Konkursowe filmiki!

Wesołych Świąt!

Wszystkiego dobrego, ludki, dużo pyszności na Święta, radosnej atmosfery, cudownych prezentów i spełnienia marzeń! W ogóle, jeśli tu zaglądacie, musi Wam się nieźle nudzić, no ale i tak fajnie XD

Poniżej jako jedna z atrakcji, która może mieć miejsce dzięki udziale czytelników, przedstawiamy konkursowe filmiki! Wyniki będą opublikowane 31 grudnia, a póki co możecie obejrzeć te dzieła! :D

Uwaga! W filmikach znajdują się sceny +18!

Filmik nr 1 – „Krótka historia Fire Dragon na wesoło” autorstwa Illity!

Filmik nr 2 – „Jason i Alex” autorstwa Tigram Ingrow!

Filmik nr 3 – „Gdyby studio Fire Dragon było w Japonii” autorstwa Hoshii!

Mamy nadzieję, że się Wam podobały równie mocno jak nam :D Cudownie widzieć, że ktoś inny, a nie tylko my, się męczył z montowaniem filmików XD A tak serio to w ogóle super sprawa, że udało się Wam przynajmniej te 3 filmiki wysłać, dzięki czemu konkurs może zaistnieć :)

Bardzo prosimy Was, drodzy czytelnicy, abyście także swoje opinie wyrazili, bo je również chcemy wziąć pod uwagę w przypadku wybrania zwycięzcy! Bo to bardzo trudne jednak wybrać jedną osobę, więc pomoc się przyda :)

Jeszcze raz bardzo mocno i świątecznie Was wszystkich ściskamy! :D

17 thoughts on “Konkursowe filmiki!

  1. Basia pisze:

    Hej,
    ech.. to jest bardzo ciężki wybór….. wszystkie mi się podobają… nie mogąc się zdecydować, który bardziej, rzuciłam kostką (dosłownie), na kostce jest sześć pól, a mamy trzy filmy, więc każdy dostał dwa pola do swojej dyspozycji…… więc sumą dwa do jednego wygrał filmik pierwszy ;]
    Pozdrawiam serdecznie

  2. Katka pisze:

    Aoi, hehehe, ile ludków, tyle opinii, norma XD Masz szczęście, że to nie Ty masz przystawioną spluwę do skroni.

  3. Aoi (@Aoibakauke) pisze:

    no filmiki w końcu obejrzałam i waham się pomiędzy 1 i 2, strasznie się podobają ale jak bym była zmuszona do wyboru ze spluwą przy skroni brałabym jedynkę xD

  4. Yaoistka^^ pisze:

    Piekne nie idzie wybrać ale wiecie, że Jay i Alex u mnie na 1 miejscu więc wolę się nie wypowiadać! Cuda no!! <3

  5. Katka pisze:

    Mam nadzieję, że Wigilia minęła Wam przyjemnie! :) I zdrowo (piję do tego, że mi tego zabrakło XD). I że Wasze żołądki są już gotowe na przyjmowanie kolejnych ilości jedzenia!

    Pozdrawiam cieplutko :)

  6. Hoshii. pisze:

    dziewczyny, wow, genialne filmiki! musiałyście włożyć w to mnóstwo pracy…
    Tigram, wiesz jak cholernie ciężko jest znaleźć jakikolwiek filmik z blondwłosym japończykiem, który mając trzydzieści lat nie wygląda na szesnaście (i nie zachowuje się tak…), nie ma włosów we wszystkie strony świata i dwudziestu-centymetrowej warstwy gładzi szpachlowej na twarzy? (http://i44.tinypic.com/2e3yb9d.jpg masahito yamazaki, wiek: prawie 35 lat) i pewien absurd prosto z Japonii: im bardziej męski facet, tym większe prawdopodobieństwo, że jest gejem – jakieś 95%, pozostałe 5% to członek gangu motocyklowego lub yakuzy… mój brat ostro się przejechał, jak postanowił wybrać się sam do sklepu, żeby kupić jakikolwiek męski magazyn i szpanować, że krzaczki. miał piękną minę, kiedy dowiedział się, że gazetka z ćwiczeniami na mięśnie jest dla gejów. paradoksalnie facet w SUKIENCE, w makijażu może się okazać hetero.
    a tak poza tym – Wesołych Świąt:3

  7. Wookk pisze:

    Również życzę wam wszystkiego dobrego c: I wcale nie zaglądam tu, bo mi się nudzi! Ja tu po prostu siedzę cały czas… . _ . (ale tez nie z nudów XD)
    Dobra bo już motam.
    Wszystkie trzy filmiki są dobre. Szkoda trochę, że tylko trzy. Nie potrafię pomóc wam w wyborze.

  8. TigramIngrow pisze:

    Kurczę, dziwnie tak patrzeć na tych Japońskich bohaterów,,,,! Nie mam pojęcia kto jest kim, oprócz tego który dużo palił jako Jason i ten co w pośpiechu wpadł i co mu „Jason” fajka dał do ust jako Mike’a. No i ta scena gdzie jeden wyższy stoi nad drugim niższym, a ten niższy kładzie wyższemu głowę na ramieniu (obojczyku) jako JA.
    Dziiiiiiwne! Ale w pozytywnym sensie, żeby nie było :)

  9. Illita pisze:

    Kurde, zupełnie o tym zapomniałam, przypomniało mi się dopiero po informacji na fejsie XD Śmiechłam hardo, zwłaszcza przy nakurwianiu salta w filmiku Tigram XD
    I również życzę Wesołych Świąt :D!

Skomentuj

