21 thoughts on “Josh by Katka

  1. Katka pisze:

    Arashaya, hehe, dzięki wielkie za uznanie :D Miło słyszeć pochwałę na temat rysunku, który pojawił się tak dawno :)

  2. arashaya pisze:

    Patrzę, patrzę, paaatrzę i napatrzeć się nie mogę. Wiem, że pochodzi od zdjęcia jakiegośtakiegoś modela, ale rysunek wyszedł Wam o niebo, o niebiosa, o kosmos lepiej!

  3. TigramIngrow pisze:

    Ostatnio pokazałam tę pracę mojej współlokatorce.
    Reakcja?
    „Zajefakerbiste!”
    Podpisuję się pod tym przymiotnikiem wszystkimi trzema rękami.

  4. Katka pisze:

    Hehe, no to na DA poszła jeszcze ta wersja :)

    No i bez przesady, dało się to lepiej narysować XD Ale też jestem zadowolona z efektu :) Jak na takie długie męczarnie z tym rysunkiem. A Kohaku, haha, na pulpicie u Ciebie, normalnie aż się z Joshem czujemy zaszczyceni! XD

  5. Shivunia pisze:

    Koh, na DA poszedł skan, bo na tym co jest tu widać wg Kat „pikselki” (takie białe prostokąty po prawej na ścianie). Więc z racji, że nie umiałam tego naprawić, to taki tam poszedł.
    A w ogóle ten Josh strasznie mi się podoba. I przeraża mnie jak Kat w ogóle to rysuje. Porównałam sobie jego twarz narysowaną z wzorcowym zdjęciem… i były identyczne. Jakbym nie wiedziała, że to nie możliwe, to bym pomyślała, że to kalka.
    W ogóle…. uch, no… zajebiście jej to wychodzi

  6. kkohaku pisze:

    Zajebiście! :D *__* oczy mi wypływają i wiesz, Twój skaner jest okropny, na devie to wygląda dwa razy gorzej jak teraz spojrzałam na tą wersje xD Zmień :P
    Próbuję odgadnąć Twoją metodę rysowania pościeli, czy Ty tak dłubiesz przy niej?XD Aż czuje się jej miękkość.

  7. Katka pisze:

    Haha, Wy tylko byście wszyscy chcieli, żeby cały nagi był XD Będę w takim razie musiała kiedyś narysować kogoś włącznie z widocznymi dolnymi partiami ciała…

    Ponownie dziękuję za słowa uznania :* I bardziej słodki i mniej męski powiadacie? Może faktycznie nie umiałam uchwycić dostatecznie tej słodyczy w jego oczach XD No ale, ale, od czego jest wyobraźnia… :D

  8. Shinu pisze:

    Wooow, zajebisty art *___*
    Ale w moim wyobrażeniu Josh nadal pozostanie mniej męski i bardziej słodki xD

  9. Elis pisze:

    Kat, to jest cudne. Josh jest tak mrauuuu, nic tylko go schrupać na śniadanko.
    Jedno ciśnie mi się na usta: Czemu on poniżej pasa jest ubrany. :)))

  10. Floo pisze:

    ojapierdolezalekurwiaszczozajebisty!!!!!!!!!!! @o@ normalnie najpierw krwotok z nosa a potem orgazm i się zakochałam!!!!
    On jest na serio boski… ale, ale, czy on przypadkiem nie powinien być nago ;]?

    PS Jays’y boskieeee!!!! :D:D:D

  11. Enid Partenopajos pisze:

    świetny! przystojny! i jaki dopracowany… :D ja go sobie wyobrażałam z trochę większymi oczami, takimi słodko gapiącymi się, psimi…XD ale ten Josh jest…fju, fju, nawet lepszy od tego w ‚mojej głowie’ XDD ta jego klata, czupryna i zmięta pościel… :D gratuluję talentu! :)

Skomentuj

