KONKURS!

Hej, ludki!

Tak sobie ostatnio pomyślałyśmy, że byłoby fajnie, jakbyście Wy trochę podziałali i zakosztowali rywalizacji na naszej stronie :) W formie twórczej, rzecz jasna. Mamy nadzieję, że klapą się to nie okaże i chociaż kilkoro z Was skusi się na zabawę. Motywacją dodatkową może być fakt, że można wygrać małe co nieco :) A o tym poniżej:

Konkurs jest fanfikowo-fanartowy! Zatem można wybrać dowolną formę włączenia się do zabawy i albo narysować fanart, albo napisać fanfika. Ale, żeby nie było zbyt prosto i coby pobudzić trochę Waszą kreatywność, narzucamy motyw przewodni: Supernatural. I już wyjaśniam. Możecie stworzyć wszystko, co wiąże się z supernaturalnością, inaczej mówiąc szeroko pojmowana nadnaturalność, nadprzyrodzone zjawiska/moce, ubogacony w niekoniecznie realne elementy świat itp. Więc możecie dowolnie wysilić swoje tęczowe mózgi i wydumać coś ciekawego :D

Jeśli chodzi o czas, to jest bardzo duży z różnych przyczyn. Startujemy dzisiaj, a termin, do którego możecie nam wysyłać swoje prace, to 23:59 11.01.2013r. Zatem macie całe 2 miesiące na zdecydowanie się :)

Nagroda. Otóż jest ona dwuczęściowa. Po pierwsze, zwycięzca będzie mógł wybrać sobie jeden z pięciu notesików z okładkami o motywach z naszych opowiadań. Do wyboru okładka z każdego opowiadania, coby fan każdego był usatysfakcjonowany i niepominięty :) Przedstawiamy je poniżej, żebyście mogli już zawczasu podumać, który byście chcieli:

    

Śmiało powiększać. Mamy nadzieję, że się podobają :) Rzecz jasna kolejność okładek: Savage Virus, Fire Dragon Tattoo Studio, Outsider, Never Be The Same i Across The Cursed Lands.

To była pierwsza część nagrody. Druga to… niespodzianka :D Możemy jedynie zdradzić, że będzie to coś rodem z kraju, w którym akcja większej części naszych opowiadań się rozgrywa :) I dlatego też macie tyle czasu na zabawę, by Shiv tą niespodziankę mogła przywieźć ze swojej małej świątecznej wycieczki :)

Fanarty i fanfiki przesyłajcie adres:

shikattales@gmail.com

(względnie na: shivunia@gmail.com bądź kasiunia.katka@gmail.com)

Mamy nadzieję, że propozycja motywu się Wam podoba, jak i nagrody zachęcą Was to udziału w zabawie! Będziemy wniebowzięte z KAŻDEJ formy udziału w konkursie, a pozostałych czytelników, którzy nie zdecydują się na zabawę, prosimy o czynny udział w postaci komentarzy :) Motywacją w końcu nie tylko jest nagroda, ale i pochwała oraz opinia. To na pewno też ucieszy tych, którzy poświęcą czas na stworzenie czegoś twórczego :)

Pozdrawiamy serdecznie, ludziki, i życzymy miłego dnia :)

23 thoughts on “KONKURS!

  1. Floo pisze:

    A mam takie jedno pytko, jest ograniczenie w ilości wysłanych na konkurs fików?
    Muszę wiedzieć czy w razie czego mogę wysłać dwa jak po wysłaniu natchnie mnie na coś innego XD

  2. Katka pisze:

    Ania, może się na coś takiego skusimy :) Zobaczymy w każdym razie, jeszcze pewnie wyjdzie w praniu. Na razie istotna jest główna nagroda, a ewentualne dodatki się może pod koniec wyduma :)

  3. ania_niut pisze:

    miałam na myśli własnie taką nagrodę publiczności jak mówisz. ale w sumie, może lepiej by było tylko głosowanie. takie dla satysfakcji coby znajomych do głosowania nie nasyłać:)

  4. Gordon pisze:

    Pomysl odlotowy laski tylko ja bym ni cholerci nie wiedzial ktory notes wybrac xD Zastanawialbym sie nad z SV i ATCL ale najlepiej to oddajcie mi wszystkie ;p

  5. Katka pisze:

    Ania, będziemy wrzucać na bieżąco, bo jak napisałam, na pewno i komentarze są jakimś paliwem dla piszących i rysujących oraz swoistą nagrodą za swój trud :) Zatem wszystko będzie od razu wrzucane. A nagroda od czytelników, to masz na myśli, czy będzie 1 nagroda główna od nas (ta którą opisałyśmy w poście) i jeszcze jedna za wybrany wytwór przez „publiczność”?

  6. ania_niut pisze:

    Wszystko będzie na bieżąco wrzucane na stronę czy dopiero po zakończeniu konkursu? Czy może tylko wygrana praca;p? Będzie jakaś nagroda czytelników:D?

  7. Katka pisze:

    Porcelanowa, „mam w planach coś króciutkiego, a nie zaraz epopeję” – wiesz, odkryłam na własnym doświadczeniu, że zamiar nie zawsze idzie w parze z wykonaniem XD Na przykład nasze Savage Virus było w założeniu króciutkim opowiadaniem do MAX 100 stron. Wyszło… ponad 300. Trzeba czasem dużo samokontroli, haha. No ale wspieramy oczywiście mentalnie, by Twoja historia wyszła taka, jak sobie zaplanujesz :) (och, to brzmi jak życzenia świąteczne) „Będzie s-f z elementami fantasy” – yey! :D

    Yaoistka, spoko, to trzymamy kciuki! Chociaż na Twoim miejscu umówiłabym się z mamą na ewentualnie inny zakaz niż odebranie notebooka… Toż to straszne jest! Choć zależy w sumie kto jakie ma priorytety XD Ale tak czy tak, oby tych siedmiu 1 nie było :) „Ja też mam pomysł ^^ A nawet pomysły” – cudnie!

    Tigram, zwyczajnie, która praca wyda nam się „najlepsza” (choć nie lubię tego słowa, ale niestety innego nie umiem znaleźć; może najbardziej interesująca, pomysłowa; kryteriów jest sporo). Każda praca będzie brana pod uwagę osobno, zatem nagrodzimy można powiedzieć nie autora za wszystkie prace, które nadeśle, tylko autora za jedną konkretną.

  8. Yaoistka^^ pisze:

    Mam nadzieję Katko kochana i już mam pomysł ale nauka dalej wzywa… trzymajcie za mnie kciuki bo w czw. 22.11 mam wywiadówkę XD od tego też będzie zależała moja dostępność do notebooka XD bo mam warunek z mamą, ze jeśli dobre oceny to mam notbeooka do sb cały czas, a jeśli w ocenach pojawi się więcej niż siedem 1 to nt kasuje mama dla sb XD ;)

    Ja też mam pomysł ^^ A nawet pomysły XD

  9. Porcelanowa pisze:

    Dlatego postaram się poprawić xD
    No korci! Mam aktualnie plany na jedną dłuższą historię i drugą krótszą i przy tej drugiej tylko się powstrzymuję, żeby nie nakręcić za bardzo, bo jednak mam w planach coś króciutkiego, a nie zaraz epopeję ;p
    Natchnienie napływa zbyt intensywnie, powinnam się uczyć do dwóch kartkówek i pisać szczegółowy plany wydarzeń z Kamieni na Szaniec, a bazgrzę na trzeciej już kartce z bloku, rozpisując sobie wszystko do opowiadania na ten konkurs ^^ Będzie s-f z elementami fantasy ;p

  10. Katka pisze:

    Porcelanowa, też mam nadzieję, że po zrobieniu pierwszego kroku będzie łatwiej się komentować :D Opinie rzeczywiście są bardzo ważne, napędzają do dalszej pracy, więc będziemy bardzo wdzięczne :) „bo tak wychodzi o niebo lepiej niż z jednowątkową” – coś w tym jest, choć też jak opowiadanie jest krótką, kilkurozdziałową opowiastką to jeden wątek wystarcza, a i tak potrafi dać dużo frajdy :) No ale jak jest coś dłuższego i możliwości na to pozwalają, to aż korci, żeby zamotać XD
    Hura! To pozostaje nam życzyć natchnienia i dużo radochy podczas pisania :D

  11. Porcelanowa pisze:

    No kryję się, ale może przestanę, skoro już pierwszy krok zrobiłam xD Doskonale wiem, że komentarze, opinie są bardzo ważne dla piszących, a zawsze wychodzę na taką paskudną hipokrytkę ^^
    No ATCL jest genialnie zbudowane, czytając bodajże przedostatni odcinek doszłam do wniosku, że muszę bardziej zapętlać fabułę, bo tak wychodzi o niebo lepiej niż z jednowątkową xD
    W takim razie bomba, już sobie na kartce zaczęłam rozrysowywać historię i bohaterów, także prawdopodobnie się wyrobię i wyślę na czas ; )

  12. Katka pisze:

    Porcelanowa, po pierwsze: hej :D Fajnie widzieć, że za nabitymi w statystykach wejściami kryją się jeszcze ludki nieodzywające się, a jednak z ochotą czytające :) Dzięki w ogóle za szczerą opinię. Zdaję sobie sprawę, że nie wszystko się da lubić, ale bardzo mnie ucieszyło, że doceniasz ATCL dla samej fabuły. „czy jako Czytelnik-Duch również mogę wziąć w konkursie aktywny udział?” – oczywiście, że tak! Będziemy wręcz wniebowzięte, to też jakaś odpowiedź na nasze wypociny, mimo że nie komentujesz :) Co do pytania o wplecenie tych dwóch par i zawarcie tylko jednego bohatera – spoko, nie ma problemu. Tak jak pisałam Tigram, ważne, żeby po prostu fabuła kręciła się z użyciem kogoś z naszych opowiadań. Także działaj dowolnie. No i sceny erotyczne rzecz jasna nie są żadnym wymogiem! Niedopowiedzenia, aluzje wystarczą, a nawet i one nie są konieczne, jeśli fabuła tego nie wymaga :)

  13. Porcelanowa pisze:

    Jestem Czytelnikiem-Duchem, za co bardzo się kajam, ale no cóż. Lubię wasze opowiadania, co prawda nie wszystkie, większość scen seksu omijam, bo mi się przejadło i niektórzy bohaterowie nie są przeze mnie lubiani, ale ogólnie czytam. I takiego Jasona wielbię całą duszą. A fabułę ATCL kocham za zawiłości, nawet pomijając wątek miłosny. No w każdym razie, czy jako Czytelnik-Duch również mogę wziąć w konkursie aktywny udział? Bo pomysł zrodził się w pół sekundy po przeczytaniu posta ^^ I jeszcze jedno pytanie: Czy w opowiadanie (prawdopodobnie dwuczęściowe) mogę wpleść dwie (jedną bardziej wysuniętą na pierwszy plan) pary (jedną hetero, drugą homo), a w tylko jednej zawrzeć tylko jednego bohatera waszych historii (byłby on w tej parze ważniejszej)? Jeśli jest to niemożliwe, jestem gotowa pomysł zmodyfikować, ale tak mi bardziej pasuje ^^
    PS. I ostatnia sprawa, czy mogę darować sobie sceny erotyczne, a pozostać przy aluzjach? Jakoś ostatnio odrzuca mnie fizyczność miłości, wolę nie pisać, niż napisać nie tak, a z resztą mi nigdy czysto fizyczne sceny nie wychodziły, wolę skupić się na uczuciach ;)

  14. Katka pisze:

    Shinu, jasne, że można łączyć! :) I też nie ma problemu, by wysłać kilka zgłoszeń. W końcu chodzi o puszczenie wodzy fantazji i danie upustu twórczości i kreatywności, zatem po cóż się ograniczać? :D

  15. Shinu pisze:

    Oczywiście można łączyć postacie z rożnych opowiadań, prawda?
    I czy można wysłać nawet kilka zgłoszeń? xD Np. jeden fanfick, jeden fanart, albo 2 fanficki? Czy żeby było sprawiedliwie to się jednak ograniczyć do jednego? ;]

  16. Katka pisze:

    Tigram, a miałam nadzieję, że jasno opisałam motyw przewodni XD „Możecie stworzyć wszystko, co wiąże się z supernaturalnością, inaczej mówiąc szeroko pojmowana nadnaturalność, nadprzyrodzone zjawiska/moce, ubogacony w niekoniecznie realne elementy świat itp.” – Cóż, demony w moim mniemaniu są nadnaturalne, więc jak najbardziej. Tu nie chodzi zresztą tylko o potwory. Mogą być jakieś dodatkowe moce, jak na przykład czytanie w myślach, a nawet bohaterowie nie muszą być jacyś ubogaceni w tego typu pierwiastki, a zwyczajnie świat wokół będzie lekko zmodyfikowany. Wszelkie fantasy, s-f też się do tego zaliczają. I jak mówię, może też być zwykła, szara rzeczywistość, w której jedynie jeden bohater ma coś, co wyróżnia go spośród innych ludzi jakimś dziwnym talentem czy umiejętnością. Można bardzo mocno naginać termin „nadnaturalny”, bo nie chcemy Was za bardzo ograniczać :) Limitu stron nie ma. To może być nawet króciutki opis sceny na pół strony, jak i kilkuczęściowy fanfik. I tak, fanfiction ma to do siebie, że jest czymś fanowskim do już stworzonego czegoś autorskiego. Zatem chodzi o napisanie fika do naszych opków, choć, jeśli macie taką chęć i pomysł, to możecie napisać coś z wymyślonymi postaciami w wymyślonym świecie, ale by chociaż jedna postać z naszych opowiadań tam zaistniała. W końcu konkurs jest fanfikowo-fanartowy ;) Ton wybaczamy, luz XD ;*

    Yaoistka, czasu na stworzenie czegoś jest według mnie dużo, koniec dopiero przypada na styczeń, więc mamy nadzieję, że uda Ci się znaleźć chwilę :D „Życzę weny dla innych osób, które wezmą się za pisanie. ;)” – i rysowanie :) W końcu fanarty też są częścią konkursu :)

  17. TigramIngrow pisze:

    Przepraszam za ton poprzedniej wypowiedzi, ale byłam wczoraj na Sailent Hill i byłam tak cholernie rozczarowana, że to całe zawiedzenie aż ze mnie epatowało. ;/ Pomysł mi się spodobał, ale kategoria…. cóż, po prostu zaskoczyła.

  18. Yaoistka^^ pisze:

    Ja jestem super zaskoczona ^^ Postaram się coś takiego napisać, ale właśnie wena i głipia nauka… :/ teraz mam wszystko tak zawalone że w tym miesiącu nie dam rady… więc możecie się spodziewać, że nic nie przyślę. :/

    Życzę weny dla innych osób, które wezmą się za pisanie. ;)

  19. TigramIngrow pisze:

    Yyyy… supernatural?
    W sensie: zombie, wampiry, niewidzialność, latanie i inne tym podobne niedorzeczności? Kurrrrrr….de. :/
    Chyba, że demony też mogą być? Ale kurde, no normalnie trochę mnie cofnęło jak przeczytałam kategorię.
    Dobra, a jak jest z limitem stron? I „fanfik” ma oznaczać że to ma nawiązywać do czegoś już istniejącego? Czy mogą być bohaterowi stworzeni przez nas samych?

Skomentuj

