4 thoughts on “Fanart by Saki

  1. Shivunia pisze:

    Pościel mnie rozwala XD Też pewnie po siostrze. Jakby nie Rose to nie mieli by ani łóżka ani pościeli… ale schodzę od tematu.
    Kociaki słodkie. Ryan ma do czego się poprzytulać. I, mam wrażenie że panterka patrzy z wyzwaniem na małego Jaya, aby ten sie nie zbliżał, bo to jego terytorium XD
    Dzięki piękne za arta :D To zawsze cieszy :D

  2. Katka pisze:

    Boże, aż mam ochotę napisać zażalenie do gmaila, że tyle czasu przetrzymywał w spamie takiego arta! Strasznie słodko, kocio i w ogóle mrrr XD Och, te kwiatki są takie… męskie XD Bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba, tak sielankowo, tulaśnie i w ogóle ja też chcę takie koty! Takiego nagiego Ryana w sumie też… Aż mi ślinka pociekła XD Dzięki wielkie, jest cudny i mam durny wyszczerz na twarzy XD

Skomentuj

