8 thoughts on “Ekipa Fire Dragon – by Luinlos

  1. luinlos pisze:

    Dziękuję! Dziekuję wszystkim, cieszy mnie, ze podobał Wam się rysunek :)
    Tigram, faktycznie – spaliłam trochę z tą pisownią. Na przyszłość będę musiała się pilnować (właśnie do mnie dotarło ze ja tak chyba całe życie pisałam jego imię… fail…). Lenny’ego wcześniej nie rysowałam bo specjalnie go nie lubiłam – dopiero od jakiegoś czasu jakoś tak bardziej przypadł mi do gustu… Może kiedyś spróbuję, chociaż dredy są trudne, nie to co włoski Charliego <3 Z Ryanem mam inny kłopot – nie umiem go sobie dostatecznie dobrze wyobrazić…

  2. TigramIngrow pisze:

    Znakomite, zajebiste i w ogóle to chcę więcej, bo Twój sposób rysowanie niemożliwie mi sie podoba. To jest narysowane tak lekko, fajnie, że aż przyjemnie popatrzeć. Tylko mogę jedną rzecz? Nie żebym się czepiała, kurcze, może nie powinnam, ale „Ryan” zamiast „Rayan”.
    Świetnie dobrane tła, śnieżynki za JA, tęcza za Gołabkami… Wokół Rynny powinny krążyć przypalone patelnie :D
    A o portret Lenny’ego możesz jeszcze się pokusić oddzielnie, bo znakomicie Ci wyszedł, a chyba tylko jego i Ryana nie rysowałaś, bo Gołąbki i JA byli już jako elfy.
    Ogólnie świetnie, baaaardzo fajny art :)

  3. Yaoistka^^ pisze:

    słodkie <3 Jej to jest słodkie! <3 A ten Mały Jay! <3 Rybcie, rybcie… mrrr ^^

    A tak ps… myślałam ze Alex jest wyższy od Rusha… jakoś tak sb ich zawsze wyobrażam. ;P Niezłe! A Duży Jay musi siedzieć bo by mu głowa wystawała. xD

  4. Shivunia pisze:

    awwwwww! Jaka słodycz. Weź ty częściej rób porządki XD Takie mazgrołki są przecudne. Mam do takich rzeczy straszną słabość. I do tego jeszcze pokolorowane tak łaaadnie :D Bardzo podobają mi się te lekkie cienie. Chociażby na Rushu fajnie to wygląda, na jego ślicznych jasnych spodenkach. I ten BUKIET. Bo bukietem tego nazwać nie mogę. Toż to BUKIET. Można by było w nim utopić małego Jaya :DRush jest takim cudnym lovelasem, że aż oooh, cudnie wygląda. I te serduszka :D
    Alex obok tak ładnie kontrastuje. I jak zerka za siebie :D Niby poważny, wycofany przez pozycje, a i tak uroczy….. i zapaczony w Jasona z papierosem, a jakże :D Ładnie ich poubierałaś :D Pasują do siebie, dwa ciemnolubne patyczaczki XD (słowotwórstwo od rozkoszy)
    I RYAN, jaki on wysoki. Hahaha, wyrosło się mu, ale to tak fajnie. I stoi miedzy najniższymi, to dlatego… I jak choooochra Charliątko w japoneczkach ;D Te jego śliczne długie włosy. I podoba mnie się też, że Charlie tak wyciąga rączkę do jego ramienia, hehehehe, Lenny nie wydurnia się aż tak XD
    I jakby ktoś nie znał opowiadania to jeszcze mógłby pomyśleć że Charlie kreci na dwa fronty, tak samo jak Ryan, który poza Charliem jeszcze poluje na Lennego. A to wszystko przez ten uśmiech.
    A Lenny w ogóle wygląda do schrupania. Ma SUPER włoski i super myśli. I ślicznie wygląda w zielonej bluzie. I… jako jedyny bezdusznie nie patrzy na partnera a buja w chmurach jak mały Jay XD
    SUPER! WIĘCEJ!

  5. Katka pisze:

    Wszyscy są tacy… zajebiści XD A równocześnie MEGA rozkoszni :D W ogóle nie wiem, jak Ty to robisz, że mają takie paszczki słodziaśne! Jason oczywiście pali, a jakże by inaczej. Alex ma GENIALNĄ minę! Rush to taki typowy czaruś, którego się chce za polisie złapać i wytarmosić. Charlie też mega słodziak. Ryan z piękną deseczką, a do tego jaki on się wysoki wydaje! Dopiero sobie teraz przypominam, że po Jasonie jest tam najwyższy. I Lenny, który chyba najbardziej mnie urzeka! Fajna ma bluzę i włosy też bardzo ładnie Ci wyszły :D Oraz cichy bohater mały Jay XD ROZKOSZ! :D Są przesłodcy i nawet nie wiem, co innego jeszcze napisać poza długim „awwwwwwwwww” :DDD Dziękujemy bardzo! Mega poprawiacz humoru!

Skomentuj

