Very Merry Christmas!!!

Wesołych Świąt, ludki!

Jakiś „bajer” na Święta musi być, zatem dostajecie coś do łapek :) A będzie tego więcej, ale nie wszystko na raz :D Wiemy, że lubicie quizy XD Quizy są fajne. Dlatego postanowiłyśmy przygotować coś dla tych, którzy znajdą trochę czasu pomiędzy świątecznymi przygotowaniami i cieszeniem się świąteczną atmosferą z rodziną, by do nas zajrzeć. Poniżej znajdziecie link do quizu, który ma za zadanie wytypować Wam… postać, jaka jest Wam przeznaczona! :D Czyli z kim powinniście być, jeśli mielibyście dopasować do siebie jakiegoś z bohaterów naszych opowiadań.

(wybaczcie brak polskich znaków, jak zwykle, ale jest to strona angielska i niestety takich nie obsługuje; również wybaczcie ewentualne błędy, ale dużo tam było pisania, więc kilka się mogło napatoczyć)

Link do quizu: QUIZ.

Pytań jest 34 i mamy nadzieję, że wystarczą, by chociaż w miarę trafnie kogoś Wam dopasować :D Oczywiście prosimy, byście pochwalili się wynikami i czy zgadzacie się z nimi, czy nie :D Miłej zabawy, ludki!

Co jeszcze dla Was szykujemy na Święta?

26.12 godz 00:00 – mapka z dotychczasową trasą oraz wydarzeniami na drodze Jeffersona Blacka i Williama Lockerbie

28.12 godz 00:00 – „Królowa Śniegu” w narracji: Ryana Cartera, Shane’a Jarvisa, Williama Lockerbie, Waltera Masona, Josha McMillana, Katy Milue oraz Jasona Rebela

30.12 godz 00:00 – enigmatyczne, niespodziankowe coś

1.01 godz. 00:00 – bonus sylwestrowy

Do normalnego harmonogramu rozdziałów powrócimy 3.01, zatem wtedy, w południe, spodziewajcie się następnego rozdziału „In Out In” :)

Jeszcze raz Wesołych Świąt! Dużo zdrówka, radochy, sukcesów, a sobie życzymy, byście tu do nas przez kolejny rok zaglądali! :D

63 thoughts on “Very Merry Christmas!!!

  1. Katka pisze:

    Another69, działaj! Całkowita metamorfoza może dobrze zadziałaś, bylebyś na niego nie zaczęła wołać per Jay, bo jeszcze zazdrosny się zrobi, hehe.

  2. another69 pisze:

    Katka, oj chciałabym chciała ;p Mam takiego rudzielca za chłopaka, ale Jasonem to on nie jest… Oj… Wytatuuje go, odchudzę i okolczykuję. Ciekawe co on na to… :p

  3. another69 pisze:

    haha, nie wiedziałam, że jestem tak przewidywalna xD
    Moim partnerem jest Jason Rebel a ja jestem Alexem ;p

  4. Katka pisze:

    Shin, to trzymam kciuki, byś znalazła motywację i chęci :) I byś po poznaniu bliżej Williama, nie pożałowała takiego przeznaczenia XD

  5. Katka pisze:

    Shin, to zależy, o jaką akcję Ci chodzi ;) Jeśli o jakiś seks i relacje bohaterów – rozdział 3. A co do akcji ogółem, ciężko mi powiedzieć, bo ona nasila się z każdą chwilą, nie ma takiego nagłego „boom” raczej ;) Popróbuj przynajmniej pierwsze 10 rozdziałów. Jak nadal nie będzie Ci podchodzić, to odpuść, bo wiesz, że zmuszać się też nie ma większego sensu. Ale byłybyśmy bardzo szczęśliwe, gdybyś dała temu szansę :)

    Everyman, och, spoko, nie ma za co przepraszać! :) Miło nam, że czytasz i że teraz dajesz o sobie znak. Lepiej późno niż wcale :) Hehe, a zgejone święta to niemal synonim do cudownych XD No i, haha, fajnie, że Willuś tak Cię prześladuje XD Nie wiem, czy to zdrowe na dłuższą metę, czy nie, ale fajnie i tak XD Pozdrowionka!

  6. everyman pisze:

    Po pierwsze to baaaardzo dawno nie komentowałam, ale to przez brak czasu strasznie za to przepraszam. Dopiero teraz nadrabiam zaległości we wszystkich opowiadaniach. Miałam święta zgejone do potęgi : D
    Po drugie muszę się.. pochwalić.
    Kto jest ci przeznaczony: Willuś
    Którą postacią jesteś: Will..
    ekhm.. @___@
    Nie, on nie jest moją słabością. Wcaaaale.

  7. shin97 pisze:

    Dziękuje za taki długi komentarz :D
    Właśnie muszę to przeczytać tylko że na początku nic się nie dzieje (bez obrazy) i to Mnie trochę denerwuje :/ W którym rozdziale tam się zaczyna jakaś akcja ? :P

  8. Katka pisze:

    Shin, haha, oj, to powinnaś przeczytać, skoro Willuś jest Ci przeznaczony :D Jaki jest William… hm, psychiczny XD Wydawałoby się, że jest pozbawiony poczucia humoru, chociaż żarty w czarnym humorze jego towarzysza podróży bardzo go bawią :) Ale na ogół jest to poważny mężczyzna, raczej spokojny, opanowany, szukający kompromisów, chociaż niepomiernie uparty. Choć jako cechę wiodącą powinnam podać BARDZO duże libido. Jest podniecony niemal 24 godziny na dobę XD Lubi mieć kontrolę nad tym, co się dzieje, nie obraża się o byle docinkę. Inteligentny, wykształcony, kulturalny, lecz… pozbawiony hamulców i bezpośredni. Och, o Willu dużo by mówić :D Musiałabyś poczytać, by dobrze go poznać, ale wynik w quzie fajny :D Shiv też Willuś wyszedł. A czy pasowałby do Jamesa… Haha, na pewno byłby zadowolony z takiej poddańczej postawy i chętnie wykorzystałby uległość :)

  9. Katka pisze:

    *_*, Ashess, yey, kolejne idealne przypadki XD Ekstra :DDD Czyli te quizy, mimo że przez amatora zrobione, muszą w sobie coś mieć, hehe :D

  10. Ashess pisze:

    Heh, w teście kim jestem wyszło, że Alexem, a teraz w partnerze wyszedł mi Jason. W sumie jest jakaś zdogność. :D

  11. *--* pisze:

    Dziewczyny… pasuje. O.O Zacnie, bo mi też wyszło na zasadzie przeciwieństw: byłam Lennym, wyszedł mi Ryan, awwww… <3

  12. Katka pisze:

    Tamiya, yey, miło nam, że wpadłaś! :D Nasze Święta jak na razie mijają dobrze. Shiv zwiedza świat, a ja sobie w domku siedzę i się obżeram XD Twoje mam nadzieję, że też miło mijają i odpoczywasz :) A na życzenia nigdy nie jest za późno, więc i Tobie życzymy dużo zdrówka, więcej czasu i siły, i weny do rysowania :) No i widzisz, nie ma co żałować, SV i ATCL grzecznie na Ciebie poczekają, aż znajdziesz czas ;) Luzik, bez pośpiechu, w końcu zapieprz się skończy i będziesz się relaksować przy gejowskich opach XD Buziaki i Wesołych Świąt! ;*

  13. Tamiya pisze:

    Och geez, jak mnie tu dawno nie było T___T Znaczy byłam, bo wchodzę co i raz, popłakać, że mam tak dużo do nadrobienia, ale dawno nie pisałam komentarza ; v ;
    To tak na wstępie życzę Wam, kochane, Wesołych Świąt (mimo że to trochę spóźnione, ale wczoraj wgl. mnie nie było w domu). Mam nadzieję, że spędzacie je w miłej atmosferze, odpoczywacie i się nie martwicie tym, co będzie potem 8D No i obowiązkowo życzę Wam dużo gejaszków i weny pisarskiej <3
    I chcę jeszcze dodać, że wciąż kocham Was i FDTS, tylko nie mam czasu ani siły, by czytać, ale w ferie wszystko ponadrabiam, bo tęskno mi do… do wszystkich w sumie. I tym bardziej trzeba doczytać, skoro się skończyła pierwsza część ACTL i SV! I co tam u mojego Alexiątka kochanego…
    Wesołych Świąt jeszcze raz! <3

  14. Katka pisze:

    Marta, Jimmy! <3 Waltowi od razu włączyła się opcja "przytulanie" XD Cieszę się, że quiz wyszedł trafnie :)

  15. Gordon pisze:

    Buahahaahaha wyszedl mi David. Dawac mi go, chce go wieczorem widziec w moim lozku ]:-> Trafny quiz.
    Wesolych swiat wszystkim!

  16. Shivunia pisze:

    To ja, nie majac za duzo czasu I polskich liter, skladam wszystkim najserdeczniejsze zyczenia z kraju gdzie dopiero skonczylismy wigilie ale jeszcze na prezenty czekamy do rana. Tak idealnie na taki czas, zaczal padac snieg. Ludzie wokol mnie mowia nieznanym jezykiem a I tak mam nadzieje ze wam swieta mijaja rownie cieplo, rodzinie I milo. Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich ;)

  17. Katka pisze:

    Vicious, hehehehe, czyli też, tak jak Elis, wyszło Ci idealnie :D Fajnie! I zazdroszczę Lenniaka, jara mnie niesamowicie. Choć jak sama twierdzisz, będąc z takim facetem, prawdopodobieństwo pozabijania się jest dość wysokie XD Ale co on ma z Ryanem tak naprawdę? Toż oni się też ciągle kłócą. Więc chyba do przeżycia. I oczywiście długość komentarza jak najbardziej słuszna! „i mówię zrozumiale, ale ja tam zawsze uważałam, że Ryan też” – właśnie! Ryan mówi bardzo zrozumiale, tylko po prostu przy nim trzeba się bardziej skupić XD Ale spokojnie, Twoje komentarze są prostsze w odbiorze niż jego wypowiedzi XD

    Margo, nigdy nie jest za późno, w końcu dzisiaj zaledwie Wigilia, jeszcze Święta się nie skończyły :D Dziękujemy i przesyłamy buziaki ;*

  18. Margo pisze:

    Już późno ale zawsze…. Wesołych Świąt autorkom bloga i wszystkim innym komentującym. Ave! :)

  19. vvicious pisze:

    Haha wyszedł mi Lenny, a jak robiłam test którą postacią jestem, to wyszedł mi Ryan xD to chyba coś w tym jest ;p w sumie nie powiem, żeby mi to przeszkadzało, bo Ryan to teraz moja ulubiona postać, chociaż ja nie wiem, czy jestem do niego podobna? na pewno w kwestii gotowania i utrzymywania porządku ;p ale wcale nie mówię zbyt dużo! i mówię zrozumiale, ale ja tam zawsze uważałam, że Ryan też, kocham jego sposób wyrażania się ^^
    Ale jak sobie pomyślę, jak by to wyglądało jakbym była z kimś jak Lenny… jeśli byśmy się nie pozabijali to w sumie mogłoby być nieźle, niestety pierwsza opcja nad wyraz prawdopodobna ;x

    (no i teraz nadszedł ten smutny moment, kiedy się zastanowiłam nad „nie mówię zbyt dużo” jak porównałam długość mojego komentarza z długością komentarzy innych. hm.)

  20. Katka pisze:

    Kruha, no troszku przydługi ten quiz, ale musiało być więcej pytań niż jest postaci, by to miało sens. Inaczej żadna odpowiedź mogłaby się nie powtórzyć i nie wyszedłby żaden wynik. A nie chciałam tylko ograniczać się do postaci z FDTS, ale żeby więcej opcji było :) A Mason też jest sexy (wg mnie bardzo XD), więc wynik nie taki zły XD

    Coke, taaak, zgadzam się, z niego byłby genialny kumpel! Można by z nim toczyć takie rozmowy o wszystkim. Dosłownie i wnikliwie XD

    Floo, dochodzę do wniosku, że najlepszą partią są Jason i Walt. Osobiście, gdybym miała tę dwójkę do wyboru, chyba nie wiedziałabym, którego chcę. Ale fajnie, że Walterek Ci wyszedł :D Dacie radę z tym dzieleniem się, Walt to bardzo dobrze zorganizowany facet, znajdzie czas dla każdego XD Buziaki! ;*

  21. Floo pisze:

    Ble ble ble, ja bym chciała żeby mnie Jason przygarnął… Ale ponieważ trafił mi się Walt to nie będę narzekać… tylko, uch, widzę że będzie się nim trzeba dzielić , z całkiem sporą gromadką XD

    Szczęścia, zdrowia, powodzenia, w dniu Bożego Narodzenia.
    Beczek piwa, wiadra wódki by zatopić wszystkie smutki.
    100 całusów na dodatek, by smaczniejszy był opłatek :* :* ;*

    Dużo weny kociaki :D

  22. coke95 pisze:

    Nie no ja tam Charliego kocham i jest jedną z moich ulubionych postaci, ale nie jako facet… Charlie to mógłby być.. taki uroczy kumpel xD

  23. Kruha pisze:

    Dla mnie ten quiz był troche za długi… po 15 pytaniu wymiękłam, ale wyniku się nie spoedziwałam – wyszedł mi Mason, a liczyłam na kogoś z ekipy tatuażystów :<

  24. Katka pisze:

    Liviah, hehe, no to high five co do Masona :D Wesołych! ;*

    Elis, yey, to wyszło Ci wszystko idealnie! :D Odpowiednio dopasowane. Skoro „jesteś” Jamesem, to nikt lepszy niż Walt nie mógł wyjść :D I zazdroszczę, że już za pół godziny, ja jeszcze półtorej… a już w brzuchu burczy, buu.

  25. Elis pisze:

    Wigilia będzie za pół godzinki.
    Wpadłam gdyż przypominałam sobie, że w quizie kim jesteśmy wyszedł mi James, a teraz jego partnerem został Walt. Nie ma to jak przeznaczenie. :))

  26. Liviah pisze:

    Ha ha Mason A. oczywiście:) Nawet się spodziewałam takiego wyniku
    Wesołych Dziewczyny :*

  27. Katka pisze:

    Alikos, hehe, oj, Willuś aż za bardzo potrafi okazać to, jak kogoś podziwia XD Fajnie, że jesteś zadowolona z takiego przeznaczenia :D

  28. alikos3 pisze:

    William, ale mogłam się spodziewać odpowiadając, że pragnę być huehhe podziwiana:p Cieszę się ,bo lubię go i nie rozumiem czemu jego obiekt westchnień tak się na niego irytuje

  29. Katka pisze:

    Coke95, haha, ooooj, biedny Charlie, taki niechciany <3 Ja bym go chciała na jakiś tydzień-dwa, hehe. Oj, na pewno ktoś by się dobrze czuł z takim chłopakiem. Ale cóż, zatem możesz przymrużyć oczy na ten wynik, jeśli tak nie pasuje XD

    Adela, widzisz? Nie można zmienić przeznaczenia! XD

    Elis, a ja się zastanawiałam, gdzie Cię wywiało :) Fajnie, że wróciłaś! Trzymam kciuki, by był czas na nadrobienie, Waltera zazdroszczę i życzę smacznej Wigilii ;*

  30. Elis pisze:

    Hej, nie było mnie z powodu problemów z komputerem, ale już jestem i widzę trafiłam na test. Wyszedł mi Walter Mason. :))
    Mam nadzieję, że do 3 stycznia nadrobię wszystkie rozdziały.

    Wesołych Świąt dla wszystkich. :))

  31. Adela pisze:

    Coke95, masz rację, zrobiłam ten test juz dwa razy i wygląda że jestem skazana na Masona! Masakra jakaś. Chociaż lepiej niż Charlie :P hahaha

  32. coke95 pisze:

    Jakiś taki wadliwy ten test, nie lubię go.
    Wyszedł mi Charlie… nie żebym go nie lubiła i w ogóle, nie wiem na co odpowiedziałam nie tak, ale on nie jest… no nie wiem, nie chce go… Przepraszam Charlie!

  33. Katka pisze:

    Adela, hehe, tak, Walcik jest trochę przesadnie out. No cóż, każdy ma jakieś wady. Wiem, że z quizem było ciężko, no ale liczę, że i tak dał trochę frajdy :) „ale potem sobie przypomniałam o łóżkach w castoramie i ikei, więc wszystko gra xD” – to mnie zabiło XD

    Cannum, Jason u boku Masona… to MEGA wybuchowa mieszanka. Ciekawe, który pierwszy by wymiękł i zamordował drugiego XD Ciekawie!

    Loveless, mmm, Shane :D Fajnie! A Jason to chyba jakiś ideał faceta, skoro taki wymarzony przez większość jest, hehe.

  34. Cannum pisze:

    To… Interesujące. Z waszych quizów wynika, że jestem Jasonem Rebelem, który czułby się jak ryba w wodzie mając u boku… Masona Awordza. Co za mieszanka xD W sumie… Wyszło na moje ulubione postaci z opowiadań, więc nie narzekam ^^

  35. Adela pisze:

    NIE! In out in dopiero 3 stycznia! Dlaczego, przecież byłam grzeczna!

    nie wiem czy wynik testy jest obiektywny, chyba powinnam go rozwiązac dwa razy bo w wielu pytaniach dłuugo się wahałam. A najbardziej między takimi odpowiedziami jak : Kręci mnie „dominacja i brutalność” i „calkowita dominacja, brak miejsca na sprzeciw, brutalność” , zresztą w typ pytaniu było może ze dwie odp które mnie nie kręcą…
    „W łózku chciałbym/abym spróbować…seksu oralnego w jakimś miejscu publicznym” -> najpierw pomyślałam że to się wyklucza, że niby jak łóżko i miejsce publiczne, ale potem sobie przypomniałam o łóżkach w castoramie i ikei, więc wszystko gra xD
    Koniec końców wyszedł mi Walter Mason! Zważywszy iż na poprzednim quizie wyszedł mi Shane to mamy mieszankę iście wybuchową. Kurcze, ale Mason? Jak dla mnie on jest mimo wszystko trochę zbyt out!

  36. Katka pisze:

    Bez tematu, hehe, Jasonek przeznaczeniem – też bym nie pogardziła XD Fajnie, że wyszło trafnie!

    Quarati, no kurcze, zaskoczona jestem trochę tymi Alexami Waszymi. Toż to taki kłopotliwy kochanek. A co do podróży, wiesz, to zależy. Albo Jefferson albo James, ale nie jestem w stanie powiedzieć, który konkretnie, bo w różnych pytaniach, w różnym znaczeniu tej dwójki się podróże tyczyły.

  37. Quarati pisze:

    Alex i czuje, że to by nawet pasowało. W wielu pytaniach chciałam też zaznaczyć podróże, ale nie chciałam się powtarzać – kogo by to do mnie dopasowało?

  38. Katka pisze:

    Yaoistka, mmm, Alexik. Fajnie, cieszę się, że jesteś zadowolona z wyniku, a równocześnie współczuję, bo miałabyś z takim facetem dużo roboty XD

    Margo, hehe, Ryanek. A w ich przypadku najbardziej by się chciało obu na raz XD

    Joaś, aaa, Walter, marzenie! Toż to idealny mężczyzna jest XD Sama miałam nadzieję, że mi wyjdzie, ale niestety nie XD A z quizem wiem, że były problemy, troszku dużo możliwych odpowiedzi, no aaaale XD Poradziłaś sobie i widzisz, jaki wynik zadowalający :) I dziękujemy za życzenia ;*

  39. Joaś Adamczak pisze:

    Walter Mason – :D

    normalnie dlaczego nie było możliwości wielokrotnego wyboru, za cholerę nie mogłam sie zdecydować na odpowiedzi xD szlak mnie trafiał, ale wkońcu wygrałam tą nieuczciwą walkę z Quizem :D Wesołych Świąt moje drogie i smacznej kolacyjki :*

  40. Margo pisze:

    Mnie wyszedł Ryan Carter :) podoba mi się ta opcja:) :) chociaż Lennym też bym nie pogardziła :p

  41. Yaoistka^^ pisze:

    Bo ja patrzałam dziś po takim kontem jak jestem spokojna..ja mam chyba dwie dusze bo jedna jest bardzo przebojowa i wgl bym wszystkie głupstwa zrobiła, a druga to spokojna, zrównoważona, taka lekko zimna więc XD Się nie dziwie, ale Alex uch ty moje bóstwo :** Do Jasona uciekaj XD

  42. Yaoistka^^ pisze:

    Moim partnerem powinien być Alex XDDD Ale git ^^ Chociaż go kocham to wolę, żeby był z Jasonem, którego też kocham XDD

  43. Katka pisze:

    Co Wam tak ten Jason wychodzi? XD W sumie jakby się zastanowić, to strasznie dobra partia. Cierpliwy, dość dojrzały (z chwilami słabości), niezły w łóżku… XD

    Sei, a Tobie przecież w quizie „kim jesteś” Lenniak wyszedł! A tu teraz znowu on. Powinnaś być Narcyzem-Lennym, który kochałby sam siebie XD

    Luinlos, wow, Alex… Tu jestem zaskoczona, ciekawy wynik. Ale może by polubił, kto wie!

    Shinu, serio jeden z nielicznych, z którym byś wytrzymała? A ja myślałam, że właśnie w towarzystwie Ryana ciężko wytrzymać XD Ale fakt, te odpowiedzi mówią same za siebie… XD

    No, jeszcze raz tym, którzy dostali Jaya, gratuluję XD Shiv wyszedł William, a mnie (musiałam robić quiz w kilka tygodni po utworzeniu go, by zapomnieć odpowiedzi i się nie sugerować) Mason XD

    Yaoistka, pochwal się, co Ci wyszło! Reszta też :D

    Wesołych Świąt! ;***

  44. Shinu pisze:

    Ryan Carter… hmm.. no cóz, mozna powiedziec, ze to jeden z nielicznych facetów z waszych opów z którymi bym wytrzymala, wiec jestem zadowolona xD Nawet bardzo xD no ale kogo ja sie moglam spodziewac po odpowiedziach tymu „fastfood przy filmie”, „spanie do poludnia” czy „nie zrobiabym awantury i balagan” xDD

  45. luinlos pisze:

    Alexander Grey.

    Um… Ten test… No nie wiem czy on dobrze działa…

    Tzn. bardzo lubię Alexa, ale on zdecydowanie nie polubiłby mnie :P

Skomentuj

