason” chwilę przerwy „i… e… i tyle?” i takie zawiedzenie samą sobą. Ale trzeba być ze sobą w zgodzie).

  7. Floo pisze:

    Ahahahhahahahahahaha wiedziałam że z Jasonem nie będzie łatwo XD Ale aż jestem w szoku że Alex nam tyle pokazał :D, ale och och jest na co popatrzeć :D
    Wykorzystałam wszystkie możliwe opcje, ale ach jakie widoki mmmm….. ale jestem ciekawa czy Lenny nie jest zazdrosny o to że zgraja czytelniczek ślini się na widok ty6lka Ryana? I na odwrót… bo to co pokazał Lenny też jest niezłe XD, a to taka para zazdrośników XD.
    Swoją drugą uwarzam że powinien być etap: „najlepszy tyłek” i „najlepszy kaloryferek”…. szkoda tylko że w tym drugim Jason by odpadł ;/

  8. joanels pisze:

    Alex, Ryan, Jason, Ridley, Shane, Marvin.

    Shaaaaaaane…. *W* Ryan *______*
    Ale wszyscy prócz Ridleya tacy wygoleni… nie za zimno im, biedactwom? ;3

    Co nie zmienia faktu, że głosowałam wg charakteru, słowo honoru, naprawdę!
    I dlatego odrzuciłam Lennego, którego bardzo lubię, ale on powinien nad sobą jeszcze popracować.

    A co do zdjęć Alexa, i tak to bardzo odważne z jego strony pokazać się chociaż tak. Ciekawam o co się założyli z Jasonem, no bo bez zakładu to chyba by się nie dał namówić na żadną sesję ;D N`est-ce pas? :D

  9. Katka pisze:

    Wasze rozkminy są urocze XD Śmiechowo się je czyta i bardzo fajnie, że piszecie, dlaczego wybieracie tego, a nie innego kandydata. Liczę, że takie obszerne komentarze znaczą, że daje Wam ta zabawa dużo frajdy i jednak „rozczarowanie” nie jest większe niż płynąca z tego zabawa :) W końcu chodzi o to, żeby było fajnie, a nie żebyście przez cały miesiąc czekali w mrocznej ciszy na powrót rozdziałów. I znowu się przekonuję, że ile osób, tyle różnych wyborów, więc naprawdę wynik wcale nie jest jednoznaczny :D Tym bardziej, że jak zerkam na wyniki, to te się co chwilę zmieniają :D

  10. saki2709 pisze:

    Pora zagłosować. A więc tak: moje poparcie zyskuje Alex (chociaż zdecydowanie lepiej wyglądałby w jakichś seksownych slipkach), Lenny, Shane, Jeff, Jasper i Ridley. Czyli szóstka z mojej siódemki. Kogoś musiałam odrzucić i padło na Josha. Jest rozkoszny i w ogóle, ale znam go najmniej (a właściwie w ogóle go nie znam) i dlatego dokonałam takiego a nie innego wyboru. Gdybym czytała opo to może moja decyzja byłaby inna, a tak jest taka, jak ją przedstawiłam XD Pół dnia zastanawiałam się nad Ryanem, ale po pierwsze: nie miałam serca odrzucić już ani jednego z moich kandydatów, a po drugie: bonus z jego narracją nadal mnie przeraża (Wy się śmiejecie, ale ja jestem śmiertelnie poważna).
    Coby nie przedłużać, nie mogę się doczekać wyników i następnego etapu.
    Pozdrawiam :)

  11. SHIROGACE KAMUI pisze:

    GDZIE JEST, KUTWA, JAMES?! *wciąż nie pogodziła się z porażką swojego faworyta* Shane, przepraszam, acz nie jesteś w moim typie. Co prawda, drugie twoje zdjęcie bardzo mi się spodobało, lecz to raczej zasługa fotografa czy charakteryzatora, nie twojego wyglądu… Mason, no, skurwiel nad skurwiele z ciebie, ALE I TAK ZGRAM TWOJE ZDJĘCIA I BĘDĘ DO NICH FAPAĆ, NIOCH, NIOCH. Przechodzisz. Ta klata… Alex… Zawiodłam się (i chyba nie tylko ja, sądząc po komentarzach). Nie wiem czemu, ale akurat u Greya nastawiłam się na takie „WOW”, a tu… Jakoś mi te zdjęcia nie pasują do naszego biznesmena. Za bardzo umięśniony, myślałam też, że ma jaśniejszy koloryt skóry… W ogóle wiele rzeczy mi w nim nie pasuje, lecz z czystej sympatii i tak na niego zagłosowałam. Aleksiu, masz szansę ode mnie. Panie Williamie, zapraszam do mojego łóżka! <3 Ryanie, choćbyś nie wiadomo jak seksowny był i tak na ciebie nie zagłosuję. Nie ma szans. Wybacz, baby, nie chcę z dodatku z twoją narracją. W ogóle nie chcę z tobą jakiegokolwiek bonusu *tak, nie lubi Cartera*. Jasperze, a idź ty w cholerę. Nudnych postaci nie akceptujemy, sio do baru gejowskiego. Lenny… Przepraszam, uwielbiam cię, ale przegrałeś ze szpilkami Marvina. Wybaczysz mi to cudzołóstwo? ToT Jeff, sorry Winnetou, trzy razy nie. Zbyt bardzo cię nie lubię. Chociaż, patrząc na te zdjęcia przynajmniej zaczynam w końcu rozumieć, co takiego widzi w tobie Will… Dobra, nie lubię Marvina. W ogóle za opowiadaniem „No Exit” nie przepadam, ani nie sympatyzuję z postaciami, ani fabuła jak na razie mnie nie powaliła… ALE TE SZPILKI, NOGI, FRYZURA, BRÓDKA (on ma bródkę czy to ja jestem ślepa?), KLATKA PIERSIOWA ZASŁUGUJĄ NA GŁOS. A mówią, że to wnętrze się liczy… Jason. Przechodzisz. Tu nawet nie chodzi o wygląd, przechodzisz, bo tak. Bo jestem kobietą i mam swoje fanaberie. Ridley… CHOĆBYŚ BYŁ GRUBY, NISKI I OWŁOSIONY TAM, GDZIE NIE POWINIENEŚ BYĆ BĘDĘ GŁOSOWAC NA CIEBIE DO USRANEJ ŚMIERCI! Bo tak. Bo mogę. …Josh, sorry, nie. W ogóle w moim typie są tylko Mason i Marvin, nie wiem, jakim cudem ._. No i Ridley, i Will… Ale Ridley mnie jara swoją inteligencją, bo tak ogólnie to ja nie lubię ani blondynów, ani owłosionych na rękach itd… A Will dostał szansę, bo tak. Nie pytajcie o powód xD.

  12. Aoi (@Aoibakauke) pisze:

    Noooo wiec ten tego za dużo zajebistych panów jak na jeden dzień, moje serce ledwie to wytrzymało, zawał w tak młodym wieku nie jest wskazany xD.
    Powiem jedno wow normalnie prawie zaśliniłam laptopa, chyba wydrukuje te zdjęcia i obkleję nimi pokój.

    1. Will- jego ręce są tak seksowne że dałabym się pociąć byle by mnie nimi tylko pozszywał, co do ciała to wiadomo że kaloryfera nie ma się co spodziewać ale i tak ma w sobie to coś.
    2. Josh- oh mój słodki kundelku, jaki on jest śliczny, chłopięcy normalnie marzenie każdego pedofila xD, ja się nie dziwę Masonowi że go tak pilnuje.
    3.Mason- ahhhhh i jak sie tu dziwić że Josh tak szybko robi się twardy na jego widok, wspaniałe ciało, siłka i specjalna dieta bardzo u służą no i oczywiście zabawy ze swoim pieskiem :D
    4.Jason-kocham tatuaże, kocham męskie ciałka w tatuażach, nic więcej powiedzieć się nie da są tatuaże jest mój głos!
    5.Jeff-omg zaraz zacznę piszczeć zakochałam się w tym panu, całym moim niewinnym serduszkiem, nic nie jara mnie bardziej niż ten paseczek włosów od pępka w dół na świetnie zbudowanym brzuchu, no i oczywiście to obłędnie wyrzeźbione „V” nie wiem jak to się profesjonalnie nazywa ale ja się tym podniecam jak dziecko nową lalką ^^.
    6. Ryan-jest świetnie zbudowany i ma obłędny tyłek :D

    Nic więcej nie napisze bo mi ślina na klawiaturze przeszkadza xD
    Pozdrawiam

  13. Katka pisze:

    DoughterOfWind, w ogóle nie odpisałam, przypomniałam sobie teraz, jak leżałam jeszcze w łóżku XD Bo rozumiem, że nie zakupiłaś ebooka. M.in. w dużej mierze dlatego powstał ebook tego opowiadania, gdyż chyba jednak łatwiej czyta się tę historię w całości, aniżeli w odstępach 19-dniowych, bo jak sama widzisz, historia jest specyficznie skonstruowana. Wydaje się, że się skończyła już jak się zaczęła pewnie dlatego, że większość naszych a i jestem skłonna ogólnie większość tego typu opowiadań polega na schodzeniu się postaci, a u nas panowie już są razem od samego początku. Jest to więc jakieś zaburzenie konceptu. Sam wątek historii, taki główny-główny pojawia się, jednak nie w pierwszych rozdziałach. Pierwsze rozdziały to jakby wprowadzenie w relacje i wytłumaczenie tego, dlaczego nastanie to, co nastanie. Trochę jak Stephen King, który zazwyczaj prowadzi BARDZO długi wstęp i przez większość książki nic się nie dzieje XD Ale też zakładam, że skoro tak bardzo nie lubisz postaci, to też ma swój wpływ na odbiór. Jedynie mogę zapewnić, że nie będą jedynym wątkiem :)

    A i jeszcze Hoshii… to mnie zabiło „a teraz już poważnie: zostałam powalona na obie łopatki i przygnieciona moim własnym jękiem wymierzającym jego zajebistość w tak doskonale optymalny sposób, że stało się to tak oczywiste, jak fakt, że na Sri Lance ludzie cierpią głód i żyją w nędzy.” – wcale nie brzmiało „poważnie” XD Uroczy komentarz, możesz przybić z Tigram high five XD

  14. Katka pisze:

    Ja tylko powiem, że tak jak Wy nie mogliście się doczekać tego etapu, tak ja się go obawiałam XD Bo wiem, że po a) zawsze bardzo trudno o to, żeby wyobrażenie jednej osoby było idealnie takie samo jak wyobrażenie innej osoby. Oczywistym jest, że każdy tworzy swój obraz i, póki mamy do czynienia z czytadłami, to każdy obraz jest na swój sposób prawdziwy. Za to b) nawet nie wiecie, jak trudno jest znaleźć w necie zdjęcia, które idealnie odpowiadają temu, jak widzimy naszych bohaterów. Jestem więc skłonna powiedzieć, że duża część z tych zdjęć jedynie może zakrawać o to, jak faktycznie bohaterowie mogliby wyglądać. Najcudowniej byłoby mieć moc, która sprawiałaby, że obraz z głowy automatycznie pojawia się na ekranie XD Dobrze więc traktować to rzeczywiście jako zabawę, a swoje wyobrażenia pozostawić nienaruszone przez te zdjęcia :)

    A tak w ogóle to jeszcze dodam, że Marvin do sesji założył ekstra kolczyk na sutek itp. co by bardziej sexy było, wiecie, taki sceniczny look XD I jestem baaaardzo ciekawa, kto przejdzie dalej! :)

  15. Hoshii. pisze:

    Tigram, pozazdrościłam Ci Twojego ostatniego como-komenta.
    ja tam widzę Marvina w roli Mistera, chciałabym ten bonus z jego narracją ;) owszem, może i ma dziwkarski charakter, ale w pewnym sensie rozumiem jego ambiwalencję. szczerze? nawet z papierową torbą na głowie wciąż będzie hot.

  16. TigramIngrow pisze:

    Marvin podpieprzył Ryanowi krzyżyk. I… czy on ma przekłuty sutek? <3
    Hoshii, hah, Twój komentarz, szczególnie ten fragment dotyczący Marvina dotknął mnie wprost między piersi… Cóż, Nie sposób się nie zgodzić, bo masz rację, że jest hot, ale mimo wszystko i tak go nie widzę jak Mistera.

  17. DaughterOfWind pisze:

    Czy tylko dla mnie największym problemem jest to, że muszę dobierać kandydatów, bo z moich faworytów jest ich już niewiele? :o I też, powiem szczerze, nieco inaczej sobie wyobrażałam kilku przynajmniej z nich.
    Pogrążę się w rozpaczy jeśli Jasper lub Marvin pokażą się w kolejnym etapie. Nie trawię, nie cierpię, nie znoszę. Obaj mnie odrzucają na swój sposób. Nie wiem, czy to ich charaktery, historia, czy nie kręcą mnie drag. Ale to chyba nie to. Mam też wrażenie, że ta historia odkąd się zaczęła była zakończona i nie można kompletnie nic do niej wnieść. Czytam ją i nie potrafię znaleźć zalet. Chyba wolę bardziej naturalne środowiska, to wszystko. I nie rozumiem tego sposobu poprowadzenia historii :(
    Kkohaku i Irmina ♡♡♡ Również ciepło polecam opowiadania z bloga. Dziewczyny piszą świetnie.

  18. Hoshii. pisze:

    uwaga, mam wenę twórczą, to będzie… długie.

    Shane niet. po prostu niet, za dużo mięśni, poza tym jestem kobietą, mam prawo do swoich fanaberii XD Mason też jakoś szału nie wzbudził, owszem ładne ciałko, ale charakterem to mojej sympatii nie wzbudził; przestałam go tylko nienawidzić. Alex okazał się wielkim rozczarowaniem, naprawdę, liczyłam na jakieś spektakularne wow, coś, co wgniecie mnie w fotel i sprawi, że będę piszczeć jak debilka, a tu tylko… „hm, okej”. chociaż plecy ma ładnie wyrzeźbione, trzeba przyznać.
    boże, Will *_* żyły na rękach są takie omnomnomnomnom*_* i ta harmonijna budowa… wcześniej nawet nie myślałam, że będę w stanie na niego zagłosować. ale te dłonie… to WSZYSTKO. zaczęłam inaczej patrzeć na pana Lockerbie.
    dalej – tyłek Ryana… hm, okej, przestałam się dziwić Lenny’emu (o ile kiedykolwiek wcześniej się dziwiłam). zastanawiam się tylko gdzie zgubił swój nieodłączny krzyżyk? zdjął do sesji? a przecież taki raban zrobił, jak go zgubił.
    „mnie by nie podjarał facet ubrany w podziurawione kalesony” – true story. chociaż taki typowy look bad boy’a… czemu nie? ;)
    Jasper. me serce zostało brutalnie złamane i krwawi;( nie chciałam się tak okrutnie rozczarowywać, a tu tylko sześciopak do zaakceptowania! będę płakać i zbierać kawałeczki mojego złamanego serduszka.
    Lenny. chcę wiedzieć co on robi, żeby mieć TAKI brzuch. toż to idealna forma! i ten kolor… chyba nabrałam ochoty na czekoladę :3
    Jeff. trochę za dużo mięśni jak na mój gust. ale z drugiej przytulić się do takiej klaty w zimną noc?… mam mieszane uczucia.
    … Marvin … te szpilki… zaśliniłam biurko, oh, szukam takich od dwóch tygodni! XD swoją drogą tańczenie na szpilkach to wcale nie jest jakaś wielka filozofia, wystarczy pamiętać o takich podkładkach na podeszwę, dzięki którym buty się nie ślizgają^^ ot sekret modelek z wybiegów XD a teraz już poważnie: zostałam powalona na obie łopatki i przygnieciona moim własnym jękiem wymierzającym jego zajebistość w tak doskonale optymalny sposób, że stało się to tak oczywiste, jak fakt, że na Sri Lance ludzie cierpią głód i żyją w nędzy. poczułam się pieprzonym fangerlem i nie podoba mi się to, ale żyły. żyły są hot, to po pierwsze. po drugie brzuch, tors, ramiona – wszystko idealnie wyrzeźbione, nie napakowane. niczym najdoskonalsze dzieło renesansowego rzeźbiarza, ale w końcu jest tancerzem, co się dziwić… po trzecie: to spojrzenie wbijające w fotel. po czwarte: w ogóle całokształt, idę wlepić Marvina na tapetę w telefonie. chcę skrawek jego koszuli, guzik od spodni, pukiel włosów, zdjęcie z autografem, nawet samym autografem się zadowolę. no jak ja dzisiaj pójdę spać?!
    … chwila na oddech.
    dobrze, teraz Jason. ja kupuję tą sztukę. kupuję jego wygląd, charakter może już mniej, ale wciąż na tak.
    Ridley. futerko jak najbardziej, ale tylko jeśli chodzi o futrzaste, kawaiśne zwierzątka. poza tym ma wygląd grzecznego chłopca z sąsiedztwa, nie ma w nim tej nutki buntu, którą wielbię, ale z drugiej strony ma cudowny charakter. chcę zagłosować i jednocześnie nie chcę. ta ambiwalencja mnie zabije.
    i ostatni kandydat, Josh. kupuję to, ta niewinność i słodycz łapie za serce :3 staram się nie patrzeć na gustowne-inaczej slipy, bo jeszcze zmienię zdanie XDDD

    ufff, więc ode mnie na głos zasłużyli: Marvin, Jason, Ryan, Lenny, Josh i Will. było ciężko.

  19. TigramIngrow pisze:

    Mason Awordz
    Omghrh ahhaha mmmmmmmmmm…… Maaaaaaaaaaason! Ma-a-a-asooooooooooon! *zaślinia klawiaturę*
    No Ryan o dziwo nie zachwyca tak jakbym chciała, żeby to zrobił.
    Jaz… no. Na Japsera stawiałam, może nie w pierwszej kolejności, ale nadal ma mój głos. Albo i nie. 6 z 12?
    Maaaaason! *ślinotok mode on*
    Jason – sygnety!
    Ryan – dla mnie liczy się tylko to zdjęcie z facebooka, te nie porwały, może są jakieś wcześniejsze czy coś.
    Ridley!
    Marvin i szpilki wyglądają zajebiaszczo, ale nie… nie, nie, nie. Nie ten charakter. Wygląd ruchable, ale niestety, mimo całej sympatii jednak nie.
    Za to Jasper jak najbardziej.
    I Alexiątko, chociaż zdjęcia akurat też nie porwały. Mógłby pływać w slipach, a nie reformach za czasów Augusta Poniatowskiego, no jak słowo daję, korona by mu z głowy nie spadła.
    No i szkoda, że nie mam jak wepchnąć jeszcze Josha do swoich typów. Kurczę. To takie… Bu.
    Chciałabym żeby przeszedł, nooo. Uch.
    Albo zrobimy inaczej. Z niezależnych źródeł wiem, że jest głos na Alexa to ja jednak chciałabym Josha, ponieważ w konfrontacji zdjęciowej jednak wypadł lepiej.

  20. rehab-e pisze:

    to było straszne! zaczęłam liczyć na palcach swoich faworytów i zabrakło mi głosów! musiałam z kogoś zrezygnować, ugh :/

  21. Helena27 pisze:

    No niee, szczerze to jestem trochę rozczarowana, bo tak naprawdę, to wszyscy są napakowanymi mięsami, nawet William i wyglądają bardzo podobnie :( Inaczej wyobrażam sobie niektórych mężczyzn, ale nie zmienia faktu, że będę głosować :) Pozdrawiam Was gorąco, bo ogólnie pomysł bardzo fajny :*

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s