Quiz – wyniki!

Nadszedł czas ogłoszenia zwycięzców :) Bardzo, bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział! Mamy nadzieję, że była to dla Was fajna zabawa, bo dla nas wręcz cudowna :D

Miejsce 1: Camelia. Zrobiła tylko jeden błąd :D Wynik 380/390. Gratulacje!

Miejsce 2 i 3 trzeba jeszcze rozstrzygnąć, ponieważ Kselio, Bumbumbum i Wadera mają po tyle samo punktów. Z pięcioma błędami 340/390.

Mamy więc dogrywkę, z którą najlepiej się pospieszyć, ponieważ im szybciej zostanie zrobiona, tym szybciej wyślemy rozdział :) Krótsza rzecz jasna niż quiz:

dogrywkafdts.funnet.pl

hasło: firedragon

Camelię prosimy o kontakt mailowy na adres:

shivunia@gmail.com bądź kasiunia.katka@gmail.com

Po dogrywce damy znać, kto zwyciężył i również poprosimy o kontakt, choć łatwiej by było, gdyby uczestnicy biorący udział w dogrywce po wykonaniu quizu zostawili w rubryczce „informacja o autentyczności” swój adres mailowy :)

Jesteśmy bardzo ciekawe, jakie będzie życzenie odnośnie bonusu i pytań do postaci :) Wszystko zostanie zamieszczone na stronie, jak już napiszemy i zapytany bohater raczy odpowiedzieć XD

A teraz odpowiedzi na pytania z quizu. Właściwe są pogrubione.

  1. Gdzie poznali się Katy i Mike?
    a. Na plaży
    b. W barze
    c. W pracy
  2. Kogo Jason wyrwał podczas realizacji zakładu z Charliem o podryw laski?
    a. Aktorkę
    b. Piosenkarkę
    c. Modelkę
  3. Kim jest Jeremy?
    a. Barmanem
    b. Chłopakiem Tony’ego
    c. Pierwszym chłopakiem Rusha
  4. Jak ma na imię babcia Katy?
    a. Sophie
    b. Susan
    c. Sara
  5. Gdzie Rush zaprosił ekipę Fire Dragon na „przeprosiny” Katy?
    a. Area31
    b. Sunset
    c. Mansion
  6. Dlaczego Charlie rzucił wcześniejszą pracę?
    a. Za dużo musiał pracować
    b. Za mało zarabiał
    c. Nie lubił współpracowników
  7. Jak nazywa się narzeczona Alexa?
    a. Jenny
    b. Julie
    c. Jeane
  8. Numer pokoju w hotelu, w którym sypiali Jason i Alex to…?
    a. 99
    b. 111
    c. 77
  9. Trzeci pracownik studia Emmy poza nią samą i Mattem to…?
    a. Sam
    b. Sean
    c. Scott
  10. Co napisał na gipsie Jasona Rush?
    a. Dum vivimus, vivamus
    b. Audaces fortuna iuvat
    c. Gloria virtuti resonat
  11. Jakie koty ma Chris?
    a. Persy
    b. Maine Coon
    c. Syjamy
  12. Jak umarła matka Jasona?
    a. Zapiła się
    b. Zaćpała się
    c. Miała wypadek
  13. Drugie imiona braci Gray to…?
    a. Winston i Robert
    b. Roger i Goefrey
    c. Brandom i Arthur
  14. Jakiego koloru jest samochód Chrisa?
    a. Różowy
    b. Niebieski
    c. Żółty
  15. Skąd był pierwszy mężczyzna Alexa?
    a. Z Walii
    b. Ze Szkocji
    c. Z Irlandii
  16. Czego Rush odmawia na pierwszym razie?
    a. Loda
    b. Pocałunku
    c. Zostania na noc
  17. Z kim nie całował się Charlie?
    a. Katy
    b. Mike
    c. Jason
  18. Czego Katy zazdrości Marg?
    a. Długich nóg
    b. Dużych piersi
    c. Zgrabnej dupci
  19. Co Katy narysowała Mikowi na tyłku podczas gry w kary na jachcie?
    a. Serce
    b. Gwiazdkę
    c. Penisa
  20. Krzyżyk Ryana jest…?
    a. Złoty
    b. Srebrny
    c. Platynowy
  21. Gdzie studiował Alex?
    a. Harvard
    b. Cambridge
    c. Oxford
  22. Jaką płytę Shane znalazł w samochodzie Charliego, kiedy Jason odebrał go z lotniska?
    a. Culture Club
    b. David Bowie
    c. Prince
  23. Jak na imię miał były Rusha, którego ten spotkał na randce z Lucy?
    a. Scott
    b. Bob
    c. Will
  24. Jak na imię miały lesbijki na imprezie u Ryana?
    a. Sophie i Jane
    b. Sandra i Joan
    c. Susan i Jessica
  25. Jakie czekoladki dostał Charlie od Rusha po ich pierwszej wspólnej nocy? Mike strasznie się nimi zachwycał.
    a. Od Richarda Donnelly’ego
    b. Od T.Deker Patissie’ego
    c. Od Joël Bellouet’ego
  26. Jaki napis po łacinie ma wytatuowany Jason?
    a. Ergo bibamus!
    b. Sit tibi terra levis!
    c. Odi et amo!
  27. Jak nazywała się łódź, którą wynajął Rush, aby zabrać ekipę Fire Dragon na rejs?
    a. Endless Summer
    b. Holiday Sun
    c. Paradise Sea
  28. W jakim mieście mieszka babcia Katy?
    a. Nowy Orlean
    b. Dallas
    c. Atlanta
  29. Kim są rodzice Mike’a?
    a. Prawnikami
    b. Urzędnikami
    c. Ambasadorami
  30. Jakie języki zna Rush?
    a. Niemiecki, rosyjski, hiszpański
    b. Hiszpański, francuski, niemiecki
    c. Rosyjski, niemiecki, francuski
  31. Jakie lody lubi Charlie?
    a. Owocowe
    b. Waniliowe/śmietankowe
    c. Czekoladowe
  32. Tribale tatuuje głównie…?
    a. Charlie
    b. Katy
    c. Jason
  33. Na jakim filmie w kinie byli Charlie, Rush i Shane?
    a. Iron Man
    b. Jarhead
    c. Hulk
  34. Gdzie pracował Jason poza studiem tatuażu?
    a. Jako bramkarz w klubie
    b. Jako trener koszykówki
    c. Jako boy hotelowy
  35. Jak Ryan nauczył się włamywać do samochodów?
    a. Na samochodzie swoich rodziców
    b. Na ulicy, na przypadkowym pojeździe
    c. Na aucie rodziców Charliego
  36. Skąd Rose miała kota dla Ryana?
    a. Kupiła
    b. Dostała od koleżanki z pracy
    c. Znalazła przypadkiem
  37. Co miał zrobić Charlie za pocałunek od Mike’a?
    a. Rzucić pracę
    b. Poderwać dziewczynę
    c. Pocałować dziewczynę
  38. Gdzie Rush i Charlie wybrali się jako „kumple”?
    a. Everglades
    b. Area31
    c. Zoo
  39. W co grali Rush i Marg razem w hotelu?
    a. Warcraft
    b. Final Fantasy
    c. Assassin’s Creed

67 thoughts on “Quiz – wyniki!

  1. Katka pisze:

    Tigram, nie, to Rush ma Winston XD Richard Winston Grey. Natomiast ten napis Jason ma z tego co wiem na żebrach – Charlie się go kiedyś pytał, czy ma jakiś napis i właśnie to pokazał, ale to po łacinie ma wytatuowane.

  2. Tigram Ingrow pisze:

    „Drugie imiona braci Gray to…?
    a. Winston i Robert”
    Seriooo? O.O Ale który ma jakie? Bo ja nie pamiętam tego już teraz. Jeśli się okaże że Alexander ma Winston to chyba umrę ze śmiechu. :D :D
    Oczywiście, Alex – bez urazy…. ^^
    I gdzie Jason ma ten napis „Niech ci ziemia lekką będzie”? Bo wiem, że na torsie ma bitwę z jakimś napisem, ale to chyba nie ten?

  3. Wadera pisze:

    Katka, Shiv są już jakieś wyniki? bo nowy rozdział miał być w czwartek, a tu już się piatek kończy, a ja ( i chyba nie tylko ;) usycham z tesknoty za FDTS XD

  4. Wadera pisze:

    Też jestem na TAK! :D zwłaszcza jeśli macie tam zamiar wstawiać nieopublikowane fragmenty XD

  5. Gazelka pisze:

    Umówmy się, ponad 50 komentarzy pod postami oznacza, że owszem, czytelnicy czują palącą potrzebę wypowiadania się…
    Więc duże YES dla forum:D

  6. Katka pisze:

    Super, że ktoś jest na tak :) Nawet jeśli ktoś nie będzie czuł chęci wypowiedzenia się, mógłby wpadać, bo jak Shiv mówiła, jakieś tam inspirujące bajery byśmy wrzucały, poza tym też ogłoszenia jakieś ważniejsze, czy zapowiedzi i tak dalej :)

  7. nimikina pisze:

    Świat się kończy – moje gadanie przynosi korzyści.
    Ja jestem ZA!
    Zapewniam, że ze mną żadne forum nie zdechnie (chyba, że mi się znudzi, ale w tym wypadku wątpię)
    …Poprawniej brzmi tupolewowanie… Chyba.
    Fajnie byłoby gdzie porównywać wszystkie nasze opinie, poznawać tupolewy innych czytelników…

  8. Shivunia pisze:

    W ogóle … chcielibyście forum? Bo myślałyśmy czy może i czy w ogóle itd itp… a „tupolowanie” niminki troche nas do tego przekonało. Ale jak się w ogole za tym opowiadacie? Czy zdechło by to po tygodniu funkcjonowania? Czy ma w ogóle racje bytu?
    Na chwilę obecna wrzucałybyśmy tam troszkę kolorowych śmietków, konfetti i naszych małych inspiracji. Może czasami by się pojawiało tam coś ekstra co nie jest sensu stricte zdatne do publikacji…
    Co myślicie?

  9. Tamiya pisze:

    Camelia, gratulacje! <3 Już nie mogę się doczekać, co wymyślisz dziewczynom do napisania C:
    No i powodzenia tym, którzy się dogrywają c:
    Też zrobiłam dogrywkę i się pomyliłam przy jednym, więc 90/100 XD

  10. nimikina pisze:

    *przygryza rękę aby nic nie powiedzieć napisać*
    Cóż, w takim razie muszę zapamiętać żeby potem się nie podzielić.

  11. nimikina pisze:

    …o.
    Jej, a w Tobie pokładałam największe nadzieje (w końcu odświeżałaś przed quizem pamięć).

    Czy już wszyscy wysłali wam dogrywkę? Bo chcę tu napisać pewną googlowsko-tupolewowską teorię ?~~~

  12. nimikina pisze:

    Powiem szczerze, że jestem molem, więc sobie tempo wypracowałam.
    Cieszę się, że podoba Ci się zdrobnienie, Wadi.
    Jaj! Kolejne komentarze, to szansa na kolejne tupolewy, które mnie nakręcają!

  13. Katka pisze:

    No na razie nie wszyscy mają 100% :) Więc wszystko jest możliwe. Potem się będziemy martwić, jak wyjdzie inaczej XD

  14. Wadera pisze:

    nimikina: wow, jestem pod wrażeniem :) ja nie potrafie, aż tak szybko czytać . Co do zdrobnienia nie mam za co się obrażać, bardzo fajne :) , a komentarze to może nadrobię trochę teraz jak mam wakacje :D

  15. nimikina pisze:

    Katka pisała, że czekacie już tylko na dwie, ale w końcu kiedy odpowiedzą już wszystkie…? Osobiście wątpię aby którakolwiek z nich miała mniej niż maksa. Za proste.

  16. Shivunia pisze:

    I od razu mówię ze wtedy jedna odpowiedz będzie na bank : cytrynowe ;]
    Do kogo się to tyczy, nie powiem ;) Ale jak zwykle musiałam zasiać ziarno tajemnicy błahahahaha

    I też jestem ciekawa co będzie w bonusie ;) i już szykuje Alexa który jest strasznie „szczęśliwy” z tego tytułu. Hehehehe maruda, już ja go przycisnę do współpracy :)
    No i na KOGO padnie żeby mu zadać pytania ;>

  17. nimikina pisze:

    …ta dogrywka jest prostsza od etapu ogólnego (miałam 100/100). Nawet jeśli się nie pamięta (jaaasne. te teksty były charakterystyczne) to przecież znamy charaktery postaci ;)

  18. Katka pisze:

    Ja też czuję pełen podziw za tak błyskawiczne przeczytanie takiej objętości tekstu. No, też sama pochłaniam błyskawicznie to, co mi się tak podoba, ale… i tak wow XD

    Camelia, rozumiem Cię, bo sama czułam straszny sentyment tworząc pytania do wcześniejszych rozdziałów. A największy mnie złapał, kiedy czytałam tą scenę z Mikiem i Jasonem u Mike’a w trakcie „realizacji umowy”. Niesamowite jak Jay dorósł od tego czasu XD I kurcze… to takie fajne, że jesteś z nami tak długo.
    A czy alternatywa czy wplecenie do historii… Wiesz, raczej będzie to po prostu opisane jako bonus, cieszący oczy czytelników, ale niekoniecznie jako istotna część historii. No wiadomo, jeśli wydumasz coś totalnie abstrakcyjnego to raczej będzie to można uznać za coś osobnego XD

    nimikinia, jasne, że możecie zrobić sobie dogrywkę :) Dla czystej zabawy, czemu nie :)

    Floo, hehehe, do FDTS za 50 rozdziałów? XD Trudno powiedzieć, haha.

  19. Camelia pisze:

    Rąbek tajemnicy? Właściwie jeszcze nie jestem na nic zdecydowana, ale na 100% głównym bohaterem będzie Alex <3

  20. nimikina pisze:

    No i git., Zdrowe, rozsądne podejście. Przecież nikt Cię nie rozszarpie, raczej pogratuluje oryginalności czy wyboru postaci czy czegokolwiek. Nie ukrywam jednak, że nadziei i lęków nie da się z człowieka wyplemić i jakieś na bank w naszych komentarzach się przewijają.

    Na pewno będzie dobre, chyba nic co one napiszą nie może być złe (do autorek – błagam, nie próbujcie udowadniać że może. Ja to wiem, ale tak się da tylko jeśli świadomie pogarsza się swój styl, zwłaszcza, że wasz musiałby wgl pójść w diabły, bo jest zbyt dobry)

    Mam nadzieję, że całkowicie alternatywne. Bez obrazy dla Ciebie i Twojego pomysłu (swoją drogą to zżera mnie ciekawość – uchylisz rąbka tajemnicy?), ale jednak wolę poznać wersję dziewczyn, nie zmienioną przez nikogo.

  21. nimikina pisze:

    Nie mówię o czymś złym dla autorek, tylko dla nas! Przecież oczywistym jest, że autor nie lubi naginać swoich dzieł i wyobrażeń o bohaterach i ich życiu, ale my, czytelnicy tak.

  22. nimikina pisze:

    O, taaaak. Tylko bardziej w teorii, bo na papier obecnie mało rzeczy zostało przelanych, a jeszcze mniej dokończonych. Dopiero w wakacje, zesłana na odludzie bez neta, jeśli nie pochłonie mnie plastyka czy gra w mafię z kuzynostwem (kto powiedział, że młodsze rodzeństwo jest złe?) nadrobię wszelkie pisarskie zaległości (możesz być pewna, że będzie dużo znęcania. Przebieranie braci w kiecki i zmuszanie ich do udawania samej siebie, gwałty, trochę S/M, pobicia, narkomania, mafia, wojna… Ja nie jestem normalna i nigdy nie będę.)
    Powiem tak: gdy zorientowałam się, że opko jest o nekrofili było za późno – za bardzo mnie wciągnęło i przecierpiałam. Za to pedofilia jest fajna jeśli chodzi o nastolatków, za to przy 8latku miałam tylko takie: „do kryminału z nim!”. Wyjątek stanowi moje pedofilskie opko, które miano pedofilskiego zyskało dopiero przy ostatnim zdaniu (co mnie tknęło żeby dopisać ten wiek to do tej pory nie wiem. Ale była to moja najwyższa ocena za opowiadanie pisane na lekcji)

    PS Skąd Ci się wzięło to pytanie? Jeśli z linku z mojego nicku, to wiedz, że te opowiadania powodują mdłości w autorce, kiedy je czyta. Zdecydowanie nie są w jej stylu, lepiej jej wychodzi krew. (Widzisz? Tak się wstydzę, że nawet w 3 osobie zaczęłam o sobie mówić!)

  23. Camelia pisze:

    @nimikina, haha! Nie wierzę w koniec świata i na pewno nie zechcę nikogo uśmiercić XD
    I też nie uważam, żebym była pod presją. Bez obrazy dla społeczeństwa, ale nie zamierzam zadowalać nikogo, oprócz siebie, jeśli komuś jeszcze się spodoba, to super, ale jeśli nie, nie będę płakać xP Zresztą, trzeba do tego podchodzić z dystansem.
    No i naprawdę sądzę, że to co napiszą dziewczyny będzie dobre, niezależnie od mojego pomysłu.

    Zastanawiam się jednak, czy ten bonus, to będzie alternatywna rzeczywistość bez wpływu na fabułę, czy jakimś cudem zamierzacie to wpleść do historii?

  24. Sdie pisze:

    Oczywiscie ze z FDTS da sie stworzyc cos zlego. Jest jedna osoba o ktorej przypuszczam nie chcialyby pisac, a sporo z nas o niej czytac, wiec….tak da sie..

  25. kkohaku pisze:

    nimikina he kurcze jeśli piszesz też opka S/M to oddaje Ci tytuł mistrza maltretowania bohaterów xD może za niektórymi zboczeniami nie przepadam np pedofilią ale ( i wręcz unikam) ale ..no opis bólu postaci, co przeżywa mnie osobiście do głębi porusza. Nie żebym się tym upajała ale taki wstrząs emocjonalny jest..hmm potrzebny :)

  26. nimikina pisze:

    Ciężki kawałek chleba to znaleźć S/M na którym występuje Twój nauczyciel, obejrzeć w całości i nie wybuchnąć śmiechem patrzą mu w twarz. (Okeeey, ja się śmieję za każdym razem kiedy go widzę i robiłam to zanim się natknęłam, ALE).
    Wiesz… S/M bez zaufania to gwałt. A gwałty na papierze też są fajne. (…od razu mówię, że „swoją przygodę z yaoi” zaczęłam ostrym twincestem, potem pedofilią i nekrofilią. Mam prawo mieć popsutą psychikę.)

  27. kkohaku pisze:

    ha ha z tym zaufanie to różnie zależy od autora :D no ale prawda czytanie jednak S/M bez zaufania w partnerze.. to ciężki kawałek do zjedzenia xD

  28. nimikina pisze:

    Zdecydowanie! A czytanie o ich reakcjach, wahaniach, upokorzeniu… No mrau! A S/M kocham jeszcze za zaufanie do partnera… Aww <3 *serduszkuje*

  29. nimikina pisze:

    Krzyżacy wcale tacy źli nie są. Ale… Nudni? Za mało akcji – za dużo słów. Mimo wszystko przerobienie tego na yaoi było świetnym pomysłem i żałuję, że nie wpadłam na to za pierwszym i drugim razem (tak – czytałam Krzyżaków 3 razy)

    Swoją drogą mam pytanie do naszych kochanych autorek. Czy możemy też sobie zrobić tą dogrywkę? Tak żeby zobaczyć jakie są pytania itp?

  30. kkohaku pisze:

    nie zaprzeczę a wręcz nadaje postaciom bardziej ludzkich cech..w sensie jak się ich przyciśnie to wyrażają więcej emocji ;D

  31. nimikina pisze:

    Zawsze można spytać! Camelio – czy wierzysz w koniec świata?
    Poza tym odrobina angstu, S/M, perwersji, zła, sadyzmu itd jest dobra!

  32. Shinu pisze:

    Ile razy ja sie zabierałam za czytanie Krzyżaków i kompletnie nic z tego nie wyszło?
    Szacun, że ich przeczytałaś, ja nie wyrobiłam po pierwszej stronie, nawet streszczenie było dla mnie trudne do przeczytania xDD

  33. kkohaku pisze:

    o nie, skoro nie wpływa to moja wyobraźnia podsunęła by mi najbardziej okrutne rzeczy, aby trochę pomęczyć bohaterów xD mam nadzieje, że zwyciężczyni nie wierzy w koniec świata i świat FDTS nie nawiedzi katastrofa ;)

  34. nimikina pisze:

    Ale wyobraź to sobie!
    W końcu już za rok koniec świata, zaczną się masowe samobójstwa, soł… Rytualne samobójstwo poprzedzone grupową orgią, zaraz przed śmiercią Alex mówi „A tak w ogóle Rusz, to byłem gejem”… Poza tym to tylko bonus, nie wpłynie na fabułę (prawda?!), więc zaraz przy rozdziale by „zmartwychwstali”

  35. kkohaku pisze:

    nie mówię , że złego chyba , że Cmelio zapragnie grupowego samobójstwa wszystkich postaci ha ha xD nie no wiadomo, rzucony pomysł nabierze kolorków i klimatu, który nadadzą mu autorki :)

  36. nimikina pisze:

    E, tam ciężar. Wiadomo, że dopóki bonus będzie „spad pióra” K i S to będzie dobry, więc aż takiego nacisku nie ma. Poza tym… Serio myślisz, że z FDTS da się wymyślić coś złego? ;)

  37. nimikina pisze:

    E, tam. Zwykłe tempo czytania czegoś dobrego, ciekawego i wciągającego. „Nad Niemnem” czytam od dwóch miechów, a jest zdecydowanie i dużo bardziej krótsze od Pottera (…jednakże oba tomy Krzyżaków, pod przymusem, przeczytałam w dzień… O_o”)

  38. nimikina pisze:

    W imieniu swoim i Raviki oraz wszystkich innych użytkowników mojego kochanego forum, którzy wymyśli „tupolewy” i ciągle dbają o rozwój szlachetnej tradycji tupolewowania każdej niewiadomej, każdego niedokończonego wątku… Dziękuję!
    (Wiecie, przy mandze ukazującej się raz na miesiąc, gdzie każdy coś do kogoś ma i jeszcze ma lokatę z tajemnicami, trudno wytrzymać bez gdybania… A kiedy autor zachoruje, a yaoistki oberwą hintem w twarz…. Oj, ciężkie czasy dla kanonu w ich umysłach.)

  39. Shinu pisze:

    Mega – tupolewów…. boże… zostałam rozjebana xDDDD To jest mój nowy ulubiony tekst xDDD

  40. Shivunia pisze:

    Czekamy jeszcze na wyniki z dogrywki od Kselio i Bumbumbum….

    A tępo waszego czytania mnie przeraża XD W pozytywnym tego słowa znaczeniu rzecz jasna, ale przeraża XD

  41. Elis pisze:

    Camelia gratulacje. :))
    Kselio, Bumbumbum i Wadera Wam też gratuluję i życzę powodzenia w dogrywce. :))

  42. Camelia pisze:

    O lol! Jestem w szoku! Sądziłam, że ktoś inny miał maksymalną liczbę punktów.
    Rety, ja nawet nie wiem, jak to się stało. Ale strasznie się cieszę!
    To był super pomysł z quizem… Nie tylko dlatego, że wygrałam XD Kiedy czytałam niektóre pytania strasznie mnie sentyment łapał. Jestem z Wami niemal od początku, zaczęłam czytać, kiedy były cztery rozdziały bodajże dopiero, a pierwszy raz zostawiłam komentarz chyba w jedenastym (oczywiście pod starym nickiem) i jak czytałam te pytania dotyczące tych pierwszych rozdziałów, często nie mogłam powstrzymać napływu wspomnień, które się pojawiały. Stare dobre czasy ; P
    @nimikina – zaspokajam Twoją ciekawość, popełniłam błąd w pytaniu 32, zaznaczyłam Katy, zamiast Charliego xP
    I dzięki wszystkim za gratulacje! I oczywiście ja też gratuluję osobom, których teraz czeka dogrywka.

  43. nimikina pisze:

    GRATULUJĘ~!
    Kurczę, jak ja wam zazdroszczę… ;)
    Osobiście jestem ciekawa jaki błąd popełniła Camelia (wcześniej myślałam, że będzie miała maksa, ale jak widać odpowiedziała dobrze na kolor gumek). Camelio czy zaspokoisz moją ciekawość i powiesz mi jaki błąd popełniłaś?

    @Shinu – bosh, tak! Lubie czytać o gejowskich orgiach… *yaoi-maniac mode:on*
    @Wadera – co to za problem? Całe FDTS można przeczytać w niecały dzień. Ja przeczytałam całe po quizie żeby mniej więcej sprawdzić jakie błędy zrobiłam (czemu, czemu qrwa nie zrobiłam tego przed) i zajęło mi to ok… *liczy na palcach* 4-5 godzin? *ma godzinę policyjną o 22 jeśli mama jest w domu*. Ale ja przeczytałam wszystkie tomy Pottera, 7 razy w ciągu tygodnia (taki zakład – 7 razy, 7 tomów, 7 dni, 7stronne streszczenia…. Wrrr. Ale wygrałam.)
    Waddiii (wybacz jeśli takie zdrobnienie w jakikolwiek Cię obraziło) nie wydurniaj się tylko pisz. To wprowadza zamęt (…a miałam się wstydzić chaosu, który spowodowałam…), który jest zaebysty i napędza wariatki takie jak ja do tworzenia mega-tupolewów (czyt: mega teorii spiskowych).

    PS Wybaczycie nieskładność itd, itp ale jestem bardzo zdenerwowana przed poprawką z WOSu i o zgrozo z artystycznych (co mnie obchodzi kiedy powstał jaki teatr?)

  44. Katka pisze:

    Shinu, orgia XD Matko, hahaha. Byłoby… ciekawie! XD

    Baci, witaj! :D Cieszymy się bardzo, że się pomysł podobał :D

    Wadera! Musiałam zedytować wpis, bo dostrzegłam, że zrobiłaś quiz pod sam koniec i się okazało, że też się zaliczasz do dogrywki :) Więc możesz jeszcze próbować :D I suuuuuuuuuuuuper, że lubisz Jaya i Alexa! :D
    Och, a jeszcze co do komentowania i tego, że poprzednicy powiedzieli już wszystko… Wiesz, my jesteśmy mega ciekawe, jak każdy osobny czytelnik odbiera postacie/wydarzenia. Więc nawet jakbyś miała napisać „też lubię Alexa”, czy „też nie lubię Charliego” to byśmy się cieszyły XD

  45. Wadera pisze:

    Quiz był genialny! Właśnie takie szczegóły sprawiły, że był ciekawy :) Wprawdzie bardzo rzadko komentuje ( sama nie wiem dlaczego, ale jakoś nie lubię, za każdym razem mam wrażenie, że moi poprzednicy napisali już wszystko o czym pomyślałam), ale wprost uwielbiam Wasze opowiadania. Ostatnio mam właśnie calkowitą faze na Alexa i rozdziały z nim i Jayem cztałam po kilkanaście razy:D Zreszta już nie mogę się doczekać upragnionej przez wszystkich miny Jaya. Przed samym quizem przeczytałam jeszcze raz całe FDTS (jakimś cudem w dwa dni:D ) i teraz zamiast spać z nadzieją czekam na kolejny rozdział:)
    Oczywiście serdecznie gratuluje zwycięscom (nie ukrywam, że mam nadzieję na szybką dogrywkę ;) )
    Z wyrazami podziwu za tak wspaniala Twórczość,
    Wasza bardzo cicha wierna fanka Wadera.
    P.S: Przepraszam za tak nieskładny komentarz, ale o tej porze nie stać mnie na nic bardziej konstruktywnego.

  46. baci pisze:

    Boze, te pytania byla takie dokladne.
    Dziewczyny gratuluje WAM pomyslu.
    Gratuluje zwyciezczyni, ma pamiec doskonala:)
    baci

  47. Shinu pisze:

    Aww…!!! Gratuluję zwycięzcy!! Mam nadzieję, że twoje nagroda spełni twoje najskrytsze fantazje dotyczące… jakich tam chcesz bohaterów ;D

    Ja sama nie wiem co bym sobie zażyczyła ;D Najprawdopodobniej jedną wielką orgię z wszystkimi postaciami, prócz dziewczyn xDD Chociaż… Katy by też tam mogła być xDD

Skomentuj

