QUIZ – kim z naszych bohaterów jesteś?

Po pierwsze… WESOŁYCH ŚWIĄT!!! Nie wiem, czy ktoś z Was będzie miał czas tutaj zerknąć w Wigilię, ale dla tych, którzy się trochę nudzą, mamy prezent świąteczny :D Quiz, w którym znajduje się 19 różnych pytań. Odpowiedzi odpowiadają konkretnym postaciom z naszych opowiadań. Możecie sprawdzić, kim jesteście :D Jesteśmy bardzo ciekawe wyników, więc pochwalcie się koniecznie! I nie bierzcie tego na poważnie, haha. To taka zabawa i mamy nadzieję, że się Wam spodoba :D

http://www.quibblo.com/quiz/fWxby5-/Jaka-postacia-z-opowiadan-Katki-i-Shiv-jestes

Jeszcze raz: Wesołych Świąt od Shivuni i Katki! :)

61 thoughts on “QUIZ – kim z naszych bohaterów jesteś?

  1. another69 pisze:

    Alex ;p Domyśliłam się, heh ;) Ktoś tu jeszcze nim jest? :D
    Przyznaje, że opis naprawdę pasuje: „Jesteś zimną suką. Trzymasz dystans prawie do każdej napotkanej osoby, chyba że jest to ktoś bardzo Ci bliski. Dopiero przy nim pozwalasz sobie na odetchnięcie i pokazanie swojej wrażliwej strony, która gdzieś tam w Tobie siedzi. Masz problemy z zaufaniem i robisz złe pierwsze wrażenie! Ale łatwo zdobywasz respekt i posłuch. Wszystko dzięki temu, że jesteś pracowity/a i ambitny/a. Zależy Ci na tym, by inni byli z Ciebie dumni. Nie lubisz zawodzić ludzi. Jesteś przewrażliwiony/a na punkcie porządku”.
    Choć nie jestem pracoholikiem ;p Ale reszta się zgadza :)

  2. Adela pisze:

    miało być coś w stylu tak dobrze nie opisał:P Zjadło mi część zdania i jakieś takie dziwactwo językowe wyszło:P Nie wiem jak to zrobiłam, sorki za brak komunikatywności :P

  3. Adela pisze:

    o matko, wyszedł mi Shane i wiecie co wam powiem. Że żaden psychotest jeszcze nigdy mnie tak trochę nie opisał.

  4. Kruha pisze:

    Katka wybacz mi byłam przekonana, że odp. Shiv (jestem leszczem)! To tak jest jak sie dobrze nie spojrzy lol! Jeszcze raz przepraszam!

  5. Katka pisze:

    Kruha, no są teraz dwie nowe zakładeczki: Reklama i Zabawy :) Ale fajnie, że tak czy tak trafiłaś, bo to chyba dobra zabawa, a przynajmniej mam nadzieję :D I że chociaż trochę trafnie wyszło, hehe.

  6. Kruha pisze:

    No jest, jest <3 jedna z moich ulubionych postaci. Shiv powiem ja tobie, że nie wiedziałam o oddzielnej zakładce. Akurat rzucił mi się w oczy pod listą waszych opowiadań i z ciekawości kliknęłam :D

  7. Katka pisze:

    Kruha, to już wiem, że dobrze zrobiłyśmy, wstawiając quizy do osobnej zakładki XD A Jimmy jest słodki, więc to chyba nie aż tak źle XD

  8. Katka pisze:

    Welaris, haha, zależnie pod jakim względem – cieszyć się czy nie XD Ale skoro „cudnie” to chyba się cieszysz :D Również pozdrawiamy :)

  9. Elis pisze:

    Ha ha. Super pomysł. Wyszedł mi James Peterson. Dobra, jestem nieśmiała, trochę kompleksów się znajdzie… Resztę przemilczę. :)

  10. Katka pisze:

    Pankotolak, hehe, zapewne przez fajki XD Ale bycie Jasonem to nie ujma. To takie cool XD

    Gordon, mmm, kolejny Jeff :D

  11. pankotolak pisze:

    Wyszło szydło z worka : Jason Rebel :)
    * sięga po paczuszkę smakołyka*
    * bierze krzesiwo i namiętnie krzesa :))*

    Za dużo odpowiedzi mi pasowało :( I wyszło jak wyszło :)

  12. Katka pisze:

    Seiridis, haha, w takim razie coś innego musisz mieć z Lennego XD

    Dattebayo, dziękujemy za bardzo miłe życzenia ;) I kolejny Shane, hehe, uroczo :D

  13. dattebayo pisze:

    że niby Shane? Po zastanowieniu się jest w tym nawet sporo racji, jednak chciałam zaznaczyć, że nie odstraszam ludzi wzrokiem i potrafię się powstrzymać od przeklinania ;)

    Dzięki dziewczyny za zabawę, a wszystkim życzę ciepłych, kochających Świąt, dużo smakołyków, lenistwa i śmiechu, dziecięcej beztroski i dojrzałych widoków na przyszłość.

  14. Seiridis pisze:

    Ahahahaha, wyszło mi, że jestem Lennym xDDD Nie jestem małomówna, dominująca, nie umiem straszyć i nie lubię białej czekolady! XD

  15. Katka pisze:

    Alikos, hehe, tak to jest, że nie raz nie lubi się w ludziach tej cechy, którą się samemu posiada :) Więc jak najbardziej rozumiem, aczkolwiek cieszymy się, że quiz się podobał :D I mnie moje cycki wystarczą (Shiv tym bardziej XD), ale lepiej w cycki niż w cokolwiek innego, więc dzięki! XD

    TigramIngrow, rozumiem, że jesteś zaskoczona wynikiem XD

    I nawet Jasony są <3 Widzicie, jednak istnieją rzeczywiste odzwierciedlenia postaci! Tylko płeć nie ta XD

  16. alikos pisze:

    Z wrażenia nie napisałam życzeń , więc nadrabiam. To skoro wyszedł mi
    Ryan, to postaram się nie być zbyt milusia.
    Oby wam wszystkie świąteczne kalorie poszły w cycki:)

  17. alikos pisze:

    Myślałam, że jestem Petersonem, a tu niespodzianka i prawdziwy Ryan Carter ze mnie. Najlepsze jest to , że do tej postaci czuję jakąś antypatię i skrycie uznałam, że ma coś wkurwiającego w sobie. Teraz wiem, że jest zbyt podobny do mnie żebym go polubiła :p Świetny quiz, dzięki dziewczyny

  18. Katka pisze:

    Hehehehe, bardzo Wam za życzenia dziękujemy ;*** Szczególnie za wenę, bo niewątpliwie się przyda! :D
    I widzę, że dużo tu też Ryanów, haha. Ale Wam po świętach pokażemy wykres – bo ta strona, na której jest quiz, pokazuje w wykresie procentowo jakie są wyniki. Ale to jak już zrobi więcej osób :)
    Mam nadzieję, że Wigilia Wam smakowała ;*

  19. Mocca pisze:

    Wesołych świąąąąąt!
    Wszystkim życzę świeżuchnych mandarynek, to wam też. Mam na nie fazę, ot co! ;D Sylwka udanego, trafionych prezentów, duuuuuużo zdrowia i WENY, kochane, WENY!
    Rose, I’m your brother. Muahahahaha!!!
    Ryan… Może coś w tym jest. XD
    Szkoda, że w pytaniu można było zaznaczyć tylko jedną odpowiedź. W niektórych naprawdę miałam dylemat. ;D

  20. Shinu pisze:

    Hahaha, coś dużo tu tych Shane’ów xD

    I w ogóle wstyd mi, bo zapomniałam o życzeniach ;(
    Tak więc WESOŁYCH ŚWIĄT, autorkom duuuużo weny i różnych psychicznych pomysłów, więcej męsko-męskiego seksu, więcej romansów, więcej akcji i duuużo seksownych facetów <333

  21. Shivunia pisze:

    To straszne ale …. mi wyszedł Lenny. Jak robiliśmy testową wersje z mniejszą ilością pytań wyszedł mi Charlie, a teraz Lenny O_o To że sie z tym nie zgadzam to tylko potwierdzenie, bo Len też by się nie zgodził że jest z niego taki skurczybyk XD

    I w ogóle wszystkie miśki!! Wesołych świat. To że są już ciepłe to widać za oknem (u mnie 3 stopnie). Cudnych prezentów i… pożyczę sobie, nadal takich cudownych czytelników i może troszku więcej ujawnień w komentarzach XD
    Ludki nasze kochane! Wszystkiego wszystkiego dobrego! Niech karpik nie staje w gardle, niech barszczyk nie parzy w język a pierożki nie tuczą ;) I wymarzonych prezencików, a jak nie wymarzonych to chociaż takich z którymi wiemy co zrobić hahaha :)
    Wesołych świat!!

  22. Tamiya pisze:

    Hahaha, mi wyszedł Shane. Do tej pory niezbyt się z nim utożsamiałam, ale po przeczytaniu tego opisu doszło do mnie, że to się zgadza w jakichś 95% XDD A spodziewałam się, że wyjdzie, że jestem Jamesem XD Yaay. Ale to fajnie, gdybym tylko była tak pewna siebie jak Shane ;w;
    Świetny quiz, uwielbiam takie rzeczy :D

    WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM! <33

  23. Katka pisze:

    Hahaha, cudne Wam wyniki wychodzą. Wadera, nie spodziewałam się, że ktokolwiek będzie Willem! XD No i nawet Shane’y są i Ryany, i Jamesy! :D Cudnie! Mnie wyszedł Charlie XD
    Wesolutkich Świąt! ;*****

  24. Namida pisze:

    Hiahaaa xD Tak, jak myślałam, wyszedł Shane ^.^ … to pewnie przez te bluzgi xD Charakter zgadza się niemalże idealnie :D … i jeszcze parę dni temu zafundowałam sobie kolczyk w wardze. no idealnie! :D

    Wesołych świąt dla Was wszystkich, dużo weny życzę i szczęścia w ogóle :* :*

  25. Wadera pisze:

    Ha ha ha….. genialny quiz:D
    Wyszło mi że jestem William’em Lockerbie i nieźle się z tego uśmiałam (Pierwsze co przeczytałam: „Jesteś psychiczna.” XD
    Większość się zgadza ale……….. ja uwielbiam mięso więc na jego sałatkach bym nie przeżyła:D
    P.S.: WESOŁYCH ŚWIĄT!!!! Duuuużo zdrowia (bo to najważniejsze:), szczęścia (by na Waszych twarzach nieustannie gościł uśmiech:), spełnienia marzeń (nie wszystkich, żeby coś zostało na przyszłe Święta:), duuuuuuuuuuuuuużo weny (żeby Wasi czytelnicy nigdy nie musieli być na głodzie:) i żeby nigdy nie opuściła Was radość z pisania tych Cudów :D
    A pozostałym Czytelnikom życze jeszcze żeby te opowiadania pojawiły się w formie książkowej XD VERY MERRY CHRISTMAS!!!!!!!!!!!!!! HO HO HO XD

  26. Margo pisze:

    świetny quiz…też mi wyszło, że jestem Ryanem!! :D XD, chociaż nie wiem czy do końca mogę się z tym godzić, ale co tam – uwielbiam go ;p;p;p

    życzę Wam dziewczyny i wszystkim czytelnikom Wesoluchnych Świąt, odlotowego Sylwka i szczęśliwego Nowego Roku! :)

  27. ania_niut pisze:

    Świetny quiz dziewczyny!
    Jestem Ryanem! Cudownie. Kocham go <3 Podnosi to moją samoocenę. Poza tym jak czytam opis, to oprócz cynizmu wszystko to ja. Wypisz wymaluj:)

    I oczywiście też Wam wszystkim życzę wesołych świąt:)

  28. LordKurak pisze:

    Floo jasne, razem raźniej *wchodzi pod nią* Teraz czuję się bezpieczna XD

    Ja zła, niedobra, zapomniałam o życzeniach. Pokornie proszę o wybaczenie! Wesołych świąt, spełnienia marzeń, mnóstwo weny i żeby pisanie sprawiało Wam zawsze tyle przyjemności ile nam czytanie Waszych opowiadań.

  29. Floo pisze:

    A właśnie dziewczyny bo bym zapomniała WESOŁYCH ŚWIĄT i mnóstwa prezentów oraz Wen co by wam się nigdy nie skończyły, i żebyśmy mieli co czytać :*** Wsiego naj naj naaaj!!

  30. Floo pisze:

    Ha ha wiedziałam! James Peterson! XD
    To chyba przez te kompleksy ;/
    LordKurak ja mam już przygotowana miotle, chcesz się przyłączyć?

  31. LordKurak pisze:

    James Peterson… to chyba źle o mnie świadczy… ale jest chyba prawdą. Idę się schować pod jakąś miotłę :P

  32. Shinu pisze:

    No, no. Przynajmniej zajęłyście mnie na 15 minut xD
    Nie wiem czemu, ale przypadek, że pytanie o alkohol i imprezy jest pod numerem 18(czyli legalnym wiekiem spożywania tegoż trunku) jest genialny xD
    Tak, wiem, jarają mnie błahe rzeczy ;D

    Awww… jestem Shanem <333
    I w ogóle wow, jej opis pasuje do mnie prawie doskonale o_O Jakoś się nigdy z nim nie utożsamiałam, ale to się widzę zmieni ^_^

    Więcej takich quizów w przyszłości xD

Skomentuj

