TRAILER – Across The Cursed Lands

Nasi kochani! Mamy dla Was trailer, stworzony przez Shiv, do opowiadania, które niedługo zaczniemy publikować ;) Bardzo niedługo nawet. Premiera będzie 13 września. Tytuł to „Across The Cursed Lands”. Mamy nadzieję, że Wam się spodoba. Nam się cudownie tworzy całą historię, która jest w naszym mniemaniu dość złożona i skomplikowana. No ale sami ocenicie :D A na razie trailer:


Użyte materiały:

In Old Chicago
Wild Wild West
Appaloosa
Sleepy Hollow
Sukiyaki Western Django
The Good, The Bad & The Weird
Dexter
Ice Man
Jason Meadows – 100% Cowboy
Queer as Folk
If you go away

Muzyka:

Abney Park – The Wrong Side

Mamy nadzieję, że się podobało, zachęciło i że macie już jakieś teorie, a tym z Was, którzy zaczynają dzisiaj szkołę, poprawiło humor ;*

26 thoughts on “TRAILER – Across The Cursed Lands

  1. Yaoistka^^ pisze:

    Spoko =3 chcialam zaczac od trilera j dopiero potem czytac xd wiesz takie nakrecenie xd a tu? Pusto… Ni ma… Usuniety =(

    Pozdrawiam =3

  2. Katka pisze:

    LordKurak, planujemy, że rozdziały będą się na przemian pojawiać jakoś co 3 dni, więc dotychczasowy porządek się troszkę zaburzy :)

  3. LordKurak pisze:

    Wow kowboje, nie mogę się doczekać!
    Odtrąca mnie w tej idei tylko jedna rzecz: brak stałego dostępu do świeżej wody do kąpieli (bo z tym przede wszystkim mi się kojarzą kowboje). Przeraża mnie to nawet jeżeli nie dotyczy bezpośrednio mnie, tylko całkowicie wymyślone postacie…
    Inne opowiadania będą dodawane dalej z tą samą częstotliwością, czy na przemian z nowym?

  4. Shivunia pisze:

    Shinu>> Mieć na coś smaka to dobra rzecz. Tak samo jak wtedy kiedy apetyt rośnie w miarę jedzenia ;) 13 to już naprawdę niedługo ;)
    Kohaku>> Wszystko się okaże w trakcie ;) ale nie powiem, sporo pracy w to włożyłam żeby było jak najwięcej odwołań w filmiku do treści. I dzięki za miłe słowa.
    Floo >> Powiem prawie to samo co Shinu ale ci dopowiem że po jednym dniu zjadłaś tylko jeden palec, to jeszcze masz 19 wiec do 13 nawet jeszcze będziesz miała czym pisać na klawiaturze ;)

    Dzięki w ogóle wszystkim za miłe słowa, bardzo mobilizują <3

  5. Floo pisze:

    Jesteście nie dobre :<. Dajecie TRAILER i… pisze3cie że premiera dopiero 13.09! Tak nie można, ciekawość to zły stworek który mnie zjada… (zjadł już duży palec u nogi XD) nie wiem czy dożyje premiery!

  6. kkohaku pisze:

    ciekawy filmik :D widać , że Shiv się napracowałaś :D Już się nie mogę doczekać nowego opka, bo bardzo mnie zaciekawił a zwłaszcza pan lekarz?? Bo chyba tak wynika z filmiku :) pan lekarz i pan kowboj, którego będzie badać ;D łączenie zdjęć ciała i rysunków anatomicznych mnie urzekły ^^ ach i ten umięśniony kowboj ~<3
    tyle z od mojego zmęczonego umysłu ^^

  7. Katka pisze:

    Dattebayo, hehe, oby Ci się steampunk w naszym wydaniu spodobał :D Jesteśmy megaśnie ciekawe opinii.

    Mocca, spoko, my same już nie możemy się doczekać trzynastego XD

    Ania, masz rację, to nie będzie obyczajówka XD Ciut bardziej złożone i… ruchome :)

  8. ania_niut pisze:

    Jej, nieźle się zapowiada. Lubie klimaty dzikiego zachodu i (zadziwiające!) lubię slash. Czyli pewnie mi się spodoba. Trailer ciekawy, chociaż mało można się domyśleć (albo ja jestem wyjątkowo tempa). Będę czekać z niecierpliwością, zwłaszcza, że nie spodziewałabym się po Was czegoś, na co wygląda mi to opowiadanie. Bo raczej zwykła obyczajówka w stylu fdts to to nie będzie, mam rację:)?

    P.S. A ci z nas, którzy zaczynali dzisiaj szkołę byli tak zaaferowani zszywaniem sukienki o północy, że kompletnie zapomnieli, że ma być trailer:D

  9. Mocca pisze:

    Łaa, i powrót w szkolne mury od razu robi się piękniejszy :D
    Western i steampunk. Hmmm, zapowiada się ciekawie. To mechaniczne serce z trailera wygląda genialnie XD
    Nakusiłyście, oj nakusiłyście. Teraz wytrwaj tu człowieku do trzynastego XD

  10. dattebayo pisze:

    Ha! Wiedziałam, że będzie nowe opowiadanie :D ale tematyką mnie kompletnie zaskoczyłyście… Steampunk? Przyznam szczerze, że jeszcze nie czytałam nic w tych klimatach, dlatego też podchodze do tego opowiadania z powiedzmy „ostrożnym entuzjazmem”. Jak do tej pory wszystkie Wasze opowiadania mi się podobały, więc mam nadzieję, że i tym razem się przekonam ;)

  11. Katka pisze:

    Gordon, to chyba pozytywnie, jak Cię wcięło XD Zapewniamy, że będzie ekscytująco.

    Wadera, dokładnie, to nie będzie stricte typowy western, a taki z niecodziennymi dodatkami, więc mamy nadzieję, że mimo że westernów nie lubisz, to nasz pomysł na to, jak to ugryźć, się Tobie spodoba :)))

    Rapsody, wena jest na szczęście :D Cudownie czytać o tak pozytywnym nastawieniu, dzięki ;*

    Elis, o tak, „Dziki Zachód, seksowni mężczyźni” – sama rozkosz, hehe :D

  12. Elis pisze:

    Fantastyczny filmik i równie dobrze zapowiada się opowiadanie. Nie wiem, co napisać poza tym, że nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    Dziki Zachód, seksowni mężczyźni – razem… Narobiłyście mi smaka i to konkretnego. :)

  13. Rapsody pisze:

    Bardzo mnie cieszy wieść o nowym opowiadaniu! Tym bardziej, że filmik bardzo zachęca, bo wydaje mi się, że będzie dużo akcji. Poza tym niezmiernie cieszy, że łapiecie się za różne klimaty. Przyznam, że mam słabość do steampunka więc tym bardziej nie mogę się doczekać. Domysły, domysły… na pewno będą kowboye, a jak Gordon zdążył powiedzieć są bardzo seksowni więc już jestem ciekawa :) Dalej, jakieś eksperymenty medyczne? Na pewno podróże. No i rzecz jasna romans. Muzyka bardzo dobrze oddaje klimat. Świetny klip.
    Dziewczyny, weny, weny, piszcie dużo! Czekam z niecierpliwością.

  14. Wadera pisze:

    Hmm, ja muszę się przyznać, że westernów jako takich nie lubie, ale znając i czytając regularnie Wasze poprzednie opowiadania jestem pewna, że wyciągniecie z tego coś więcej niż strzelaniny w samo południe. Dlatego czekam niecierpliwie (zarówno na nowe Across The Cursed Lands jak i na sobotnie Fire Dragon:D

  15. Gordon pisze:

    wow, laski, serio western? to ja tu bede patrzec teraz kilkanascierazy dziennie xD byle bylo duzo strzelanek i wybuchow ;p chyba kazdy sie zgodzi ze kowboye to seks na nogach. ci przystojni oczywiscie ;p chuj, az nie wiem co jeszcze powiedziec bo mnie wcielo xD nie moge sie doczekac 13

  16. Shivunia pisze:

    Kasiu >> No już niedługo pierwszy zaczynamy, mniej niż 2 tyg ;)
    alikos3>> Fajnie, cieszymy się. Mamy też nadzieje że spodobają się pewne „dodatkowe atrakcje” do klasycznego Dzikiego Zachodu ;)
    Bern>> Dzięki. Sam zespół w ogóle bardzo steampunkowo się kreuje. I mają kilka fajnych kawałków.
    DaughterOfWind>> Widzę drobne powątpiewanie co do idei tego połączenia, ale liczymy że się nie rozczarujesz i jednak przypadnie ci do gustu takie trochę inne spojrzenie na zarówno western jak i steampunk ;)

  17. DaughterOfWind pisze:

    Nie tylko w polskim slashu… W Polsce ogólnie gwałtownie wzrasta zainteresowanie.

    Ale steampunk i western? Hmm… No dziwne – nie powiem. Ale zobaczymy, co z tego wyjdzie ;)

  18. alikos3 pisze:

    Nie potrafie wykminic o czym to bedzie. Jedynie tyle , ze cos z kowbojami i hmm wynalazkami? sztucznymi kończynami? W każdym razie nie moge się doczekać, lubie klimaty Dzikiego Zachodu:p

Skomentuj

