Wstępnie o e-booku

Hej, ludki!

Miałyśmy, by zaczekać z tą informacją, bo jeszcze nie mamy do końca złożonego e-booka, ale skoro jest taki odzew, to postanowiłyśmy chociaż coś niecoś o nim wspomnieć ;) Na dole wpisu jest link do podstrony, na której znajdują się wszelkie informacje, z wyjątkiem tych, których nie jesteśmy pewne. Do podstrony można dotrzeć tak:

Na górze jest pasek zakładek, najeżdżacie na OPOWIADANIA ->
Następnie najeżdżacie na NO EXIT ->
I po prawej stronie pojawia się E-BOOK, to wciskacie

Pod spisem treści rozdziałów z No Exit również jest odnośnik do tej podstrony ;)

Opowiadanie będzie miało około 500 stron (raczej więcej niż mniej). Dokładną liczbę zapiszemy, kiedy skończymy robić skład. Jeśli chodzi o cenę, na pewno znajdą się tacy, dla których jest ona za wysoka, za niska (cóż, możecie myśleć, że się nie doceniamy XD) lub idealna. Uznałyśmy, że taka jest w porządku, głównie z uwagi na naszą pracę oraz ilość stron, poprzez porównanie do cen innych e-booków w sieci. Cóż, fakt, że już zdaje się 4 lata piszemy dla Was za free, też miał na to wpływ XD

Jeśli chodzi o format, również nie jesteśmy pewne, czy wszystkie z podanych będą możliwe. Nie wiemy, jak duże rozmiarowo wyjdą, ale wstępnie już napisałyśmy, byście mieli jakiś obraz. Zastrzegamy jednak, że to się może zmienić ;)

No i najważniejsza rzecz: zamawiać będzie można od 2 grudnia, od godziny 00:00 :) Cena podana na podstronie jest promocją przedświąteczną XD Od 1 stycznia e-booka będzie można kupić 5 zł drożej.

LINK DO PODSTRONY Z INFORMACJAMI

Jeśli macie jakieś pytania, walcie w komentarzach lub mailowo ;)

7 thoughts on “Wstępnie o e-booku

  1. Katka pisze:

    Yaoistka, cóż, na pewno część niepełnoletnich czytelników nie ma kont bankowych. No ale, jest jeszcze opcja dokonania przelewu na poczcie – do tego nie trzeba mieć konta, z tego co mi wiadomo ;)

  2. Yaoistka^^ pisze:

    spox ;) … jakoś może kupię tego ebooka XD chodź przyznam się nigdy tego nie robiłam, i szczerze głupio się przyznać ale… nie mam takich kart płatniczych xD masakra nie? nigdy mnie to nie interesowało kupować przez neta i… jakoś tak :/
    Wolę dotknąć powąchać i pierwszą stronę przeczytać zanim kupię xD a tutaj 1 strona to prolog… kurrde pomóżcie zacofanej dziewczynie xDD

  3. Katka pisze:

    Yaoistka, ale to będzie e-book, a nie książka w papierowej formie ;) Więc wysyłamy to „wirtualnie”, w pliku, który na pewno byłabyś w stanie schować na kompie, noooo chyba że babcia jest ogarniętym informatykiem XD Swego czasu myślałyśmy o zrobieniu właśnie czegoś takiego, jak mówisz, z tymi rozdziałami, ale jakoś odpuściłyśmy to ostatecznie. Bo to jakieś dziwne było XD

    Tigram, spoko, rozumiem, aż się zastanawiałam, czy ktoś w ten sposób nie będzie podchodził do sprawy. Sama miałabym rozkminę. W końcu jest coś fajnego w czekaniu i tak dalej, ale są też plusy pochłonięcia całej historii na raz. No ale, nie spieszy się, nie ma terminu końcowego składania zamówień, więc dumaj, dumaj ;)

  4. TigramIngrow pisze:

    Jak dla mnie cena jest w porządku, ale… kurde, jak kupię i przeczytam to zostanie mi na stronie do czytania FDTS, ATCL i co 18 dni PD. Sprawa do przemyślenia jeszcze, ale tak z praktycznego punktu widzenia trochę ten aspekt mi bruździ. Zobaczymy w grudniu, jak pokaże się pierwszy odcinek, czy wywoła u mnie niepohamowany apetyt na więcej.

  5. Yaoistka^^ pisze:

    świetny pomysł ale jak mamie powiem nie wiem czy da mi kasę, bez zapytania o cel i… nie miałabym go gdzie schować! ;( Babcia lubi grzebać w rzeczach….

    Ale mam nadzieję, że z czasem pojawią się rozdziały tutaj ;)
    A jeśli da radę to… może byście zrobiły coś takiego jak hasło na rozdziały? A ten kto wyśle do was sms cena np te 3-5 zł np. treść ” NO EXPIT 1″ dostanie sms zwrotnego z hasłem??

    Wiem, że Leśny Ptak tak zrobiła…ale na jeden czy 2 rozdziały i teraz znikło… Może to lepsze rozwiązanie dla tych który nie mają gdzie schować kupionej książki? Tak tylko piszę bo mi to by lepiej wychodziło, wydać te kase jak mama mi załaduje xD

    WENY :)

Skomentuj

