5 thoughts on “Fanart by Inga – Mihai

  1. Inga pisze:

    Hej!

    Katka, dziękuję. C: Ponownie nic nie obiecuję, ale może kiedyś, kto wie~~ C: Bo ogólnie w wakacje miałam taką fazę na niewinnego Mihaia, teraz mi się zmienia… C:

    Tigram, szkic zrobiony odręcznie, a kolory na komputerze w SAIu. C:

    Shivunia, to co napisałaś w zupełności wystarcza i cieszę się, że Ci się podoba. Ogólnie nie umiem rysować nosów, więc jest taki idealnie prosty dlatego~~~Zawsze ciężej się rysuje jak coś jest takie bardziej charakterystyczne… nie ma za co! <3

    Margo, poważnie, udało mi się trochę trafić? To świetnie. Kto by pomyślał~~~xD

    Pozdrawiam,
    Inga

  2. margo pisze:

    Jaki ten Mihai totalnie taki Mihaiowy:) Nie wiem, ale właśnie bardzo podobnie go sobie wyobrażałam, także twoje odzwierciedlenie jego wyglądu bardzo mnie zaskoczyło…pozytywnie rzecz jasna. Super:)

  3. Shivunia pisze:

    Mihasiek :D Moje szurnięte słodkie maleństwo :D
    Bardzo ładną ma urodę na twoim arcie. Taki równy nosek i te ślepka. Oh, czasami chciała bym umieć bardziej wartościowo skomentować takie arty.
    Tak jak Kat, spodobały się jego usta, tak ja w maleńkiej miniaturce myślałam, że ma taką króliczą wargę. Zła ja XD
    Ale za to bardzo podobają mi sie jego oczy. Są takie… wiele mówiące. Niby spokojne, a coś się w nich kryje. Jednocześnie przez ich kolor są niewinne :D
    Słodki :D
    Dziękujemy bardzo za taki ładny i fajnie pokolorowany artcik ;)

  4. Katka pisze:

    Niesamowity! Portret Mihasia, och! Pierwsze jakoś zwróciłam uwagę na usteczka. Są takie… trupie :D Oczka też ma cudne, w ogóle jest taki creepy trochę. Niezbyt niewinny, co na plus mi się wydaje w tym momencie. Naprawdę, fajnie taki trupi wyszedł, podoba mi się! :D Aż się go boję XD Włosy też super zrobiłaś i w ogóle nie mogę się doczekać, aż narysujesz coś znowu! Masz niezłą ręką :D Dzięki wielkie :D

Skomentuj

