4 thoughts on “Fanart by Aquina

  1. Shivunia pisze:

    Dzięki wielkie za arta. Ryan się na pewno czuje doceniony, że to jego wymarzonego samochodu się tyczy. I że ten, jak Kat pisała, został ustawiony pod jego domkiem. Teraz tylko kluczyki do kieszeni i w drogę.
    A taka mała rada na przyszłość, spróbuj nie rysować na kartce w kratkę ;) Wtedy moze nie jest łatwiej, ale lepiej wygląda ;)

  2. Katka pisze:

    Arcik :D Dzięki wielkie, Ryan ma krzywą minę, że nie zapomniałaś o uroczych kwiatkach na firankach (co oczywiscie na plus XD), bo niespecjalnie je lubi, haha, ale lepsze niż żadne. W końcu nikt nie może widzieć, co robi w sypialni ;) No i w ogóle… coż za wizja! Ryan ma duuuużą nadzieję, że będzie miał kiedyś Ferrari pod domem! Swoje, żeby nie było! XD Dzięki ;)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s