6 thoughts on “Mason by Strange-fiction

  1. Illita pisze:

    Wooow, ale genialny :D Lubię szkice a ten jest naprawdę genialny! I ten wzrok mrau :D Naprawdę świetny art <3!

  2. TigramIngrow pisze:

    A tak właściwie to co to są refy?
    Art sam w sobie całkiem fajny, jakkolwiek wolę bardziej „rozbudowane” prace niż szkice, ale zaiste zacne. :)

  3. s-f pisze:

    Shiv XD wyobraźnia mi zaczyna pracować XD
    mason nawet jak jest łagodny to i tak jest seksowny xD nie oszukujmy się XD

  4. Shivunia pisze:

    Ciacho ciacho :D definytywnie. Podoba mi się jak tak paaaaaczy. Jakby rozbierał Josha wzrokiem. Albo już to zrobił i teraz patrzył jak ten siedzi przed nim na podłodze i paczy takimi szczenięcymi oczkami coraz bardziej się rumieniąc, czym bardziej penisek mu staje od przeszywającego go spojrzenia Masona.
    I ta kitka :D Oh, aż sama nie zdawałam sobie sprawy jak on fajnie może wyglądać w takiej fryzurce :D
    Groźny Mason to seksowny Mason

  5. s-f pisze:

    Katka, cieszę się że Ci się podoba :D mam nadzieje że udało mi się odwzorować jego…. charakter i …. atuty XD
    Będę myślała nad kolejnymi rysunkami :D

  6. Katka pisze:

    Yey, BARDZO mi się podoba! Luuubię Twoją kreskę i ten uroczy uśmieszek! Och, Mason w pełnej krasie i chyba nawet nie muszę wspominać, jak bardzo Josh teraz ma ochotę wpakować mu pyszczek między nogi XD Och, jego seksowny pan. Ciacho! :D Dziękuję bardzo w imieniu swoim i Josha :D

Skomentuj

