Quiz! :)

Jak zapowiadałyśmy, dzisiaj dostajecie w łapki quiz :D
Rozwiążecie go na stronie: http://firedragon.funnet.pl/ Wymagane jest tam hasło, żeby móc rozpocząć quiz.

Hasło: firedragon

Zapraszamy wszystkich do uczestnictwa! :) Po zrobieniu quizu podpiszcie się swoim nickiem, żebyśmy wiedziały, do kogo wędruje nagroda (wyniki wyświetlają nam się w panelu). Dokładnie za tydzień we czwartek 9.06 napiszemy, kto zwyciężył. Quiz można rozwiązywać do środy 8.06 do godziny 23:59 :) Odpowiedzi również zamieścimy za tydzień.

Przypominamy nagrody:

Miejsce 3: osoba ta dostanie rozdział FDTS wcześniej (więc nie weekend, lecz we czwartek :))

Miejsce 2: osoba może zadać dowolne 5 pytań jednej z postaci.

Miejsce 1: zwycięzca będzie mógł wymyślić bonus z dowolnymi bohaterami, który obie napiszemy :) Więc wszystko to co chcielibyście zobaczyć w FDTS, a dotychczas nie miało szans ujrzenia światła dziennego, może nastąpić dzięki tej wygranej :)

Prosimy Was, żebyście do końca trwania zabawy nie pisali w komentarzach właściwych odpowiedzi, coby ktoś nie miał ułatwionej gry XD

Życzymy miłej zabawy! ;*

54 thoughts on “Quiz! :)

  1. Katka pisze:

    Camelia, tak, coś w tym jest :) Rzeczywiście to zwycięzca sobie zapracował na tą największą ilość punktów, więc należy mu się to, co sobie zażyczy :) A jeśli chodzi o potrzeby ogółu… Myślę, że pomysł LordKurak z taką ankietą chyba byłby najbardziej zadowalający dla większości :)

  2. Camelia pisze:

    Ja się z Tamiyą nie zgadzam. Ogółowi się nigdy nie dogodzi, bo każdemu podoba się co innego, a zwycięzca, to zwycięzca – nagroda jest dla niego, nie dla wszystkich. Ja np. gdybym wygrała wybrałabym jakąś ckliwą scenę między Grey’ami. Oczywiście nie mam na myśli nic kazirodczego. Zupełnie mi takie wątki nie odpowiadają ( w przypadku G’n’B, jestem w stanie zaprzeczenia), ale uwielbiam męską przyjaźń, a jeszcze bardziej – braterską miłość, także chętnie bym sobie poczytała coś o Alexie i Rushu w bliższych relacjach, niż zwykle mają. Ewentualnie, jakby się zmieściło, to jakaś hot scenka z Jasonem i Alexem XD
    Niestety z tego co pisała fanta, ktoś inny ma maksymalną liczbę punktów, więc mogę sobie co najwyżej pomarzyć. Ale liczę, że ten ktoś, nie ugnie się pod presją grupy i spełni swoje własne fantazje.

  3. nimikina pisze:

    Jeżu, o tym nie pomyślałam. Oby nie, oby nie, oby nie… [Ami: A miała nie wywoływać presji. Nia: Wybacz ale wizja Jasona i Kate jest zbyt straszna. Ami: Serio myślisz że jakiś czytelnik mógłby wybrać heta? A nawet jeśli to pewnie autorki by się nie zgodziły – to w końcu yaoiec.]

  4. fanta pisze:

    ja już wiem, kto jest zwycięzcą xD wystarczy pod koniec kliknąć „pokaż inne wyniki” i… ta daaah xD jakaś nieznajoma pani na S bodajże miała max pkt :D

    a tak wgl to w tym tygodniu będzie fdst normalnie, nie?

  5. LordKurak pisze:

    A ja uważam że właśnie fajne jest w tej zabawie, że jedna osoba zdecyduje, więc nigdy nie wiadomo jaką „chorą” fantazję wybierze XD i nie powinniśmy tej osobie odbierać frajdy z samodzielnego wybrania.
    Może jestem naiwna ale myślę, że nie będzie żadnego hejtowania, bo nie ma tu przecież żadnych pokemonów itp. :D
    Co do potrzeb ogółu, może dziewczyny kiedyś pozwolą w głosowaniu zdecydować jaki bonus byśmy chcieli, ale teraz zwycięzca jest jeden więc niech będzie samolubny :P
    Poza tym szczerze mówiąc bardziej mnie ciekawi wybór pytań do którejś z postaci :P

  6. Katka pisze:

    Hm… no ja też nie mogę nic sugerować, bo to ma być fantazja zwycięzcy, chociaż ciekawa jestem, czy zwycięzca wymyśli coś totalnie abstrakcyjnego jak np. Jason i Mike, czy……………. Charlie i Alex? XD Czy już wybierze coś z istniejących parek. No nic, dowiemy się niedługo :)

  7. Tamiya pisze:

    Chyba wordpress znowu mnie nienawidzi i znowu nie chce mi dodawać komentarzy -.-

    „Wgl – nie powinnyście ujawniać zwycięzcy do publikacji bonusu, bo go pewnie ludzie zamęczą „życzliwymi sugestiami”.”

    Ja tam uważam, że to bez różnicy, czy dziewczyny ujawnią, czy nie XD Jak ujawnią to będą „życzliwe sugestie” co do bonusa, a jak nie i wszystko będzie cichachem to zawsze będą osoby, które po publikacji powiedzą „jak można było coś takiego wymyślić! Powinnaś/powinieneś (bo chyba mamy też męskich czytelników, jeśli się nie mylę) wybrać *** albo ***! a nie ***! Jak tak możnaa, a taki super bonus mógłby być” i będzie wielkie hejcenie XD Tak czy inaczej presja będzie XD

    A tak w ogóle to wcale nie jest wywieranie presji! To tylko miłe i pomocne rady :D Żyjemy w społeczeństwie i musimy dbać o potrzeby ogółu (omg, i kto to mówi _-_ ale ciii XD).

  8. LordKurak pisze:

    Widzę że jestem w mniejszości… więc proszę mi tu nie wywierać żadnych presji na zwycięscy XD

  9. Shinu pisze:

    Haha, jak widze niektóre komentarze to brakuje mi przycisku |lubię to!| przy nich xDD

    Nie żebym wywierała presję na zwycięzcy, ale żądam czegoś z Chrisem i Ryanem!! ;D

  10. Tamiya pisze:

    Fajnie by było jakby tak terazteraz było z Outsidera, bo jestem parę dni po ponownym przeczytaniu, to myślę, że miałabym niezłe szanse XD
    A tak w ogóle… liczę, że zwycięzca poprosi albo o bonus JxAlex albo o RyanxChris :3

  11. nimikina pisze:

    Hah, OC. Coś ciekawego dla zwycięzcy i niefajnego dla reszty. Ja skrycie liczę, że wygra miłośnik Chrisa i poprosi o niego, albo pójdzie za głosem większości i poprosi o Alexa.
    Wgl – nie powinnyście ujawniać zwycięzcy do publikacji bonusu, bo go pewnie ludzie zamęczą „życzliwymi sugestiami”.

  12. Shivunia pisze:

    Też jestem ciekawa jak by poszedł outsider XD Pytania w stylu „Kim jest Conall? a) człowiekiem b) wilkołakiem c) wampirem” pewnie by były na porządku dziennym jakbym w tej chwili miała robić test XD
    Kat to co innego XD ( jak mnie spytała czy pamiętam jaka płytę znalazł to źle obstawiłam obstawiłam ;p)

  13. Shivunia pisze:

    Nikt nigdzie nie powiedział że nie można ;) Myślisz że ja z moją sklerozą pamiętałam odpowiedzi do wszystkich pytań ?
    Ważne że wiedziałam gdzie tego szukać XD Tak się niby teraz uczy w amerykańskich szkołach ;)

  14. nimikina pisze:

    Ej no! Bez przesady. Quiz z wiedzy to quiz z wiedzy, co to by była za zabawa gdyby w trakcie sprawdzać odpowiedzi (choćby i tylko patrząc na nazwy rozdziałów)!

  15. Katka pisze:

    Kohaku, haha, szczegółowe, ale niektóre serio proste były! Jak te, które można odgadnąć, zerkając jedynie na tytuły rozdziałów :) Ale cudnie, że się podobało :)

  16. kkohaku pisze:

    xD ależ walnęłyście szczegółowe pytania xD dałam ciała na maksa xD ale i tak świetny pomysł z tym quizem więc czekam na inne :)
    ja proponuje jeszcze nagrodę pocieszenia dla najsłabszego wyniku ;p

  17. Katka pisze:

    Cath, haha, nie załamuj się, będą jeszcze jakieś, jeśli uda nam się wymyślić XD Ale mam nadzieję, że mimo wszystko się podobało… XD

  18. Cath pisze:

    Zaczęłam spokojnie… a potem na zmianę krzyczałam niecenzuralne wyrazy i okrzyki niedowierzania w stylu „skąd ja mam to niby pamiętać?” przeplatane z „serio??? taki detal występował?” hehe omg… ok, przyznaję się bez bicia że czasami czytam nieuważnie… przelatuje do co ciekawszych fragmentów (czyt. fragmentów o moich ulubionych bohaterach) ;P
    po dzisiejszym dniu mam tak zryty mózg testami że masakra… najpierw prawo teraz to XD to chyba nie był dobry pomysł, trzeba było odpocząć do jutra XD echh…

  19. Katka pisze:

    Sdie, rzeczywiście Jason i Alex mają dużo fanów, więc możliwość jest spora. Chociaż nigdy nic nie wiadomo… :D

  20. Katka pisze:

    Ja tam lubiłam się gramatyki uczyć XD No, może czasy są tragiczne niektóre, ale do teraz pamiętam, jak sobie wyśpiewywałam „lupus, lupi, lupo, lupum, lupo, lupeee”, żeby zapamiętać. Urocze to było. Ale rozumiem stresy z nią związane XD

  21. LordKurak pisze:

    Nie jest wcale fajna! Jest zła, wredna i podstępna! Kochałam ją, ale ona tej miłości nie odwzajemniła i wbiła mi sztylet prosto w serce, przez to mam zielony warunek… chlip chlip i to nieprawda, że za mało się z niej uczyłam… no dobra prawda, ale i tak jest zła :P

  22. Sdie pisze:

    Przypuszczam, ze Jason Alex ;D A przynajmniej niech zwyciezca wezmie pod uwage potrzeby innych :P Chyba ze ktos woli lukrowego Ricza i słitaśnego Czarlsa..

  23. Katka pisze:

    LordKurak, ale łacina fajna jest… XD A nazwa łodzi wydawało mi się, że chwytliwa, haha. Ale wynik masz bardzo dobry, więc gratulacje! :D

    Floo, hahaha, na pewno będzie do FDTS za jakieś 50 rozdziałów XD A do pozostałych opków możemy zrobić prosty quiz, jak ten był za trudy, ale już bez nagród XD Bo z kolejnymi bonusami się nie wyrobimy XD

    Ja jestem ciekawa, jakiego nam bonusa zwycięzca każe skrobnąć… XD

  24. Floo pisze:

    Ja popieram Tamiye zróbcie coś takiego do dwóch pozostałych. Mogą być nawet razem byle jak najszybciej bo „JA CHCE JESZCZE RAZ!” :D

  25. Floo pisze:

    Ha ha ja się tylko cieszę ze o 6 rano nie miałam klientów bo by na mnie patrzyli jak na uciekinierkę z psychiatryka XD

  26. LordKurak pisze:

    Jakie szczegóły XD kogo obchodzi np. nazwa łodzi, ważne co się w niej działo :D Albo nazwa płyty, którą znalazł Shane. Nie pamiętałam, że w ogóle jakąś znalazł, a co dopiero jaką :P I dwa pytania z łaciną? Ten przebrzydły język mści się na mnie na każdym kroku :P
    Ciekawe jak by poszło z outsiderem, już zupełnie nic bym nie pamiętała pewnie XD

  27. Katka pisze:

    Tamiya, bardzo dobry wynik :D Kurcze, ale z nas wiedźmy wychodzą, skoro był aż tak trudny XD Ale strasznie się cieszymy, że się podobało :D

  28. Tamiya pisze:

    Jej, nie spodziewałam się niektórych AŻ tak szczegółowych pytań XDD Część strzelałam… Ale fajnie było, w połowie quizu przypomniałam sobie nazwę klubu na przeprosiny i musiałam cofać XDD Ale i tak niektóre pytania… masakra.
    Ale chyba 330/390 to nie jest jakoś mega źle XD
    Zróbcie jeszcze kiedyś takie coś do innych opowiadań :D

  29. nimikina pisze:

    A powiecie nam potem jaki w zamyśle miała kolor? – powiedziała z nutką naiwności w głosie i tajemniczymi światełkami w oczach. Po chwili dodała żałosnym tonem: – Prroooszę.

  30. Katka pisze:

    Kurcze, ludki… No rzeczywiście tej prezerwatywy nie ma! XD Obawiam się, że jest to błąd edytorski, bądź ten z serii „wiem, jaki ma kolor, ale zapomniałam to przelać na papier”. No nic, w każdym razie zrobimy tak, że to pytanie po prostu będzie nie liczone. Więc liczymy, że max można zdobyć te 390 punktów.
    Kolor gumki poruszył kosmos XD Ok, to wybaczcie za to niedociągnięcie :)

    Floo, hahaha, test rozwiązać można raz XD A to było cudne: „Tak! Nie!Tak! Nie! KURRRRRRRRWA” XD

    Gordon, koleżanka zapewne miała polew XD Ja bym sama chciała widzieć Wasze miny, jak ten quiz rozwiązujecie XD

    Shinu, oj no były szczegóły, haha. Miałyśmy frajdę wymyślając pytania XD

    Elis, hehe, no trudne, trudne. Choć tak według mnie pół na pół, ale bardzo się cieszę, że się podobało :D To może na przyszłość też wymyślimy coś podobnego :) (bez koloru gumki XD)

    Nimikinia, dzięki za pierwszy komentarz :D Super, jak ktoś nowy się odzywa! A to „Najtrudniejsze pytania były chyba o Alexa” – no bo Alex to taki skomplikowany człowiek jest XD

    Camelia, 390… XD Super, haha.

    Raya, to dobrze że i tak Ci się podobało :D Jak jeszcze jakąś zabawę wymyślimy, to będziesz miała okazję na rewanż XD

  31. Shinu pisze:

    Haha, zabije was za takie pytania xDD Połowę strzelałam, reszta była chyba tylko szczęściem, że zapamietałam xDD
    Jakie szczegóóóółyyy… skąd ja mam wiedzieć jaki był kolor prezerwatywy?! Wtedy zwracałam uwagę na całkowicie co innego ;D

    Genialny quiz, czekam na odpowiedzi ;P

  32. Gordon pisze:

    kurwa jakie pytania xD skad wyscie je wytrzasnely? ale zajebisty quiz, odlotowo ze tak duzo ich bylo. imiona braci mnie rozjebaly xD akurat kolezanka u mnie byla jak rozwiazywalem. lala rowno z moich min i koljnego ‚kurwa skad ja to mam wiedziec?’ xD
    zrobcie jeszcze kiedys cos podobnego. zajebista zabawa

  33. nimikina pisze:

    No dokładnie!

    – Jest szansa – odparł, podnosząc biodra i wyjmując portfel z tylniej kieszeni spodni. Z niego wyjął zestaw trzech prezerwatyw. – Która? – spytał z rozbrajającą szczerością.
    Ryan zaśmiał się i wziął pierwszą z brzegu.
    […]
    Wyciągnął ze spodni penisa, założył gumkę i nawilżył ją śliną.
    […]
    Jeszcze kilka pchnięć i doszedł w gumkę ze stłumionym jękiem.
    […]
    czując mimo gumki jego delikatne wnętrze.
    […]
    Usiadł obok i zdjął gumkę, rzucając ją na bok. Zaczął podciągać sobie spodnie.

    (Cytat taki długi, bo w końcu mogło być że doszedł w łaciatą gumkę)

  34. raya pisze:

    koloru gumek rzeczywiscie nie ma w tej scenie, jest napisane, ze Ryan wybral jedna na oslep

  35. raya pisze:

    o LOL, jestem najgorsza:DDD hhahahhaa
    no totalnie nie spodziewałam sie tak szczegolowych pytan, a moje strzelanie wyszlo no coz… tak jak widac xD
    ale popieram takie fajne pomysly! :* <3

  36. Camelia pisze:

    Rety! Pytania były masakryczne XD Choć mogę się poszczycić 390/400 bodajże.
    Wydaje mi się jednak, że nimikina ma rację. Też później chciałam sprawdzić kolor tych gumek, bo zupełnie tego nie kojarzyłam i szczerze mówiąc nic nie znalazłam, a czytałam dwa razy całą scenę. Może udało mi się strzelić.
    A wyniki dopiero za tydzień… Naczekamy się.

  37. nimikina pisze:

    300/400… To dużo czy mało?
    Ale pytania… Straszne, no! I wiecie co? Tak sobie teraz poszukałam tego durnego koloru gumek (to pytanie zwaliło mnie z krzesła) i… Czy mi się wydaje, czy tego tam nie ma?
    Od dzisiaj wielbię swoje zeszłoroczne uwielbienie do łaciny, gdyby nie to że wiem że „***” to ***, jeszcze inne pytanie zwaliłoby mnie z krzesła.
    Żałuję, że nie ma opcji „cofnij”, bo w końcu Roger z Robertem może się pomylić (…i pomińmy że i tak nie wiem, które jest poprawne, a jeszcze bardziej pomińmy fakt, że mój brat o imieniu Norbert jest przeze mnie często nazywany Robertem – nie ma to jak pamięć do imion.)
    Najtrudniejsze pytania były chyba o Alexa, (Walia? Szkocja? A kogo to obchodzi starczy spamiętać że był obleśnym spaślakiem, który wywołał królowej traumę). Ale były Rusha też mnie rozbroił. Zresztą moją reakcję było: „Lucy? Jaka Lucy?”.

    I: BYŁO FLOO! W pobudce (czy jak to tam było). Jak Alex przedstawiał się Chrisowi, który nie mógł pojąć że Rush ma na imię Richard, a ten mu powiedział że Richard Robert/Roger Grey, apotem sobie przypomniał o manierach i przedstawił jako Alexander… E… A może to Alex jest Robertem/Rogerem? …normalnie zaraz się ruszę i znajdę odpowiedzi na te durne pytania. Nie wróć. Już się ruszę.
    „- Richard *** Grey – poprawił go przybyły blondyn w garniturze. – Ale gdzie moje maniery? – Wyciągnął rękę do zszokowanego Charliego. – Alexander *** Grey. Jego starszy brat.”

    Yuriko-chan: jak widać strzelanie się popłaca. Obie mamy 300/400 i wcale nie tak nisko na liście wyników jesteśmy ;)

    Cóż – zabawa przednia, a pewnie jeszcze lepsza dla ludzi słyszących moje reakcje. (W końcu mnie w psychiatryku zamkną.)

    PS Mój pierwszy komentarz, który na dodatek jest strasznie chaotyczny (bo pisany pod wpływem emocji itd, itp…). Chyba się spalę ze wstydu.
    PPS …dobrze wygwiazdkowałam odpowiedzi? Czy ciągle za mało gwiazdek, a za dużo treści?
    PPPS Dołączam do pytania Floo: można jeszcze raz? XD

  38. Elis pisze:

    Takich szczegółowych pytań się nie spodziewałam. Prawie wszystkie moje odpowiedzi to były strzały. Niektóre wiedziałam. Nie pamiętam mp. jak miała na imię babcia Katy i jakiego koloru była prezerwatywa, której użyli Ryan i Matt.
    Mimo trudnych pytań :DD fajną zabawę wymyśliłyście. :)

  39. Floo pisze:

    O ja pierdziuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! Jakie szczegóły! Czy gdzieś w ogóle były podane drugie imiona braciszków?? Za mało Alexa za dużo Rusha…
    Podobało mi sie pytanie o prace Jasona, zwłaszcza jedna opcja. On z jego charakterem?? Do ludzi XD?

    Niestety dużą część musiałam strzelać (wyglądało to napewno śmiesznie „Tak! Nie!Tak! Nie! KURRRRRRRRWA”) bo pytania dotyczyły mało istotnych szczegółów jak były Rusha. No dziewczyny nooooo! Kogo to obchodziło dłużej niż on w ogóle był XD. Trzeba było dać więcej pytań o Alexa…

    Ile razy można rozwiązywać ten test XD???????

  40. Katka pisze:

    Sdie, hehehe, no Alexik też dostał troszkę :) Ale rzeczywiście Rush sporo XD A kolor prezerwatywy… haha, no musiały być jakieś trudne, żeby wyniki nie były identyczne XD

  41. Sdie pisze:

    Jaka masakra..łoo kurwa…hahahahahah xD Kilka scen z lukrowym Riczem opuscilam i tym to poskutkowalo. Ale laski…kolor prezerwatywy to juz chyba przesada…I czemu nie bylo nic z Alexem?! (no prawie) Na takie to z zamknietymi oczami! :(

  42. Katka pisze:

    Yuriko, haha, no były szczegółowe XD Ale niektóre też bardzo proste :D
    Liczymy jednak, że zabawa też była w takim „strzelaniu” ;)

Skomentuj

