29 thoughts on “Ryan by Katka

  1. Katka pisze:

    Tigram, nooo! Bardzo pasujący fragment, baaaardzo! :D Oj, a penis… takie „niedopowiedzenia” są fajne, można sobie go tam dalej wyobrazić XD

  2. TigramIngrow pisze:

    „Teraz miał przed sobą nagiego, przystojnego, w swoim mniemaniu też ślicznego chłopaka, który opierał się na łokciach i patrzył na niego z podnieceniem w swoich czarnych oczach. Jego penis również był pobudzony.” Idealna ilustracja do tego fragmentu. Gdyby tylko jeszcze ten penis…

  3. Katka pisze:

    Wiesz, niby racja… Ale jeszcze ani razu, jak się próbowałam wziąć za Lenny’ego, to nie odniosło to skutku XD Nawet pomijając dredy, które i tak są trudne. To sama twarz… Niby go widzę, ale ni cholery nie da się tego przelać na papier. Damn. Łatwiej się pisze niż rysuje XD

  4. TigramIngrow pisze:

    Ale kto mówi, że dorysować trzeba na tej samej kartce? Wystarczy na drugiej i potem po prostu będzie większa kompozycja ^^

  5. Katka pisze:

    Tigram, pomysł świetny! Pominąwszy ten fragment o dorysowywaniu, bo to ciężkie, bardzo ciężkie, jak się ma już gotowy rysunek i trzeba go w jakiś sposób ulepszyć (taaa, powiedzmy to Jasonowi, który na pewno nie raz robił covery zepsutych tatuaży…). Ale Lenny’emu na pewno się ten pomysł podoba XD

  6. TigramIngrow pisze:

    Teraz trzeba dorysować Lenny’ego, który by się w niego wpatrywał. Później by się to połączyło i miałabym tapetę na komputer ^^

  7. Katka pisze:

    Ania, no właśnie, jak mogłaś przeoczyć? XD Ja się tak starałam! XD A tak serio, to fajnie, że odzwierciedla dobrze wyobrażenie :D

  8. ania_niut pisze:

    BOŻE KOCHANY!
    Jak ja mogłam to przeoczyć! RYAN! W pełnej krasie!
    Piękny, nagi i ociekający zajebistością!
    A ja to przeoczyłam!
    Mało tego!
    Opublikowany w MOJE URODZINY!
    A ja to przeoczyłam!
    Jestem pewna, ze to sprawka ducha yaoistycznego, który podszepnął Katce tę cudowną datę;)
    Jak ja mogłam tego nie zauważyć???
    Chociaż cały dzień matur mógł mieć z tym coś wspólnego;p
    Mimo to… boże, jest idealny!

  9. TigramIngrow pisze:

    Też zacznę nienawidzić Twojego skanera, bo właśnie się wgapiam w ten rysunek i wgapiam i dopiero po wytężeniu wzroku dostrzegam blizny! A one takie ładne były… ^^

  10. kkohaku pisze:

    Mi to się chyba wzrok psuje, albo po prawiłaś rysunek xD Ale i tak wiesz, że podziwiam Cię za ciałko, zwłaszcza anatomię. Masz dobre oko do takich nagich ciałek hahaha xD
    A w mej głowie zaczął się rodzić niecny plan wobec Ciebie hihi >:) ale muszę go skonsultować i wtedy wyjawię go bądź zamilknę na wieki ;p

  11. Katka pisze:

    Spoko, dziewczyny, chętnie narysuję, jak wena mnie dopadnie :) Chociaż akurat Lennego to bardzo ciężko… nawet trudno znaleźć sobie zdjęcie jako jako-taką pomoc w wyobrażeniu.

    Dzięki, Tigram ;*

  12. Elis pisze:

    Ponownie musiałam się na niego pogapić. Właśnie zauważyłam, że wygląda, jakby przygryzał wargę. :)

    Floo, „A narysuj też takiego Lennego!! Do kompletu. Albo jeszcze lepiej ich razem :D” Popieram. :)

  13. Floo pisze:

    I to jest najlepszy dowód na to że najlepsi i najseksowniejsi faceci są gejami! No to nie sprawiedliwe :<

    Rysunek jest po prostu boooooski *o* Musze kupić gwóźdź żeby mógł wylądować w anty ramie i na ścianie!! I będę się do niego ślinić!

    A narysuj też takiego Lennego!! Do kompletu. Albo jeszcze lepiej ich razem :D

  14. TigramIngrow pisze:

    Cudo. No po prostu cuuuudo! No po prostu sam seks :) Ale to już mówiłam jak widziałam go u Shiv właśnie. Geez, Kat, masz obłędny talent, dziewczyno!

  15. Diabełek pisze:

    O jaa ale SEKSIOR!! No ale tak serio, to to jest dokładnie taki Ryan jak go sobie wyobrażałam! Uważam, że twarz wyszła ci genialnie, ale najbardziej moją uwagę przykuł tułów, którego widoczne: precyzja oraz delikatne pociągnięcia ołówka, są bardzo imponujące. No i moje ukochane suteczki są śliczniutkie *-* :* <3 <3

  16. Katka pisze:

    Seiridis, „Wygląda jakby miał zagryzioną wargę. Tak zalotnie xD (a ma? ;D)” – chyba trochę tak :)
    Och, a on by chciał być tak wyruchany, ale to szzz, nikt o tym nie wie… :)

  17. Seiridis pisze:

    Wygląda jakby miał zagryzioną wargę. Tak zalotnie xD (a ma? ;D)

    Będę bardziej jak Lenny:

    Gdybym nim była, rzuciłabym go na łóżko i wyruchała tak, że by zapomniał jak się nazywa i mógł tylko jęczeć.

    :D

  18. Liviah pisze:

    ŁooOOO! To ja się nie dziwię, że Leny się napala. Ja się dziwię, że on jeszcze do pracy i do mamusi chodzi mając takie ciasteczko pod sobą :P

  19. Kruha pisze:

    me like it! <3<3<3<3<3<3<3

    Jakich błędów? Pfff ja nie widzę żadnego!

    Ah już widzę jak Lenny się na niego napala! (Może się w końcu doczekam po x rozdziałach posuchy jak Ryan chętnie rozkłada nogi przed swoją Mleczną Czekoladą <3!

Skomentuj

